Szevasztok! Érdeklődve olvasom a fórumot lassan tényleg BMW. topik lesz! Én is majdnem beléptem a a bajor masinák táborába vittem is a foglalót K1300 S. Az utolsó pillanatban visszaléptem vén fasz fejjel én túra motort szerettem volna úgy írják sport -túra de ez egy sport motor rá kellet jönnöm ez nem nekem való /de a szívem vérzett!/ Annyit tudnák hozzátenni a leírtakhoz, hogy az 1000 rr kivételével minden típussal volt szerencsém motorozni. Az 1200 GS 140-ig pariban van az 1250-es Bandittal de szerintem ez után a 4 henger miatt a Suzuki jobban megy. A futómű a szélvédelem a menetkomfort az más nem egy kategóriában játszik a két masina. Idén volt szerencsém 1 napra birtokolni az 1000 XR-t. No ez kellene igazából , megy mint az állat, szélvédelem szuper, a fűtőmű kiváló, a gyorsváltó egy vidámpark! Ha tehetitek tesztnapon mozduljatok rá ez nem GS! Itt is egy baj van az ár! Bűn drága! A másik nagy bajom a BMW-el a szerviz! A legközelebbi műhely tarifája:20000 Ft/h. A szoci gépeken még eligazodok a Bandit csak a szükséges szerviz innentől én befejezem a szerelgetést! No gyorsan befejezem, mert még megköveztek hisz ez Bandit fórum de próbáltam megosztani kevés élményeimet, egyelőre marad a nagy vizes!
Nem tudom, ájfonban nincs tapasztalás, SUV-val sem mentem, de az biztosan jó . Csúnya az a motor, szvsz.. De ha akármit vehetnék, használni és csak egyet, azt vennék. Aztán kapna egy bütykös kerékszettet is vadorzózni.
A vizes az olyan, mint egy sornégy, csak boxer hanggal. Finom, ugrik nagyon - mondjuk csalással, mert 144-nél tilt a 3-as- de ezt elnézzük neki az ESA-s futómű meg az egyujjas fék miatt.
Én nem mondtam,hogy rossz gép,a léghűtésesek is jók,de enyém nekem tökéletes,azt meg tudtam,hogy az én izlésemnek ki kell vetetni a tiltást, amúgy lábfejem valahogy furcsán állt azokon vagy túl nagy a lábam,de pl a banditon is jó volt,meg ezen is.A vizes már nem rezeg?Ár érték arányban sztem a Bandit még mindig a legjobb, igaz néhol kicsit faragni kell rajta,(nekem)de az fillérekből meg van.
Hát igen ennyi minden tuti nincs a nagy Tehénhez ismerem a Touratech-et onnan vagy az egyik Yamahán a bukócső,elég jó ,de az enyémhez képest(AltRider) láthatóan gyengébb és a hegesztési varratok is jóval csúnyábbak,ezen tökéletes. Elég komoly utána járásomba került,hogy kiderítsem melyik a legjobb.Na ez magasan veri mindegyiket a gyárit is.Ezen a motoron van gyárilag oldalt két kis szélterelő,(ha megveszed)meg a nagy túra plexi és tökéletes a szélcsend,de komolyan maga a tökély. ezeket nyáron nem használom nem bírom a meleget,hagy fújjon a szél mikor 40-nel araszolok a földúton.A gyári alu kartervédő és a kézvédő pedig atom.Az AT kézvédőjét nézd meg ,na az vicc,csoda,hogy magától nem esik le.Gyárilag van benne szivargyújtó csatlakozó-teljesen korrekt.A gyári tanktáska is tökéletes.A dobozok nem tetszettek nagyon szögletesek,tudom enduró,de mégse,ezért kappát vettem.Vizes GS-sel nem mentem biztos jól megy.Itt léghűtésesek vannak 105 ill 110 LE-sek.Mindkettőtől jobban ugrik a Tehén ,csak ki kell vetetni 1 2 3-ból az elektronikus tiltást.Amúgy,ha nincs tehén akkor GS-t vettem volna.
Kistáska a bukócsőre, kistáska az ülés alá mind a két oldalra az a háromszög alakú, kistáska a doboztarto konzol alá, kistáska a műszerfal két oldalára, kis szélterelő a fejidomra. Normális bukócső, bár nem tudom milyen van az xtz-re.
Ja igen, kormánytásk, gyári aljzat a gps-nek, logikusan egyszerűen minden ott van ahol lennie kell.
Plexi hibátlanul tereli a szelet, szinte tökéletes üléspozició.
Úgy látomhogy a yamaha az xtz1200vel elkapta ezt a szálat és most a honda is próbalta lemásolni.
Xtz-t nem vizslattam át alaposan még, de a többi japan elbújhat, a triumphon ilyan átgondolatlan silány megoldások voltak amik nagyon nem tetszettek. A ducati multistrada mar masvilag, a ktm990adventure meg olyan amilyen.
A bmw-hez tényleg sok a kiegészítő,de most nem jut eszembe semmi ami az enyémre kellene,nekem most minden van rajta.Milyen kiegészítőre gondolsz?BMW-ben nekem az újabb RT tetszik,de az mellé kéne még 1 motor a földutakra,erdészeti utakra.
Nem kotelezo a wallishoz vidd szervizelni a motorodat. Nekem az a rengeteg extra amit a bmw-hez tudok venni simán megéri. Mondom ezt úgy hogy nincs 4millióm egy használtra sem, nemhogy az újra. Wunderlich, touratech. Egyik japohoz sem látok olyan minősegi kiegészítőket mint a bmw-hez, a valóban hasznos kiegészítőkre gondolok.
Mellesleg ha nem gs akkor xtz ez tény, a többi gyártónak ebben a szegmensben nincs motorja. Dl, nevetséges, az új AT talán jó másolat az xtz-ről ahajtást leszámítva, a tigert inkább hagyjuk a bovli megoldasaival.
Miért kellene GS-t venni,mert sokam azt vesznek.??- 1 .:ok amiért nem veszek. 2: Nem tetszenek a kilógó hengerek,nekem csúnya3:nem vagyok hajlandó a szervízben annyi pénzt hagyni,még a sima garis szervízre sem..4.:nekem a japán a megbízható gép,autóm is japo.Amúgy meg most 3:2 vezetünk itt felénk 3 Yamaha...2GS 5.:nagyon nagyképúek voltak a márkakereskedésben.6.:Engem nem győzött meg a teszten,hogy jobb lenne .Van még 7. ,de azt nem mondom.
Csak jobboldali első lámpámon lett egy 200ft-os nagyságú dörzsölődés.,nem estem el ,piros lámpánál tolatni kezdett,de lámpa búrát sztem nem lehet cserélni csak lámpát.Mindegy kötelezőre megy, igaz kissé kalandos volt,rendőrt kellett hívnom,kicsit le volt barnulva az illető.,még ő tett panaszt,hogy kificamodott a válla,igaz mire kijött a rend ,nálam volt a személyigazolvány jogsija forgalmija mingene,ki is röhögte a kiérkező rendőr,igaz ismerősom.
A kormány közepét kell nyomni,na jó nem ,a bal oldalon van,de dudálni akartam és a jobb oldalon levő mód gombot nyomogattam.Nekem is jött egy kisteherautó.
Alias neszeszer.
Ja igen, kormánytásk, gyári aljzat a gps-nek, logikusan egyszerűen minden ott van ahol lennie kell.
Plexi hibátlanul tereli a szelet, szinte tökéletes üléspozició.
Úgy látomhogy a yamaha az xtz1200vel elkapta ezt a szálat és most a honda is próbalta lemásolni.
Xtz-t nem vizslattam át alaposan még, de a többi japan elbújhat, a triumphon ilyan átgondolatlan silány megoldások voltak amik nagyon nem tetszettek. A ducati multistrada mar masvilag, a ktm990adventure meg olyan amilyen.
Mellesleg ha nem gs akkor xtz ez tény, a többi gyártónak ebben a szegmensben nincs motorja. Dl, nevetséges, az új AT talán jó másolat az xtz-ről ahajtást leszámítva, a tigert inkább hagyjuk a bovli megoldasaival.