Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kinek mi a változás? Nekem a Bandit is tökéletes lenne, ha 40-50 kg minusz lenne rajt, kicsit keskenyebb nyereg, jobb fék, kicsit jobb futómü...ja hogy ez egy Hornet??? Alul halottak? A Bandit is csak 61,5Nm, a Hornet 63,5 Nm. Mindezt - 40 kg mellett. Olyan halott nem lehet. Ha kicsit mégis, az sem baj. Nekem egy 500-as kéthengeres is elegendő, ami a motorerőt illeti. Az XJ 6-ot próbáltam a napokban. 6000-ig tök olyan mint a Bandit.
Hogyne tudnám mit szeretnék. Motorozni. Egyedül. Kanyargós úton. Egy megbízható motorral. Ez lehet 390-es Duke-tól a Bulldogon át bármi. A lényeg, hogy beleférjen a keretbe, leérjen rendesen a lábam róla, tetsszen. Bulldoggal és TDM 900-al nem mentem még. Lehet, hogy ha kipróbálom, már nem fog tetszeni, de amíg nem próbáltam, nem húzom le a listámról. Minden belekerül a kalapba ami 2005 utáni 4500 Eurónál olcsóbb, tetszik és előfordulhat, hogy leér róla a lábam rendesen és nem nehéz. Nem egy életre venném, ha nem tetszik, majd egy-két szezon után eladom.
Csak annyi vele a bibi hogy nem hoz akkora változást a bandithoz képest ami megerne az eladást.
Főleg hogy egy jó állapotú költségvetés bandithoz cserélném egy használt ugyanilyen kategóriás használt motorra.
Plusz az említett típusok alul elég halottak.
IS 250 már 6 hengeres, szkúzi
Ezt egyik nap említettem Neki én is.
Bajnak nem baj. Nem a hengerszámról van szó. Egy IS250 LEXUS is négy hengeres, meg az 1,2-es Swift is. Mégsem hasonlítjuk össze.

Más kategóriába tartoznak a felsorolt motorok. Mintha nem tudnád, hogy mit szeretnél.
Az miért baj? Nincs köbe vésve, hogy Banditot csak sor négy nakedre lehet cserélni.
A Hornet és az XJ6 nagyon nem Bandit. Sokkal könnyebbek (40kg) és mindkettö keskenyebb, kisebb. A Hornet futómüre és fékre nem is egy liga vele, fényévekkel kezesebb, könnyedebb, fordulékonyabb. Raptor nincs Ausztriában eladó, csak 1000-es. Monster van sok, jól túlárazottak és félek tölük. Streettripleböl nagyon csak az alja fér bele, 9-10 éves sokat futott példányok.
bocs, hogy belevau

kategóriákon átívelő csokor:D
Az eleje a tippeknek olyan mint a bandit,a BT csak kinéz valahogy de nem egy kanyarvadász szemre inkább egyenes,nagygáz oszt csokolom,A TDM meg egy nagy zsiráf,és ha láttad a Tasi régebbi videóit nem is egy túl jól sikerült yamaha.

Én a keresési feltételeket szem előtt tartva az utolsó 3-al foglalkoznék.
Mégegy tipp a triplére.
Én mondjuk Ducatit vennék akkor is, meg hozzá egy gyári szervízleírást, azt csókolom.
Az ám. A Bandit esetében méteres terpesz egy lábletétel. De ez sem lenne gond, ha nem 244kg lenne.
Úgy-úgy. Eddig amik komolyabban szóba jöttek.: Hornet 600, CBR 600F, XJ6N, BT1100, TDM900, Raptor, Monster, Streettriple.
Ez csak egy számadat,vedd figyelembe az ülés szélességét is,a bandité egy nagy kocka,terpeszben állva még egy alacsonyabb motor is lehet bizonytalan.
Megvan: 803 mm. Az nem kevés....
675 köbcentis, ugye? Nem találtam hirtelen ülésmagasságot, de kép alapján nem lehet túl alacsony.
Bár amúgy az eredeti Raptor tipp is jó volt.
Csak az a példány amit kinézett fura volt és drága.
Nekem van tippem de azt itt főleg eretnekség megemlíteni.De angol.
Akkor segíts neki:
- túrázni akar a vassal, utas és nagyobb csomagok nélkül.
- alacsony, keskeny gépre volna szüksége a fizikai adottságai miatt.
- nem teljesítményhajhász, tehát a sok lóerő nem szempont.
- legalább a mostani Bandittal egyezzen meg a vas megbízhatósága, szóval ne legyen pénztemető a fenntartása.
- 4000-4500 ajróért lehessen értelmes állapotú példányt venni.
Figyi nem besérteni akarlak de ahogy elnéztem igencsak nem tudod mit is szeretnél,Vfr800 tól a W800-ig szinte minden sporttúra,naked,classic bike fenn van a listán.
Így hogy nem szűkíted legalább egy kicsit egy Megan scenic lesz a bandit pénzből.
Tök jó, ráadásul küllős kerekű!
Nesze bazz,kurvajó.
Ez rengeteg pénz. ennyiért már kapni egy új Yamaha MT-7-et vagy az új SV 650-et.