Azt gondolod, hogy eldugult a üzemanyag pumpa előtti szűrő, és nem kap elég anyagok, szegényen jár? A kiszedett gyertyák ennek megfelelően hófehérek voltak? Szegény keverék jelét mutatták?
Simán lehet, hogy kicsapódott valami a tank-üzemanyagszűrő alján, de az is lehet, hogy csak nem szellőzik a tankod rendesen. Ezt előbb ellenőrizném, mielőtt kiszerelem az üzemanyagpumpát.
Olyan kérdésem lenne, hogy a Suzuki Bandit 1250 (2010) motorom elég fura hibát produkál.
Tegnap motorozás közben nem tudtam 7000/min fölé pörgetni, odáig is csak akadozva/dadogva.
Kicseréltem a gyertyákat és annyit javult a helyzet, hogy gond nélkül felveszi a fordulatot, akár szabályzásig is bármikor felpörög, viszont 6500-7000-től nincs ereje, csak akadozva megy mint ha nem kapna elég üzemanyagot.
Mivel a tankban van a szűrő és a pumpa is, gondoltam megkérdezem, hogy esetleg ez jellemző hiba-e vagy merrefelé keresgéljek?
Valamint ez jellemző hiba esetleg? (Eddig a 600-as bandit-om volt ami léghűtéses, ott soha nem volt hasonló gondom, de más sem :) )
nekem volt első szériás hayabusám és az sem ment 170 et egyesben...
nincs sem csúszókuplung sem kipörgésgátló... én személy szerint a vfr 1200-t jobban élveztem szerpentinen(mondjuk azon volt mindkettő)..az könnyebben kanyarodik és meggyőző a v4..igazi országúti és szerpentinezős motor( kategóriájában)
multkor mentem k8 busával, teljesen más az első generációhoz képest..
nem vagyok egy ilyen állati hajtós motoros .. jól eltalálták a zzr-t jó fék ,abs kényelmes... bejött
Azert is kerdeztem,emlekszem a busan 170-nel szurtam a kettest,persze az oraja szerint.
Ranezesbol a zizi rovidebb,fordulekonyabbnak tunik,a busan lokni kellett egyet a kormanyon h rafekudjon az ivre. Ezek szerint a zizin sem kell masodiknal feljebb kapcsolni szerpentinezeskor. Van ezen kiporgesgatlo,csuszokuplung?
Felőlem,ha mellőzöl a hsz-eidben engem én se bizirgállak.
De mindig belöksz egy triumphos,astrás dumát,na addig én is megteszem,mergával,ha nem akkor én sem.
Simán lehet, hogy kicsapódott valami a tank-üzemanyagszűrő alján, de az is lehet, hogy csak nem szellőzik a tankod rendesen. Ezt előbb ellenőrizném, mielőtt kiszerelem az üzemanyagpumpát.