Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igazad van de a jobb oldali az tényleg K..jó! /No nem én/ Hiánypótlás!
Azért Bandit fórumra BMW képet feltenni,merész
Szevasztok! Érdeklődve olvasom a fórumot lassan tényleg BMW. topik lesz! Én is majdnem beléptem a a bajor masinák táborába vittem is a foglalót K1300 S. Az utolsó pillanatban visszaléptem vén fasz fejjel én túra motort szerettem volna úgy írják sport -túra de ez egy sport motor rá kellet jönnöm ez nem nekem való /de a szívem vérzett!/ Annyit tudnák hozzátenni a leírtakhoz, hogy az 1000 rr kivételével minden típussal volt szerencsém motorozni. Az 1200 GS 140-ig pariban van az 1250-es Bandittal de szerintem ez után a 4 henger miatt a Suzuki jobban megy. A futómű a szélvédelem a menetkomfort az más nem egy kategóriában játszik a két masina. Idén volt szerencsém 1 napra birtokolni az 1000 XR-t. No ez kellene igazából , megy mint az állat, szélvédelem szuper, a fűtőmű kiváló, a gyorsváltó egy vidámpark! Ha tehetitek tesztnapon mozduljatok rá ez nem GS! Itt is egy baj van az ár! Bűn drága! A másik nagy bajom a BMW-el a szerviz! A legközelebbi műhely tarifája:20000 Ft/h. A szoci gépeken még eligazodok a Bandit csak a szükséges szerviz innentől én befejezem a szerelgetést! No gyorsan befejezem, mert még megköveztek hisz ez Bandit fórum de próbáltam megosztani kevés élményeimet, egyelőre marad a nagy vizes!
Azt a pénzt jól elosztva célgépek közt lehet jobban jár az ember.
Nem tudom, ájfonban nincs tapasztalás, SUV-val sem mentem, de az biztosan jó . Csúnya az a motor, szvsz.. De ha akármit vehetnék, használni és csak egyet, azt vennék. Aztán kapna egy bütykös kerékszettet is vadorzózni.
A motorkerékpárok ifonja és SUV-ja.
A vizes az olyan, mint egy sornégy, csak boxer hanggal. Finom, ugrik nagyon - mondjuk csalással, mert 144-nél tilt a 3-as- de ezt elnézzük neki az ESA-s futómű meg az egyujjas fék miatt.
Én nem mondtam,hogy rossz gép,a léghűtésesek is jók,de enyém nekem tökéletes,azt meg tudtam,hogy az én izlésemnek ki kell vetetni a tiltást, amúgy lábfejem valahogy furcsán állt azokon vagy túl nagy a lábam,de pl a banditon is jó volt,meg ezen is.A vizes már nem rezeg?Ár érték arányban sztem a Bandit még mindig a legjobb, igaz néhol kicsit faragni kell rajta,(nekem)de az fillérekből meg van.

Alias neszeszer.
Nekem inkább kistáska mániásnak tűnsz mint sznobnak
Lehet kezdek sznob lenni de az ilyenek bosszantanak, nem passzol, nem ugy mukodik ahogy kellene pedig penzt adok érte.
Mennyiert lehet azt hazavinni?
MAjd mindegyik GS-sel mentem, a vizes az nagyon nagyon más ligában játszik a többinél.
Sztem erről elég is ennyi,ez Bandit fórum ,ja és Bandit P.C.-vel jobban ment mint a nagy Tehén,sztem P.C. nélkül is,de arra már nem emlékszem.
Hát igen ennyi minden tuti nincs a nagy Tehénhez ismerem a Touratech-et onnan vagy az egyik Yamahán a bukócső,elég jó ,de az enyémhez képest(AltRider) láthatóan gyengébb és a hegesztési varratok is jóval csúnyábbak,ezen tökéletes. Elég komoly utána járásomba került,hogy kiderítsem melyik a legjobb.Na ez magasan veri mindegyiket a gyárit is.Ezen a motoron van gyárilag oldalt két kis szélterelő,(ha megveszed)meg a nagy túra plexi és tökéletes a szélcsend,de komolyan maga a tökély. ezeket nyáron nem használom nem bírom a meleget,hagy fújjon a szél mikor 40-nel araszolok a földúton.A gyári alu kartervédő és a kézvédő pedig atom.Az AT kézvédőjét nézd meg ,na az vicc,csoda,hogy magától nem esik le.Gyárilag van benne szivargyújtó csatlakozó-teljesen korrekt.A gyári tanktáska is tökéletes.A dobozok nem tetszettek nagyon szögletesek,tudom enduró,de mégse,ezért kappát vettem.Vizes GS-sel nem mentem biztos jól megy.Itt léghűtésesek vannak 105 ill 110 LE-sek.Mindkettőtől jobban ugrik a Tehén ,csak ki kell vetetni 1 2 3-ból az elektronikus tiltást.Amúgy,ha nincs tehén akkor GS-t vettem volna.
Kistáska a bukócsőre, kistáska az ülés alá mind a két oldalra az a háromszög alakú, kistáska a doboztarto konzol alá, kistáska a műszerfal két oldalára, kis szélterelő a fejidomra. Normális bukócső, bár nem tudom milyen van az xtz-re.
Ja igen, kormánytásk, gyári aljzat a gps-nek, logikusan egyszerűen minden ott van ahol lennie kell.
Plexi hibátlanul tereli a szelet, szinte tökéletes üléspozició.
Úgy látomhogy a yamaha az xtz1200vel elkapta ezt a szálat és most a honda is próbalta lemásolni.
Xtz-t nem vizslattam át alaposan még, de a többi japan elbújhat, a triumphon ilyan átgondolatlan silány megoldások voltak amik nagyon nem tetszettek. A ducati multistrada mar masvilag, a ktm990adventure meg olyan amilyen.
A bmw-hez tényleg sok a kiegészítő,de most nem jut eszembe semmi ami az enyémre kellene,nekem most minden van rajta.Milyen kiegészítőre gondolsz?BMW-ben nekem az újabb RT tetszik,de az mellé kéne még 1 motor a földutakra,erdészeti utakra.
Nem kotelezo a wallishoz vidd szervizelni a motorodat. Nekem az a rengeteg extra amit a bmw-hez tudok venni simán megéri. Mondom ezt úgy hogy nincs 4millióm egy használtra sem, nemhogy az újra. Wunderlich, touratech. Egyik japohoz sem látok olyan minősegi kiegészítőket mint a bmw-hez, a valóban hasznos kiegészítőkre gondolok.
Mellesleg ha nem gs akkor xtz ez tény, a többi gyártónak ebben a szegmensben nincs motorja. Dl, nevetséges, az új AT talán jó másolat az xtz-ről ahajtást leszámítva, a tigert inkább hagyjuk a bovli megoldasaival.
Miért kellene GS-t venni,mert sokam azt vesznek.??- 1 .:ok amiért nem veszek. 2: Nem tetszenek a kilógó hengerek,nekem csúnya3:nem vagyok hajlandó a szervízben annyi pénzt hagyni,még a sima garis szervízre sem..4.:nekem a japán a megbízható gép,autóm is japo.Amúgy meg most 3:2 vezetünk itt felénk 3 Yamaha...2GS 5.:nagyon nagyképúek voltak a márkakereskedésben.6.:Engem nem győzött meg a teszten,hogy jobb lenne .Van még 7. ,de azt nem mondom.
Csak egy költői kérdés. Ennyi pénzért miért az xtz és nem a gs?
Csak jobboldali első lámpámon lett egy 200ft-os nagyságú dörzsölődés.,nem estem el ,piros lámpánál tolatni kezdett,de lámpa búrát sztem nem lehet cserélni csak lámpát.Mindegy kötelezőre megy, igaz kissé kalandos volt,rendőrt kellett hívnom,kicsit le volt barnulva az illető.,még ő tett panaszt,hogy kificamodott a válla,igaz mire kijött a rend ,nálam volt a személyigazolvány jogsija forgalmija mingene,ki is röhögte a kiérkező rendőr,igaz ismerősom.
Au,reszvetem,mennyire fájt?
A kormány közepét kell nyomni,na jó nem ,a bal oldalon van,de dudálni akartam és a jobb oldalon levő mód gombot nyomogattam.Nekem is jött egy kisteherautó.