Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt gondolod, hogy eldugult a üzemanyag pumpa előtti szűrő, és nem kap elég anyagok, szegényen jár? A kiszedett gyertyák ennek megfelelően hófehérek voltak? Szegény keverék jelét mutatták?

Simán lehet, hogy kicsapódott valami a tank-üzemanyagszűrő alján, de az is lehet, hogy csak nem szellőzik a tankod rendesen. Ezt előbb ellenőrizném, mielőtt kiszerelem az üzemanyagpumpát.
Nyomást kéne mérni a pumpán, ha az jó akkor valami más.
Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy a Suzuki Bandit 1250 (2010) motorom elég fura hibát produkál.
Tegnap motorozás közben nem tudtam 7000/min fölé pörgetni, odáig is csak akadozva/dadogva.
Kicseréltem a gyertyákat és annyit javult a helyzet, hogy gond nélkül felveszi a fordulatot, akár szabályzásig is bármikor felpörög, viszont 6500-7000-től nincs ereje, csak akadozva megy mint ha nem kapna elég üzemanyagot.
Mivel a tankban van a szűrő és a pumpa is, gondoltam megkérdezem, hogy esetleg ez jellemző hiba-e vagy merrefelé keresgéljek?
Valamint ez jellemző hiba esetleg? (Eddig a 600-as bandit-om volt ami léghűtéses, ott soha nem volt hasonló gondom, de más sem :) )

köszi előre is a segítséget!
Tasi monologjait nekem se sikerül mindig összerakni!
Van itt tolmács?
A japánok mindig is perverzek voltak....
Mint mondtam már sokszor egy motoros termék árát nagyon nem a magyar vásárlóerő határozza meg.És ha így is alig győzik gyártani főleg nem.
Tasi arra próbált rávilágítani,hogy a japán autóvásárlók,emberek állítják,hogy a legjobb a Lexus,ennek ellenére nem azt vásárolnak hanem Mercit,BMW-t.
Ha nyernék a lottón sok pénzt szórnék szét motorra....
Nem biztos,hogy túl vannak árazva,csak nem arányos a mi jövedelemünkkel egyenlőre.
A busa amit próbáltam 2013-as volt,és hegynek fel tudta ezt,bár fogalmam nincs milyen üzemmódra volt épp állítva,mert nem volt időm megnézni.
Melyik japan rivalisa jobb es miert jobb ?
Ugy szoktuk hogy osszehajtogatom, beleteszem, raterdelek es alig marad benne levego. 1-1napi ruha 1zacsiba, sok helyet sporol.
illetve a az új generációson már van ktrc és minden egyéb nyalánkság..
de nekem 4-5 misiért nem kell semmilyen motor sem
nekem volt első szériás hayabusám és az sem ment 170 et egyesben...
nincs sem csúszókuplung sem kipörgésgátló... én személy szerint a vfr 1200-t jobban élveztem szerpentinen(mondjuk azon volt mindkettő)..az könnyebben kanyarodik és meggyőző a v4..igazi országúti és szerpentinezős motor( kategóriájában)
multkor mentem k8 busával, teljesen más az első generációhoz képest..
nem vagyok egy ilyen állati hajtós motoros .. jól eltalálták a zzr-t jó fék ,abs kényelmes... bejött
Azert is kerdeztem,emlekszem a busan 170-nel szurtam a kettest,persze az oraja szerint.
Ranezesbol a zizi rovidebb,fordulekonyabbnak tunik,a busan lokni kellett egyet a kormanyon h rafekudjon az ivre. Ezek szerint a zizin sem kell masodiknal feljebb kapcsolni szerpentinezeskor. Van ezen kiporgesgatlo,csuszokuplung?
1? 2 ha jol rémlik 190-200 3. 250
még az xx-ez képest is erős jószág... de kezes! Olyan busa jelleg ,csak alul nyugodtabb.
Ezt mentettem, köszi, hasznos lesz. Nalunk mindig a ruha fogja a legtöbb helyet

Majd kipróbálod a filléres lomot és megtérsz.
Honda?
Hany km/h-nal szabalyoz a zizi 1 2 3-ban?
Azért nyugtass meg van már legalább egy márka amit kinéztél?
Ez a bandit topic varazsa.....
Megbeszéltűk....


Zoli húzza ,Tasi felveszi a kesztyűt ... és máris pörög a fórum...
Felőlem,ha mellőzöl a hsz-eidben engem én se bizirgállak.
De mindig belöksz egy triumphos,astrás dumát,na addig én is megteszem,mergával,ha nem akkor én sem.