Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

http://totalbike.hu/tesztek/2012/06/12/kawasaki_w800/
Á, ez a GS 500 csak olyan kósza ötlet volt mint a Ducati. Szerintem kinövöm mindkettőt :-)
A motorvásárlós szenvedésben azért egymásra találtatok Bogyóval
Dehogy nézik ki. Még én is elgondolkoztam rajt, hogy amíg kicsik a gyerekek és amúgy is alig motorozok, akár lehetne egy GS 500-am is, nagy értékvesztésre nem lehet esetében számítani és fenntartási költségekkel sem. A gond velük, hogy ezek is drágák itt....
Felénk annyi van mint a szemét. Csak fosok tőle, de nagyon. A normál kopó dolgok, mint olaj, szürök, gyertyák, gumik, lánc, fékbetétek ugyan annyiba kerülnek rá, mint bármelyik másik motorra. Na de kétévente ott a vezérléscsere meg szelephézag ellenőrzés és állítás. Arra kellene valami elfogadható árú megoldást találnom. Ha látok egyet, úgy vagyok vele, hogy ide vele de hirtelen. Aztán meg belegondolva arra lyukadok ki mindig, hogy annyi sok motor van amivel egy jót lehet motorozni, miért büntessem magam egy gonddal?
Nálam, az én helyzetemben a legfőbb szempont a megvásárlásakor - az olcsó vételáron kívül - a kis pénzből, saját kezűleg történő fenntarthatósága, megbízhatósága, nagyon olcsó üzemeltethetősége volt. Ennek az elvárásnak tökéletesen megfelel a satnya GS. Nemigen szoktam bandában motorozni (ahogy Te sem), így nagyjából lesz*rom, hogy motoros körökben lenézik. Na és?
Ne Ducatizzál nekem, tegnap motoroztam idén másodszor, megállok pihenni, 5 perc múlva elhúz a szerpentinen egy 996 monoposto, Termignonikkal, gyönyörű íveken ment a csávó, kedvem lett volna utánamenni, és jól elszedni a motorját :D:D:D
Csak egy Multistrada lenne jobb nála :-) Vagy Scrambler :-)
Nem BMW-je van? Azok szoktak szerelni :-)
Kb olyan bonyolult a GS-e is, mint egy szekér :-)
Nekem sem volt még, de akiknek igen, azok egy része nem ezt mondja...
jó döntés
Na, ez egy döntés lesz. Az még megy is.
Fejbol tudok ket-harom hibat ami gond lehet.
Bennem egy speedmotor eleve semmilyen vágyat nem kelt, más márkából sem. Nálam a következő motor (ha valaha lesz rá pénzem, és a sz*r derekam miatt egyáltalán fel bírok majd rá ülni) az a nem régen megjelent, küllős kerekű Dl650 XT lesz, persze majd tíz év múlva, tízévesen, kicsi pénzért. Annak nem kell aggódni a motorikus állapotáért, legendásan agyonüthetetlen.
Es ebbol szurod le hogy egy oteves aprilia tuono nem kene.

Az asszony otthon barna haju?
Ugye? Ismerősömnek van egy tizenpár éves MotoGuzzi Nevadája, újkora óta nála. Hogy azzal már mennyit szívott, és mennyi pénzt locsolt rá, az nem kifejezés: azon mindig elromlik valami (többnyire nagyon drága) dolog, lehetőleg a "világ másik végén" (nagy túrázó a srác, nem biztos, hogy az erre legalkalmasabb motortípussal). Pedig olyan nagyon széééép az a vas! Hasonló rémsztorikat lehet olvasni a sportosabb olasz autókról is (Alfa Romeo), ha túl vannak a pár éves koron. Pedig ugye azok is gyönyörűek. Én meg szeretek sarkítani, általánosítani...
Hiába no,....egy tapasztalásból eredő nyilatkozat többet ér mindennél
Egy jo kis tarszeker kene neked inkabb.Nincs benne csak 2 fatengely meg nemi jarhafaggyu,ha eltorik valami az ut szelen kivagott faval es egy baltaval javithato.
Orokelet meg egy het.
Csak a riska meg ne dogoljon.
Az olasz motor - pláne használtan - olyan mint a zsiráf: szép, szép, de otthonra nem kéne!
A Nakedbikera faragott ezres sportmotorok is szigorúak. Hogy a változtatott kormány és ülés pozicionáló mennyit ront a kezességükön, azt meg csak sejteni lehet.
Ezek olyan Nakedek, amik alatt van futómü és fék. Inkább vennék ilyet, mint hogy nekiálljak faragni egy GSX-R 1000-böl. Jelenleg gőzerővel keresem a >Bandit utódját és megfigyeltem, hogy az árak is úgy vannak belőve. Minél eredetibb egy motor, annál drágább. Minél több a "drága" kiegészítő rajt, annál olcsóbb. Ezek szerint, nem csak én nem hiszek benn, hogy egy átalakított motor nem egy sérülés, baleset eredménye a legtöbb esetben.
Ugyan....ezek is ketkerekuek.