Nekem ez addig fajult, hogy levettem egy szemre még "elmegy " PR2-t pár hete, mert ott szabályosan homorú lett a gumi. És mikor
nem parasztból lecsaptam a kanyarba, hanem szépen nyugisan akartam megdönteni, akkor az lett, hogy billent egy jó erőset...nem kicsit tojtam be.
Viszont, a kopottságát kihasználva a Szotyitól tanultak szerint olyan -érzésre- szépeket drifteltem vele körforgókból kifele, hogy majdnem megveregettem a saját hátam :)
Szerintem sokat számít hogy ki hol motorozik. Szotyi elég sokat jár olyan aszfalton mint pl a 8as út, az zabálja a gumit.
Én könnyű vagyok, felöltözve sem vagyok 90kg, csomagokkal a motoron durván 350kg. Mégis egy Eisenkappeln-Mangart-Lavamünd, osszesen 1300kmes túrán a pr2ből kopott 2mm, a szélétől kb 1,5cm-re. Főleg baloldalon mert arra jobban tudok kanyarodni....
Mi számít gyorsnak? Többnyire én is megpakolva megyek sokat. A PR2nél megragadtam, szerintem a 4. vagy 5. van fent belőle. Átlag 10.000km-el számolok, ami jó közelítéssel egy szezon.
Szóval ezért kopnak gyorsan az én gumijaim.... 124 kiló vagyok egy szál koktélvirsliben is... Ráadásul mostanában asszonnyal motorozok. Két hete fejeztünk be egy 3000 km-es túrát, és ez meg is viselte rendesen a gumi közepét... Mondjuk, csomagokkal már vagyunk vagy 500 kiló...
nem kell elmondanom semmit van ugyan még pár motorunk .. de már nem motorozok ........... ha valakinek esetleg az ismeretségi körében van w 126 .. w 140 .. w 124 kupé v/8 eladó ... kérem jeleze
jol fel huztátok a topikot .............. a sok motor szerelés után ..mindig ha van kis időm,, illetve alkatrészek rendelésekor .. rá nézek erre a topikra ... de meg kell mondjam
Én legtöbbet most már 2 személlyel mentem a bandittal is, pluszz csomagok közel 5 mázsa ,...a gumi oldala rendesen kikagylósodott elnyomorodott a súly alatt kanyarban és xarul kopott, ezért kellett kukázni,nem a közepe miatt,na ez a gt-vel nem nagyon jött elő,talán kicsit.Ja és a rugóstagom vilbers volt, extrém húzó csillapítást is lehetett állítani,(persze nyomó csillapítást meg előfeszítést is)tehát nem az miatt volt,egyszerűen elnyomorodott a gumi kanyarban.....
Ez biztato. Mondjuk beoltozve en is atlepem az 1 mazsat....multkor megmertem a banditat a szokott cuccal velem egyutt,360 kg az 5kg pontossagu hidmerlegen,nem csoda ha lepreseli a gumirol a mintat!
http://www.suzukicycles.org/_m...