Jah es az erot at kene vinni az utra f1 ben van ket úthenger kereked,motornal egy tenyernyi feluleten kell atvinni.
Csinaltak egy rocket 3-at a szerelonel ahol jartam,ott konkretan levettek a nyomast felbarra mert allandoan kicsuszott jobbrabalra,iranyithatatlan volt.
Kb 3x annyi muanyag van a cbr-en mint a streeten,sarvedo elol,ket masfeltenyernyi a farokidomon,ket hutotakato oldakt az se tobb egytenyernyinel,es az opcionalis oratakaro,cbr-en meg feloraig bontom a trngernyi plasztikot a motorszamert.
És a pofara ugyanolyan fekek is jobban fognak,pedig a ket motoron felcserelhetoek a fekbetetek meretre,tudom mett megtettem,es megis a felso fofekhenger lehet a mas metz a cbren eleg doglott.
Bar mentem ataaa f4 esevel es ahhoz kepest meg egy tankhajohorgony.
Streeten megloki az ember a kormányt es annyit dol kanyarban amennyit akar,de eleg a labtartora nehezedni,siman befekezhetsz kanyarban nem all fel,cbr en ehhez testel ra kell fekudni.
Es a streeten sincs semmifele elektronikus hokuszpokusz,meg a gazkar meg a kuplung is bowdenes.
Ennyire jo a vazgeometria.
Pl. A forma 1 a legerösebb motort a Ferrari es a merci csinalja. A merci 20-30 loval erösebb mint a mezöny. nem is tudják befogni. Hiába gyors a kanyarba a red bull a következő kanyarig már a dupláját rá verte az erösebb autó mint amit vesztet a kanyarba. Igy van a gp be is. Nem a semiert egyre erosebek
Utcára...... Igen ....mert minél könyebb anál kevesebb anyag kell hozzá és anál több müanyag rajta..... A gp be a forma 1 be nem igy müködik. Aztán beszéljünk arrol is. hogy egy ciber ugyan olyan jo. Egy 58 kilós pilótának is. Mint egy 117 kilós pilótának. lehet tekergetni a futomüvez. vagy pl. Egy fék ugy mülsziik két különböző súlyú pilóta alat. esetleg ami tuti egy 165 magas pilótának. Az ugyan olyan jo egy 198 magasnak is. ...
A fejlesztések iránya szemmel láthatóbban a könnyedebb viselkedésű motorok felé tolódott el.Motorerő megvolt régóta.
Viszont a pályán is az a gyorsabb akinek a koncentrációja nem arra megy el hogy küzdjön a motorral hanem hogy gyorsaban vegye be a kanyart.
Itt a példa a 97-es CBR600F vs. 2009 street triple közt.
Hogy az újabb mennyivel könnyedebb azt zámbó jimi is megénekelhetné.
nem is kell különleges legyen, nem akarok csillámpónin lovagolni , az összes gyártónak van .... mondjuk az összes gyártó kb a yamaha xjr1200-1300 amibe levegős blokk van de az már inkább inazuma a kétoldali lengéscsillapítókkal meg a retrósabb tankkal a bandit sportosabb egy lehelettnyit
Nem gondolnám problémának, hogy az egyre erősebb blokkok köré építenek egy jó vázat,amit megspékelnek egy jó futóművel és egy akár kombinált fékkel, ami abs-es.Sőt továbbmegyek, mivel nem sok a futómű specialista, az se baj, ha egy gombnyomásra be lehet állítani azt a futóművet az adott útszakasznak megfelelően!(tudom, hibalehetőség,van is rá példa! )
Nálam a kezelhetőségbe elég sok minden beletartozik,fék,futómű, fordulékonyság,üléspozició és persze a blokk ereje is, mennyire átvihető az aszfaltra, stb...
Meg is érkeztünk a kipörgésgátlóhoz, szerintem már rákényszerül a gyártó, ha szeretné a fogyasztót következő évben is látni! és persze a jó fék is alap!
Dodor az úttörője az efajta tréningeknek, amik a vészfékezésről szólnak, meglepő eredmények vannak!!
Nekem az innovációra esett a voksom!Számíthat az 1 méter féktávnál, de gázzal is lehet kivédeni dolgokat!
inkább a mi tetszik legalábbis nálam .... mikor megvettem a 96 os motorrevüt benne az 1200 es bandittal iskolás koromban már akkor porcosodott tőle a cerka hogy micsoda blokk meg odab@sz rendesen , persze mellette tetszettek más motorok is pl a TDM is igaz nem minden szögből de pl a bandit az amit célzottan vettem hogy most bandit lesz , lehetett volna az újabb TDM is ami már kicsit szebb mint a 93 as 3VD de hiába zsírkirály a kanyarba ha 200 al tekerem és kinyírom a blokkot belőle hetente háromszor , a bandit még nem köhögött ettől az üzemmódtól de pl a kezelőszervek, a működés a fék a váltó érezhetően jobb volt mint a 6 évvel öregebb yamaha , vannak ettől jobb gépek is meg nagyon sok amit jobbnak gondoltam de vagy a kinézetük nem üti le a lécet vagy amit tudnak, nehéz dolga lesz szotyinak úgyhogy lesz megint egy hozé luis armándó keresi puniella del castellót sorozat
szerintem az számit elsönek hogy menyi a lekvár ... aztán a következő hogy MI tetszik ... és mihez kött valami érzelem sokat számitt melyikre menyi ideig gyüjtötél és medig nézegeted .............. aztán ott van az a tényező akinek rengeteg a lekvárja és minden szezonban 2-3 motor is van a sege allatt ....... őket sem ez ... vagy az a tulajdonság fogja meg .. van aki szereti a zümögös hangott ... sokan az uj motorukon cseréllik a nyitot csövet .............. szoval nem csak kezelhetöség meg fék ..... az emben mindig az érzelmei után megy ..
azok akik fogyasztás meg számok tesztek után vásárol autot motort mikrot vagy téli kesztyük mindig a másét fogja bámulni
Gratulálok a nézettséghez, de az érzés amiről beszélsz, szerintem becsapós!
Régi vasak nyersebbek voltak. Pl:93-as cr250, erősebbnek éreztem egy 2011-es 250-nél, de a stopper nem hazudott, a futómű és a jó fék kombó nyert.
Kezelhetőség számít szerintem.
Ez a cicalampas vagy a regebbi ? Nekem fura, túl kicsi. Er6n-nel mentem, nekem nem tetszett. A tdm is kevés erőben de az nagyon kevés volt futóműben meg az érződött hogy könnyű motor, igaz akkor még a hornetem volt.
A tartályokat nem láttam még, de szerintem ez a vas egyáltalán nem csúnya, a fejidom meg kifejezetten teccik :) Oké, a plekó kicsit suta, de egyébként rendben van. Ízlések és sallerek, ugyebár :)
Es hogy utaltam a karbit fogkefevel atmosni.........brrrrrrr.
Csinaltak egy rocket 3-at a szerelonel ahol jartam,ott konkretan levettek a nyomast felbarra mert allandoan kicsuszott jobbrabalra,iranyithatatlan volt.
És a pofara ugyanolyan fekek is jobban fognak,pedig a ket motoron felcserelhetoek a fekbetetek meretre,tudom mett megtettem,es megis a felso fofekhenger lehet a mas metz a cbren eleg doglott.
Bar mentem ataaa f4 esevel es ahhoz kepest meg egy tankhajohorgony.
Streeten megloki az ember a kormányt es annyit dol kanyarban amennyit akar,de eleg a labtartora nehezedni,siman befekezhetsz kanyarban nem all fel,cbr en ehhez testel ra kell fekudni.
Es a streeten sincs semmifele elektronikus hokuszpokusz,meg a gazkar meg a kuplung is bowdenes.
Ennyire jo a vazgeometria.
Viszont a pályán is az a gyorsabb akinek a koncentrációja nem arra megy el hogy küzdjön a motorral hanem hogy gyorsaban vegye be a kanyart.
Itt a példa a 97-es CBR600F vs. 2009 street triple közt.
Hogy az újabb mennyivel könnyedebb azt zámbó jimi is megénekelhetné.
Nálam a kezelhetőségbe elég sok minden beletartozik,fék,futómű, fordulékonyság,üléspozició és persze a blokk ereje is, mennyire átvihető az aszfaltra, stb...
Meg is érkeztünk a kipörgésgátlóhoz, szerintem már rákényszerül a gyártó, ha szeretné a fogyasztót következő évben is látni! és persze a jó fék is alap!
Dodor az úttörője az efajta tréningeknek, amik a vészfékezésről szólnak, meglepő eredmények vannak!!
Nekem az innovációra esett a voksom!Számíthat az 1 méter féktávnál, de gázzal is lehet kivédeni dolgokat!
azok akik fogyasztás meg számok tesztek után vásárol autot motort mikrot vagy téli kesztyük mindig a másét fogja bámulni
Régi vasak nyersebbek voltak. Pl:93-as cr250, erősebbnek éreztem egy 2011-es 250-nél, de a stopper nem hazudott, a futómű és a jó fék kombó nyert.
Kezelhetőség számít szerintem.