Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja, az
Az új versys ? lehet hogy tenyleg van baj :D
Nekem a versys is teccik :) Akkor lehet, hogy mégis van baj?
Mondtam egy szoval is hogy mashol nincs baj.........
Nem is ertem ezt a fikázódást. Ami csúnya turaenduro az a versys, tiger, multistrada 620-1000... a gs különcebb, nem japán szerencsére.
Sziasztok!

A kiszedett gyertyák igazából teljesen jó állapotban voltak, igaz kicsit nagyobb volt a rés a hegyénél mint kellett volna, de az sem indokolta a jelenséget.
Amennyire tudtam belenéztem a tankba, de tökéletesen tiszta, igaz ettől még el lehet dugulva a szűrő. (a légszűrőt is megnéztem, az is gyönyörű tiszta állapotban van)
Azért gondolok a benzin pumpára mert alacsonyabb fordulaton megy mint a rakéta, csak ha a 6500-7000-et eléri akkor jön a hibajelenség.
Mint ha nagyobb gázon már nem tudná a megfelelő értéket produkálni.
Amúgy minden motorozás után csakis tele tankkal teszem el a masinát, de a spuri is jó ötlet, megér egy próbát.
(az egyetlen bibi, hogy most már vadászni kell a jóidőt mert eléggé vége a szezonnak :( )
A legnagyobb bajom, hogy nem tudom megmérni, hogy mekkorát nyom a benzinpumpa.. :(
Ezek szerint Ti sem tudtok valami """tipikus""" hibáról amit ezek szoktak produkálni....
Ja, neked meg az az amerikai rettenet is bejön. Na az az igazi probléma! :P
És azzal mi a baj? Van akinek a Multipla is teccik :)
Mert teccik.
Miért? :)
Nagy a baj.......
Láttam-e? Folyton bámulom :) És egyre jobban teccik! :)
Valóban, aki bohémságra vágyakozik, nem a cbf lesz az ő gépe!
A Gs-ben több potenciát láttam!
Egy Gsa-hoz is volt szerencsém,szintén egy szezon erejéig!
Te láttad már azt a motort?
A GS-t ne fikázzuk kérem, mert az igenis szép!
ahogy számlom, 4 embert ismerek, akinek volt cbf1000-e, újan, vagy újszerűen vették, de tán 3 év volt a max, amíg megtartották.
Ami biztos jelent valamit. Ahogy az is, hogy alig látni belőle az utcán.
De ha titkos tipp kell, a 600 az ez baromi kiegyensúlyozott gép ebből, szélvédelme is van valamennyi, könnyed, kényelmes, ha hajtod megy, és a vezláncfeszítőn kívül örök, mint a nyomorúság. Jó, ha ránézel, egy lehel mosógépet előbb kívánsz meg, de olyan ez, mint a BMW GS, "rajta ülve nem látszik"
Jahhh,beneztem....
Volt egy szezont cbf 1000,már az újabb(2012)
Az eleje picit lágy volt,orvosolva lett és mondhatni, hogy szuper lett, a kormány kapott 2 cm magasítást,így az is jó lett, bár kicsit keskenynek véltem,
másba nem kellett nyúlni, elég stabil eszköz,bár nem 1250 gőzgép, de használható nyomaték van benne! a videón 2,perctétől látható is
http://youtu.be/7aHeTjhT0Oc
CBF-el csak mentem.... régen

egy nyugodt motor,kormány rendkivül instabil. kényelmes , de mivel csak 1000-res másként viselkedik mint a nagybandit
cbr 1000f 87'
Picit bovebben milyen volt a cbf1000f?
nekem hasonlo problémám volt az első Xx-el... koszos volt a légszűrő igaz csak 5.6. fokozatban fogyott el

és... volt cbr 1000f-em is.az 8000 nél ledadogott, a légszűrő ház beszívóját összeszivta...
basznak ezek a hegymenetre cirka 200 le
K8 1250-esem van ilyen hibám soha nem volt vele. Első nekifutásként szerintem boríts bele egy flakon Spurit (ne törődj vele hogy 60 l benzinhez való) és hajtsd meg. Hátha valami dugulás és az kihozza. Én kezdetektől használom tavasszal, nyáron, és télire telitankkal egy flakont beborítva rakom le.