Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem még nem volt, de a múltkor a srácok ezt ajánlották:
http://www.sportvadaszat.hu/te...
Jó kérdés,érdekel engem is.
Egy honlapos találatig jutottam.Ami árban még elfogadható.
De nem tudok semmit róla.
Vannak a Dewaltnak pulóvere,drága,nagy az akku.
A legtöbb ilyen 80 rugó.
Van valami magyar vállalkozás de se üzletben nem próbálható sem sehol nem fogható meg,TC elektromos autós tesztjében benne volt,azóta is várom a konkrét cikket róla.
Sziasztok használ valaki esetleg fűthető mellényt?Hol érdemes venni milyet stb?
dehogynem , ha valaki görcsöt köt a drótra és erősen túlhúzza lassabban mennek át rajta az elektronyok
Ja. Végülis elektronikusan nem tud szorulni :P
Vagy mechanikai szorulás.
Nem térdelne le a fesz indításkor. Ha szar a testkontakt, akkor nagyobb ellenállást és ez miatt kisebb terhelést mutat az akku felé.
Ez egész rejtélyes... Relézárlat? Bár olyat szökőévente látok... Önindító tekercszárlat esélyesebb sajnos
Nem lehet hogy valamelyik test szálad nem az igazi?
Szia Zöldi! Tűszelepek fészkestől cserélve, Tourmax. A levegőszűrő csere előtt, ma jön meg. A régi szarul néz ki az igaz, de ez az én hülyeségem.
kétszáz alatt járok 120 -körül szoktam karistolni vele. Az olaj az necces, mert most soknak tűnik, viszont nincs benzin szaga. Friss Motul 5100 10w50-es van benne.
Terhelővillával és vele párhuzamosan akku vizsgáló műszerrel mérve az akku jó!!!! Több mint jó, 175A helyett 200A-tolt ki, vagy 15 mp terhelés, pirosan füstölt az ellenállás huzal. Levétel után 2mp alatt visszaállt 12,5V-ra. 9,5V-ig jött vissza de azt már nagyon a mérés végén. Sőt, a nyáron kivett JP is teljesen jó!!!!! Leszopom magam...... (((((((
Csabu! Szerintem is rossz akksit vettél. Tavasszal cseréltem le az eredetit 9 évet bírt de önindítózáskor kicsit "gondolkodott" még most is dolgozik egy 600-s Diversionaban! A motoralkatrész eu.-nál vásároltam akciósan 23 ezerért Yuasát! Hibátlan pöccre indul próbáld meg tavasszal a Yuasát! A Vartáról annyit szerintem nagyon szar!
Ez már nehezebb, az eredeti yuasát mindenképp, nekem 6 éve van benne banner, de van akinek meg ezzel volt rossz tapasztalata, a vicc, hogy némely kínai mint az említett motobatt elég kiszámíthatóan elmegy 2-3 évet és olcsó is, a fene tudja, hogy mi lenne a jó?
Milyen akksit érdemes venni akkor ami jó is évekig?
inkább ne....
Nekem is most jött el az akkucsere ideje. Motobatt volt benne, ami 5,5 évet kibírt. Egyszer sem töltöttem, volt, hogy télire is bent hagytam a motorban. Vartáról mi a véleményetek?
A szólássdzerint nem kicsit..........nagyon.A 7v az csoda hogy elkapta 10 alatt nekem az ECU el sem indítja az önindítót,kattan és annyi.
Én is ezen a véleményen vagyok. Nem az önindító vesz fel kurva nagyot mert szorul, hanem garis akku szar.
" Akksi sarunál multiméter önindításkor 7V-ot mutat. Kurva gyengén, de beugrott. "
Itt van az öleb hantolva.
Az az akku szar.
A boltos becsületessége számomra ismert, régóta járok oda. A vizsgálat egy Banner akku teszter berendezésen volt, az azt mondta hogy az akksi jó. A mérésről még egy videót is küldött, ráközelítve a kijezőre. Ma délután rámegyünk egy mezei terhelő villával azt meglátjuk. Én még mindig azt mondom, hogy az akksi a szar, mivel bikázva az önindító teker mint az állat. Ennek az akksinak nincs kapacitása.
Értettem, köszi. Azt írtad le, ahogy a töltés normál esetben működik. Vagyis szopott akksinál a töltőáram nagyobb, majd ahogy feltelik az akksi, úgy megy vissza fokozatosan. Tartósan nem néztem ezt, csak az indításkori lehúzást, valamint az alapjárati és a forgatott állapoti kapocsfeszt hogy kiszúrjam az esetleges töltési hibát.
Mindenkinek válaszolok egyszerre. Az akksi garis még. Még nincs is hideg és már gyengélkedett. Mentem Suzuki gyári visszahívásra fesszab cserére. A régi fesszab is jól működött, de cserélték. Este úgy vettem észre amikor mentem haza, nem valami fasza az önindítás. Éjszakára feltettem töltőre. Reggel levettem. Indít mint állat. Pécsre be. Ott megálltam, vártam picit a soromra. Srác ráadta a gyújtást, elkezdte nyomkodni a km órát szummára. Kiírta. Sacc fél percig világított a motor. Gyújtás le. Egy perc múlva akarja indítani, kakukk. Kettőt gyengén körbeforog és kialszik még a műszerfal is. Betoltuk. Bent rátették töltőre és ment az átvizsgálás sacc egy órát, másfelet. Akksi sarunál multiméter önindításkor 7V-ot mutat. Kurva gyengén, de beugrott. Alapjárat akksi sarun 14,1V, pörgetve 14,4V megy néha villan a 14,5-be.
Nem tudom elhinni, hogy egy újszerű motor önindítója kopott, felújításra szorul.
Kurvára el szeretném kerülni a gyári bontatlan motor megbontását és az ezzel járó indokolatlan költségeket.
A motor kocsiról bikázva forgat mint a barom. Tehát az önindító jó.
Ja, hogy garin van az akku? Terhelő villát neki! 60-70 amper, folyamatos fesz figyeléssel. Töltött akku nem térdelhet 10V alá 7-8 mp alatt. Szerintem ki fog jönni, hogy szar az akku.
Ettől az önindítót is érdemes lehet vizsgálni persze
Akkun méred a töltési feszt, vagy az egyenirányító mögött?
Azt is leírom miért kérdezem. Adott egy megfelelő kapacitással rendelkező akku, ami le van merülve. Az önindító terhelésénél a fesz berogy 7-8 Voltra. Elindítod a motort és az akku kivezetésein a töltési fesz munltiméterrel mérve 13,8 körüli. Ez így van rendben. Képletesen fogalmazva az akku "szívja" az ampert, tölti magát, a kivezetésen mért fesz "leátlagolódik". Ahogy töltődik úgy fog a töltési fesz a kivezetéseken szépen emelkedni a tényleges fedézeti fesz szintjéig.
Ha azonban azt méred, hogy indításnál berogy a feszültség, de bepöccent motornál rövid időn belül az akku sarukon fedélzeti 14,4V-ot mérsz, az azt jelenti, hogy annak az akkunak nem nagyon van már kapacitása (nagyon gyorsan merül és nagyon gyorsan töltődik, mert nincs tároló képessége)
Ezt most nagyon konyhanyelven írtam, reméltem azért követhető...
lehet semmi ? kifogtál egy gyenge akksit meg egy hibásat
Az van ami várható volt ezen akksik megvásárlásakor, yuasából a toplite gatya, igaz az eredeti drágább, de az nagy eséllyel jó is lesz.