Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A problémákat megoldani kell, nem pedig megkerülni!
Hali!Valaki érdeklődött a napokban a kappa konzolra+dobozokra amit hírdetek!Csak a konzol érdekelte volna,nincs meg a száma üzenem hívjon fel!!!
Vagy lemész éjfélkor a garázsba, és leveszed a pozitív sarut egy másodpercre.
Lenyomva tartod a set gombot (a resettel nullazod a napi km-t). Villogni kezd az idokijelzo...nem sokkal masabb mint regi quarz orak...
Sziasztok!
Nem régen vettem a Banditomat, és lenne egy kérdésem: az órát hogyan lehet beállítani? Előre is köszönöm a válaszokat!
Tudom ajánlani Offán, a Totót. Na ő tényleg jó szerelő. Tulajdonképp csak motort szerel maszekban, egész nap.
Ez még elég mély profil, ugye?
Szombathely Yamaha
Egy ismerősöm aki motorokat szerel megcsinálja nekem
Szègyen!
Melyik Yamaha szerviz, ahova akkor nem kell motort vinni?
Akkor most behuzod ex nittelve lesz az uj?
Köszönöm válaszodat!
Megrendeltem a láncot.
A motor az előző tulajnál Yamaha szervizben volt, ahol számlával igazolták hogy volt szelephézag állítás és levegőszűrő csere is. A vezérműláncot mondták hogy nem kell cserélni.
Közben a légszűrő sincs cserélve, szelephézagok sem voltak jók, és vezérműláncot is kell cserélni.
Azt kell figyelemve venni, hogy a feszitoiv meghajlitasahoz egyre nagyobb ero kell a lan c kopasa soran, kozben az feszitopatron rugoja ahogy tolja ki a patront, egyre kisebb elofeszitessel bir, igy a vegefele mar olyan a hatas, months elgyengult volna a rugo, mely persze lehetseges a hohatasok miatt, de kozben fent leirt jelenseg is bekovetkezik.
Ezert nem hiszem, hogy minden esetben rugot kene cserelni, hiszen az uj lanc eseten ujra teljesen elo lesz feszitve a rugo es a feszitoivet sem kellnolyen mertekben meghajlitani.
Lehet a vezető már meg akadt.
A feszítőn még 5 ugrás van mire teljesen kiérne. Így teljesen laza a lánc.
Viszont ha egyet ricnit kijebb nyomna a rugó már jó lenne a feszesség.
650es sv-n nekem is szakaszosan volt megnyúlva a vezlánc. Ciripelt is rendesen. Csere után tökéletes lett. Érdekes, hogy a hátsó hengeré teljesen rendben volt.
Rugót hol tudok venni, van ahol van készleten is? Vagy csak rendelésre?
Igen, azért kért meg haverom hogy nézzem meg, mert csörög.
Típus hibáról nem hallottam az én motoromban sem kevés van de a rugón és a vez-láncon kívül semmit nem kellet cserélni...Mikor beinditod a motort van lánc hangja? Nekem már szépen csörgött mint egy csörgő kígyó.
Itt a Bandit fórumban olvastam hogy típushiba a feszítő idő elötti tönkremenetele. Ez igaz?
Én is így gondoltam, de erre mondták azt hogy van olyan pont ahol lelazul és az jó. Amennyire ez belazul az tuti kuka. A volt SV650-esemnél se volt laza lánc ha tekertem, max ha megmozdítottam visszafelé picit.
Egyenetlemul van megkopva-nyulva, alig van mar feszito utjabol...nekem ez azt mondja, hogy cserelni kell a vez lancot. Gondolom ha a fotengelyt jelre allitod, a vez tengelyek mar nem lesznek poziban, lesz par fok elteres...csereld.
De nagyon nagy a lógása. A feszítőből 4mm van már csak hátra. Annyit tudna kinyomni, de nem nyomja ki.
Szerintem ha a vezermubutykoket kulonbozo iranyba nyomja a szeleptoke a rugoero segitsegevel (nyitja a szelepet, vagy zarodik a szelep), akkor ugye lehet nemi oda-vissza jatek amit latni lehet a lancon a kopotsaga mertekeben.
De végül jó lett.
Hogy fussunk minnél messzebb az SV400-tól és milyen technikával?