Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem is a w126 560 sec jön be de 15000 euro alatt nincs értelmes ...
https://www.facebook.com/Tasch...
4db-ol is max sor 8 jon ki....
Az, hogy A vagy B?
Sziasztok,

Meg tudnátok mondani, hogy mi a különbség GK75A és GK75B alvázszámú 400as Banditok közt?
Köszönöm.
http://motoralkatresz.eu/
A Gyula megmondja!
Sziasztok.

A motoromban (GSF 650, 2006-os) cserélni kell az első (mindkét) fékbetétet, illetve a motor olajat.
Tudnátok segíteni, hogy honnét érdemes rendelni?
P126 rulez.
126-ra szavaznek,bar az a legoregebb de a legszebb is.
"szélétől kb 1,5cm-re"

Nekem ez addig fajult, hogy levettem egy szemre még "elmegy " PR2-t pár hete, mert ott szabályosan homorú lett a gumi. És mikor
nem parasztból lecsaptam a kanyarba, hanem szépen nyugisan akartam megdönteni, akkor az lett, hogy billent egy jó erőset...nem kicsit tojtam be.
Viszont, a kopottságát kihasználva a Szotyitól tanultak szerint olyan -érzésre- szépeket drifteltem vele körforgókból kifele, hogy majdnem megveregettem a saját hátam :)
A revolutionnál elvileg ott a zöld pötty 112,24 euro-s árral.
Valami budai szervizben találtam. Most 3/4es lehet. Szezon végére kifúj. Azt mondod nehéz lesz találni?
Szerintem sokat számít hogy ki hol motorozik. Szotyi elég sokat jár olyan aszfalton mint pl a 8as út, az zabálja a gumit.
Én könnyű vagyok, felöltözve sem vagyok 90kg, csomagokkal a motoron durván 350kg. Mégis egy Eisenkappeln-Mangart-Lavamünd, osszesen 1300kmes túrán a pr2ből kopott 2mm, a szélétől kb 1,5cm-re. Főleg baloldalon mert arra jobban tudok kanyarodni....
Hol szoktad venni? Nem is nagyon látni már belőle.
Mi számít gyorsnak? Többnyire én is megpakolva megyek sokat. A PR2nél megragadtam, szerintem a 4. vagy 5. van fent belőle. Átlag 10.000km-el számolok, ami jó közelítéssel egy szezon.
Szóval ezért kopnak gyorsan az én gumijaim.... 124 kiló vagyok egy szál koktélvirsliben is... Ráadásul mostanában asszonnyal motorozok. Két hete fejeztünk be egy 3000 km-es túrát, és ez meg is viselte rendesen a gumi közepét... Mondjuk, csomagokkal már vagyunk vagy 500 kiló...
A sok mesed utan mar nem birod elviselni hogy nem tudsz kanyarodni ezert eladtad inkabb ?
nem kell elmondanom semmit van ugyan még pár motorunk .. de már nem motorozok ........... ha valakinek esetleg az ismeretségi körében van w 126 .. w 140 .. w 124 kupé v/8 eladó ... kérem jeleze
Megtanit csuszashataron meg driftelve motorozni,stuntra alkalmas,egyetlen pozitiv tulajdonsaga,hogy az itthoni aszfalton nehezen kopik.
De mit kell megmondanod?
jol fel huztátok a topikot .............. a sok motor szerelés után ..mindig ha van kis időm,, illetve alkatrészek rendelésekor .. rá nézek erre a topikra ... de meg kell mondjam
Én legtöbbet most már 2 személlyel mentem a bandittal is, pluszz csomagok közel 5 mázsa ,...a gumi oldala rendesen kikagylósodott elnyomorodott a súly alatt kanyarban és xarul kopott, ezért kellett kukázni,nem a közepe miatt,na ez a gt-vel nem nagyon jött elő,talán kicsit.Ja és a rugóstagom vilbers volt, extrém húzó csillapítást is lehetett állítani,(persze nyomó csillapítást meg előfeszítést is)tehát nem az miatt volt,egyszerűen elnyomorodott a gumi kanyarban.....
Nem vagyok olyan régóta motoron hogy ismerjem.
Ez biztato. Mondjuk beoltozve en is atlepem az 1 mazsat....multkor megmertem a banditat a szokott cuccal velem egyutt,360 kg az 5kg pontossagu hidmerlegen,nem csoda ha lepreseli a gumirol a mintat!