Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az szigoru meg darabos picit,gondolom....
Ezeket itt nem merem..............szentségtörés.
Aprilia Touno....
Vagy Speedtriple, vagy Monster.
Ahhoz, hogy kényelmesebbé tedd, nem kell ledobni az idomokat, lámpát, a teljes farát, stb. Nehezen tudom elképzelni, hogy szétbontsak egy jó motort ilyen célból. Vannak azért egész jó, sportos nakedek is, ha valaki azt akar...
Van sok újabb naked ami tudja azt amit egy 2000 évjáratú sportmotor futómű, fékek, blokk terén.
De azokat meg is kell fizetni keményen, én nem szánok annyit rá.
A átalakított speed akkor kilőve, hiába lenne jó minden paramétere ha a kényelem közelében sincs egy jó 1200N-nek.
Azok bozrosan nem, de az mas celcsoport.
Hooooo,azert egy cb1000r,s1000r nem lehet annyira rossz.
Azert szoktak atepiteni, mert akit egyszer elkenyeztetett egy 2000 utani sportgep futomuve, ereje, feke, az utana csak fanyalogni tud mikor raul egy mai nakedre, vagy sportturara. Viszont nem megy a kezenallas, mint 25 evesen, ezert probaljak kenyelmesebbe tenni a sast. Nem veletlen kapni komplett kiteket az ebayen is a lucastol pl az osszes sportgepre.
BMW 1200 GS Adventur. Újonnan ha pár dolgot még rápakolsz megáll 6 misinél! Egy" kicsit "drága, de kurva jó!
Köszönöm a válaszaitokat, véleményeteket!
Így már tudom hogy nincs is értelme tovább gondolkodnom ezen a témán.
Marad a Bandit 1200N.
Köszönöm még egyszer!
A ZX9R helyett ozz a Z1000. De hogy kényelmes? Azt nem mondanám. CBF1000, az kényelmes és szarul sem megy.
Amennyiben elég magas hozzá.
Ha a kényelem a szempont, akkor ezek biztosan nem alternatívák. Na meg miért vannak átépítve? Mert rommá tört?
Vagy V-strom pl..
Azert verzik ez a tortenet, mert a sport(os) gepeknek magasan van a labtartoja. Mentem mar magaskormanyos Busaval, hulye erzes. Ha teljesen tevehajcsar pozicioban ulnel, a varadero vagy a gs 1100-1200 a Te geped. A vara meg eleg eros is, es nem raz
Neked túraendúró kell. Kurva jó futóművel, hogy csessze szét a szar út a gerinced és kényelmesen tudj ülni egyenes háttal.
Nem lehet.
Egy kis eszmefuttatást végeztem.
Érdekelne ti hogy gondoljátok, ugye hosszabb túrákra keresek olyan motort ami nagyon kényelmes, a kormány-ülés-lábtartó háromszögnek nálam különösen nagy szerepet tölt be
Sajnos kettős gerincsérvem van, így teljesen egyenes háttal kell ülnöm, ha már kicsikét is előre kell hajolnom akkor jön a hátfájás és a jobb vállamba kisugárzó szúrás.
A Bandit 1200 nagyon kényelmes ezen a téren, de elgondolkodóba estem hogy vannak a nakedre átalakított sport gépek, GSXR1000, ZX-9R.
Szerintetek lehetnek olyan kényelmesek mint egy bandit?
Ezek mind megvannak emelve hogy lehessen velük túrázni, a futóművük, fékeik, súlyuk biztos hogy jobbak de, vajon kibírnék e kényelmesen rajtuk akár 400-500 kilométert tudván a problémámról.
És vajon lehet e abban a tartományban ahol a bandit szeret ezekkel is olyan vehemenciával motorozni.
Gondolok itt a nyomatékra 5.ben, arra nem adok amit a neten írnak adatokat, nem nagyon hiszek benne.
Mert akkor a ZX-9R a Banditnál 100km/h-ról jóval nyomatékosabb is, ezt azért nehezen hiszem el.
Szóval érdekelne ti erről mit gondoltok, lehetnek e alternatívák eme típusok?
A benzin+furdoszivacs durvabb oldala kombo lett a nyero a felnitisztitashoz,at is pasztáztam,betartott vagy 1,5 orat, es most rohadt benzinszagu a mancsom!
petroleum...
Egyelőre úgy tűnik, az oldalsztender kapcsolójának intenzív kifújása féktisztító sprével megoldotta a gondomat. Ha most nem produkálja pár napig, akkor ez volt a gond.
Pénteken voltam megnézni egy 1999 Bandit 1200N-t, meglepetésemre sokkal kisebb élőben mint a képek alapján.
Az FZS1000 motoromhoz képest jóval rövidebb, tömzsibb motor, ülés-kormány-lábtartó háromszöge kiváló, az ülés párnázása és puhasága teljesen rendben van.
Pozitív csalódást okozott a gép!
féktisztító meg rongyal erősen dörzsölni , rá lehet segíteni körömmel vagy fagyispálcával reszelő, hidegvágó, csavarhúzó, flex nem ajánlott
Nagyon jó az! :D