Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

DAI-nak híjják könyv szerint és rém sok polipszerű gumislag van hozzá.
F3.
Ez most F2 vagy F3?
Jah, azt hittem a ram air csak az F3 tól van.
Ujjé egyel kevesebb amit el tudok baxni.
Eben fix müanyag uszo van nem tudsz álitani ez a karbi raim air rendszeres Minden funkcio totlolevegö fuvokas.....erted. A rutin meg AZ even..es a szakertelem. a levego nyomas befokasolja AZ uszo szintett
Köszi,megvan a honda kézikönyve,elég o,ha odajutok és nem boldogulok felrakom ide.
Megméred vazze, ha nem jó, görbíted a nyelvét.
Olyat tudok felajánlani, hogy lehúzod a haynest valahonnan, és a vonatkozó oldalakat lefordítom.
Há honnan tudjam?
Van egy 3 hengeres inyektorsorom.................bár asszem az is keihini.
Hát akkor nem kell állítani, ha jó :D
Lemondott az öreg.
Jaja, több százezer db lehetett Osamu bácsi raktárában.
Egyen cucc,talán az sv-je is jó.
Nem tudom, nekem DL-em van. Csak azt tudom, hogy egyformák a Bandiéval. Ezek szerint csak pár évjárat. Asszem 6 szögletű és később fehér búra lett belőle, de nekem még a sárga kellene.
Ettől féltem,reméltem hogy a Spuri megoldja.
Na jó első a négy felújíto készlet,uszoszintet is kell ilyenkor állítani?
Amúgy nem Bandit,honda.
Mire gondolsz,a gyári K-4-esére?
K3 tűszelep kell bele
Egy boltban csak azért mert szinte ingyen adták vettem egy mannol karbi pucoló spray-t.....van egy kis aggregátom ami a ritka használat okán nem ment.....ezzel a cuccal leápoltam igen vadul mert azonnal kellett 2 év óta a be nem induló holmi és erre hirtelen megindult...használtam amíg kellett és azóta is beindul ha ránézek a berántóra.
Akkor készülj egy alapos karbipuccra. Cserélj tűszelepeket meg O-gyűrűket, vitonosra, és nagy nyomással fújd ki miután jól beáztattad karbitisztítóba.
Kérdés 2,még mindig ide mert vannak itt prok.
Lehet azért áll meg a lom menet közben mert a 3. henger karbijából szemmel láthatóan dől a benzin míg a többiből nem?
A nyíllal jelölt darab sok kis réz bizgeréből az egyikből folyik mint az állat.Talán látszik a képen is hogy csupa benzin.
Pedig csak egy flaskából 1 percre indítottam el.
Simán menet közben csuklik párat mintha kifogyna a benzin és megáll,ujraindul és megint megáll.
Ez csak egy másik föggetlen tünet vagy lehet az ok is.
Mielőtt mondanátok egy gyári bontatlan 19 éves karbi,én egy úszóház alját vettem le máshoz nem nyúltam ott rettenet sok barna kosz volt de nem érzek rá sok tudást hogy nekiálljak csak tapogatózom mint Borisz a golyófogó a blöffben.
Népek, szekrénysöprésben találtam egy bontatlan HFA3615 szűrőt vizes 650/1250-be.
3000-ért viheti aki szeretné.
Indexbúrám épp nincs, de egy karaj cibber akad!
http://www.kepesmotor.hu/honda...
Sziasztok!

Nincs valakinek esetleg egy felesleges index búrája? Az a 6 szögletű, narancs színben?
Csak gyakorlas kerdese. http://www.motovudu.com/produc...
Csak neked, csak most 350€. Na jo, Ohlins nelkul stock-kedvezmennyel 300€.
Rotyi megy, de mas lesz az arabol, de azert gyujtok.
"mostan 1:28 akrol almodom"