Vegulis de,befer a levego.
Viszont meglepetesemre a 19-eves csonkok olyan puhak hogy lazan osszenyomhatoak,semmi gond,csak ragyogyult es a profilja miatt ero kell a leszedeshez,ezt a kovetkezokben kihagynam ha egy mod van ra.
Nem értem? Nem fér be a meleg levegő?
40-50 C° már visszalágyul annyira a rideg szívócsonk, hogy nem kell annyira birkózni vele. Ez működik felszerelésnél, meg leszedésnél is...vagy meleg motorról kell lebontani a porlasztót...
Tehetsz rá forróvizes borogatást is, a lényeg, hogy idővel rideggé válnak, gondolom a hóciklusok tesznek be, meg az etanol mostanság.
Nem oly rég "próbáltam" felhajtani egy nyomdaipari cuccot, amit a "gumiszőnyegek" tisztítására meg visszapuhítására használnak a nyomdákban...de félbe maradt, ugyanis nekem 30 éves légszűrő oldali csonkok annyira ridegek, hogy nem tudom összeszerelni az 1100-est...de már légszűrő doboz sikja is el van vetemedve, így, ha a két szélső rá is menne megmelegítve, a két középső még sehol sincs a porlasztóktól...belenyúlni nem lehet, mert csak egy ca 70 mm-es csatlakozás van rajta, az öklöm nem fér be...ezért vetem bandit porlasztósort meg légszűrő házat (egyenes vázat is, meg görebvázasét is, aztán valamelyiket majd felszigszalagozom rá...
Itt tobb a karbiszerelo mint mashol ugyhogy lenne egy kerdesem.
Van valami oldschool fejvadasztrukk a szivocsonkoknal amitol konnyebb kesobb leszedni,nem egy eroemelo vb grimaszvesenye mig letepem a blokrol.
Mitomen bekenni kacsahajjal,raolvasas stb?
Vagy szevedes oszt kesz ne agyaljak?
Nem reklám de egy 60-ezer km-es motornak ha gazdája van mi baja lehet? A vizes bandita nagyon jó összerakot motor lapkás vagy korongos ki hogy szereti. Ellenőrizni kell persze de azon kívül egy szinkron és ennyi. Az enyémbe több mint a duplája van és a szelephézag még értéken van. Üdv.
Sziasztok !
Tudom, hogy ez a fórum nem a reklám helye, de engedjétek meg, hogy pár mondat erejéig mégis az legyen.
Taschner MESTER-nél (szigorúan nagy betűvel) volt a motorom első teleszkóp szimering, olaj, porvédő cserén és szelephézag, vezérműlánc ellenőrzésen és injektor szinkronon. A MESTER f... ok oldalán van róla videó.
A motorom új kora óta van nálam, szóval tudom milyen egy zsír új motor.
Az imént Mestert írtam, de lehet, hogy a varázsló, vagy az Isten megnevezés találóbb lett volna.
Ma mikor elhoztam a motort olyan finoman járt a blokkja, hogy meg kellett állni megnézni van e benne motor, vagy csak a hátszél visz előrébb.
Nem tudom hogyan, de olyan nyomatékot varázsolt bele, mint ha 650-es helyett egy 750-est hoztam volna el.
A hozzáállása, precizitása, a szakértelme első osztályú ! Egy vérprofi szerelő !
Amikor az ember egy szolgáltatásért fizet 100%-os hozzáállást és szakértelmet vár el, legyen az szabó, cipész, pék, stb. vagy éppen motorszerelő.
Taschner MESTER ilyen ! Emelem kalapom előtte !
Nem szeretnék túl nyálas lenni és leszögezem nincsenek ferde hajlamaim.
Mindössze az volt a célom, hogy akinek eddig még kétségei voltak vele, szakértelmével kapcsolatban és még nem talált hozzáértő szerelőt annak nyugodt szívvel ajánlom a MESTERT !
Legyen szó javításról, vagy csupán csak szeretnétek tudni, hogy a motor 100%-os állapotban van nyugodtan keressétek, nem fogtok csalódni !
Kívánok a mesternek jó egészséget és mivel azt mondta nekem, hogy ha minden motor olyan állapotban lenne, mint az én kolbászzsíros Banditom (pedig nem is kolbászzsíros, hanem bordó :D ) akkor éhen halna, szóval vigyetek neki sok széthajtott, lerobbant, szétgányolt motort, hogy sokáig
élvezhessük az eszmecseréket és a profi munkájának gyümölcsét.
Sorry, hogy ilyen hosszúra sikeredett a mondókám és megzavartam a fórum nyugalmas életét.
Széles utat, gumifát és sok ilyen MESTERT kívánok mindenkinek !
Viszont meglepetesemre a 19-eves csonkok olyan puhak hogy lazan osszenyomhatoak,semmi gond,csak ragyogyult es a profilja miatt ero kell a leszedeshez,ezt a kovetkezokben kihagynam ha egy mod van ra.
40-50 C° már visszalágyul annyira a rideg szívócsonk, hogy nem kell annyira birkózni vele. Ez működik felszerelésnél, meg leszedésnél is...vagy meleg motorról kell lebontani a porlasztót...
Tehetsz rá forróvizes borogatást is, a lényeg, hogy idővel rideggé válnak, gondolom a hóciklusok tesznek be, meg az etanol mostanság.
Nem oly rég "próbáltam" felhajtani egy nyomdaipari cuccot, amit a "gumiszőnyegek" tisztítására meg visszapuhítására használnak a nyomdákban...de félbe maradt, ugyanis nekem 30 éves légszűrő oldali csonkok annyira ridegek, hogy nem tudom összeszerelni az 1100-est...de már légszűrő doboz sikja is el van vetemedve, így, ha a két szélső rá is menne megmelegítve, a két középső még sehol sincs a porlasztóktól...belenyúlni nem lehet, mert csak egy ca 70 mm-es csatlakozás van rajta, az öklöm nem fér be...ezért vetem bandit porlasztósort meg légszűrő házat (egyenes vázat is, meg görebvázasét is, aztán valamelyiket majd felszigszalagozom rá...
Keztem megszokni a hianyod.
Van valami oldschool fejvadasztrukk a szivocsonkoknal amitol konnyebb kesobb leszedni,nem egy eroemelo vb grimaszvesenye mig letepem a blokrol.
Mitomen bekenni kacsahajjal,raolvasas stb?
Vagy szevedes oszt kesz ne agyaljak?
http://www.kepesmotor.hu/zart_...
Csak neked, élményképp.
Tudom, hogy ez a fórum nem a reklám helye, de engedjétek meg, hogy pár mondat erejéig mégis az legyen.
Taschner MESTER-nél (szigorúan nagy betűvel) volt a motorom első teleszkóp szimering, olaj, porvédő cserén és szelephézag, vezérműlánc ellenőrzésen és injektor szinkronon. A MESTER f... ok oldalán van róla videó.
A motorom új kora óta van nálam, szóval tudom milyen egy zsír új motor.
Az imént Mestert írtam, de lehet, hogy a varázsló, vagy az Isten megnevezés találóbb lett volna.
Ma mikor elhoztam a motort olyan finoman járt a blokkja, hogy meg kellett állni megnézni van e benne motor, vagy csak a hátszél visz előrébb.
Nem tudom hogyan, de olyan nyomatékot varázsolt bele, mint ha 650-es helyett egy 750-est hoztam volna el.
A hozzáállása, precizitása, a szakértelme első osztályú ! Egy vérprofi szerelő !
Amikor az ember egy szolgáltatásért fizet 100%-os hozzáállást és szakértelmet vár el, legyen az szabó, cipész, pék, stb. vagy éppen motorszerelő.
Taschner MESTER ilyen ! Emelem kalapom előtte !
Nem szeretnék túl nyálas lenni és leszögezem nincsenek ferde hajlamaim.
Mindössze az volt a célom, hogy akinek eddig még kétségei voltak vele, szakértelmével kapcsolatban és még nem talált hozzáértő szerelőt annak nyugodt szívvel ajánlom a MESTERT !
Legyen szó javításról, vagy csupán csak szeretnétek tudni, hogy a motor 100%-os állapotban van nyugodtan keressétek, nem fogtok csalódni !
Kívánok a mesternek jó egészséget és mivel azt mondta nekem, hogy ha minden motor olyan állapotban lenne, mint az én kolbászzsíros Banditom (pedig nem is kolbászzsíros, hanem bordó :D ) akkor éhen halna, szóval vigyetek neki sok széthajtott, lerobbant, szétgányolt motort, hogy sokáig
élvezhessük az eszmecseréket és a profi munkájának gyümölcsét.
Sorry, hogy ilyen hosszúra sikeredett a mondókám és megzavartam a fórum nyugalmas életét.
Széles utat, gumifát és sok ilyen MESTERT kívánok mindenkinek !