Kinek mi a változás? Nekem a Bandit is tökéletes lenne, ha 40-50 kg minusz lenne rajt, kicsit keskenyebb nyereg, jobb fék, kicsit jobb futómü...ja hogy ez egy Hornet??? Alul halottak? A Bandit is csak 61,5Nm, a Hornet 63,5 Nm. Mindezt - 40 kg mellett. Olyan halott nem lehet. Ha kicsit mégis, az sem baj. Nekem egy 500-as kéthengeres is elegendő, ami a motorerőt illeti. Az XJ 6-ot próbáltam a napokban. 6000-ig tök olyan mint a Bandit.
Hogyne tudnám mit szeretnék. Motorozni. Egyedül. Kanyargós úton. Egy megbízható motorral. Ez lehet 390-es Duke-tól a Bulldogon át bármi. A lényeg, hogy beleférjen a keretbe, leérjen rendesen a lábam róla, tetsszen. Bulldoggal és TDM 900-al nem mentem még. Lehet, hogy ha kipróbálom, már nem fog tetszeni, de amíg nem próbáltam, nem húzom le a listámról. Minden belekerül a kalapba ami 2005 utáni 4500 Eurónál olcsóbb, tetszik és előfordulhat, hogy leér róla a lábam rendesen és nem nehéz. Nem egy életre venném, ha nem tetszik, majd egy-két szezon után eladom.
Csak annyi vele a bibi hogy nem hoz akkora változást a bandithoz képest ami megerne az eladást.
Főleg hogy egy jó állapotú költségvetés bandithoz cserélném egy használt ugyanilyen kategóriás használt motorra.
Plusz az említett típusok alul elég halottak.
A Hornet és az XJ6 nagyon nem Bandit. Sokkal könnyebbek (40kg) és mindkettö keskenyebb, kisebb. A Hornet futómüre és fékre nem is egy liga vele, fényévekkel kezesebb, könnyedebb, fordulékonyabb. Raptor nincs Ausztriában eladó, csak 1000-es. Monster van sok, jól túlárazottak és félek tölük. Streettripleböl nagyon csak az alja fér bele, 9-10 éves sokat futott példányok.
Az eleje a tippeknek olyan mint a bandit,a BT csak kinéz valahogy de nem egy kanyarvadász szemre inkább egyenes,nagygáz oszt csokolom,A TDM meg egy nagy zsiráf,és ha láttad a Tasi régebbi videóit nem is egy túl jól sikerült yamaha.
Én a keresési feltételeket szem előtt tartva az utolsó 3-al foglalkoznék.
Akkor segíts neki:
- túrázni akar a vassal, utas és nagyobb csomagok nélkül.
- alacsony, keskeny gépre volna szüksége a fizikai adottságai miatt.
- nem teljesítményhajhász, tehát a sok lóerő nem szempont.
- legalább a mostani Bandittal egyezzen meg a vas megbízhatósága, szóval ne legyen pénztemető a fenntartása.
- 4000-4500 ajróért lehessen értelmes állapotú példányt venni.
Figyi nem besérteni akarlak de ahogy elnéztem igencsak nem tudod mit is szeretnél,Vfr800 tól a W800-ig szinte minden sporttúra,naked,classic bike fenn van a listán.
Így hogy nem szűkíted legalább egy kicsit egy Megan scenic lesz a bandit pénzből.
Főleg hogy egy jó állapotú költségvetés bandithoz cserélném egy használt ugyanilyen kategóriás használt motorra.
Plusz az említett típusok alul elég halottak.
Más kategóriába tartoznak a felsorolt motorok. Mintha nem tudnád, hogy mit szeretnél.
kategóriákon átívelő csokor:D
Én a keresési feltételeket szem előtt tartva az utolsó 3-al foglalkoznék.
Én mondjuk Ducatit vennék akkor is, meg hozzá egy gyári szervízleírást, azt csókolom.
Csak az a példány amit kinézett fura volt és drága.
- túrázni akar a vassal, utas és nagyobb csomagok nélkül.
- alacsony, keskeny gépre volna szüksége a fizikai adottságai miatt.
- nem teljesítményhajhász, tehát a sok lóerő nem szempont.
- legalább a mostani Bandittal egyezzen meg a vas megbízhatósága, szóval ne legyen pénztemető a fenntartása.
- 4000-4500 ajróért lehessen értelmes állapotú példányt venni.
Így hogy nem szűkíted legalább egy kicsit egy Megan scenic lesz a bandit pénzből.