Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Benzinnek le kéne vinnie.....
Sziasztok! Van e vkinek jol bevalt modszere a felnirol a sulyok alatt visszamaradt ragaszto eltavolitasara?
Sziasztok!
Afelől szeretnék érdeklődni,hogy 250-es Banditra applikált e valaki kormányvég tükröt?
Azért kérdezem,mert levettem tegnap a kormányvég súlyt, és nem hiszem, hogy fel tudnék tenni egy új tükröt, mivel műanyag -lehet nem az- amibe a súly csavarját belehúzom túlzottan is kint van. A tükrök, amiket néztem pedig nem hiszem,hogy belemennének, mivel azok egy a csavar behajtásával "kitáguló" megoldást használnak. Ez a rész pedig jelen állapotban nem menne be a kormányba.
Tipp/ötlet/tapasztalat?
lehet a háziláncolajzó okozza az egészet
Köszi ezt a sok ötletet, de nem vagyok villamos szakember, ez a nyomkeresés nekem már magas mint tehénnek a zongora. Annyit tudok kipróbálni komolyabb nyomozás nélkül, hogy az akksi saruról egy osztott réz vezetékkel adok neki egy plusz testet és ha úgy jó, elkezdem nyomozni a testkábel útját. Feltételezem hogy a blokkra megy. Ha ettől komolyabb nyomozást igényel, inkább villamossági szerelőre bízom.
Szèp estèt!Eladò Kappa K33 ivelt falu oldaldoboz pàr tartóval vizes Banditról!Egy hetet hasznàlt mondhatni teljesen karcmentes àllapotban!Valamint Akrapovic titàn dob összekötő csővel nagyon szèp àllapotban!Szèp hanggal nem hangos nem üvölt!Kèrèsre küldök kèpet!Motor eladàsa miatt eladó! tel 30 9472099
{os4 }
Szia! A jofogas.hu-n árulnak egyet, injektorosra való átalakítás miatt. (Ilyet is lehet??)
Szia, az akku test kábele hová csatlakozik? A vázhoz, vagy a blokkhoz? A blokkon a testkábel rendben van? Esetleg a testkábel nem a hátsó rugóstagnál megy le, és nem mozgatja? Tanács: mérni, mérni, mérni. Amennyiben 100% hogy az akku kábelek hibátlanok, a blokk testelése rendben van, akkor vedd szemügyre az indító relét. Első nekifutásra egy vastagabb vezetékkel rövidre zárom az akku felől jövő vastag, és az önindító felé menő vastag vezetéket. Ilyenkor indítania kell. Ha ez meg van, akkor az akku érintkezés tutira kizárható. ha ez rendben, akkor jöhet a relé vezérlő köre. A relé működése is kipróbálható, direktbe adok neki 12v -ot az akkuról, be kell húznia, és indítani kell... ha ez ok, akkor már tényleg csak a vezérlő kör marad.
A+ energia osztályos, csak akkor megy ha tényleg mennie kell :)
Ehhh lokd be az arokba,de sugd meg,hogy melyikben hagytad!
Oldal sztender kapcsoló?
Oldal sztender kapcsoló?
Sziasztok,
Keresnék 1200-es Bandithoz (2005) karbisort.
Amennyiben valakinek van el fekvőben ne habozzon, vevő lennék rá.
Köszönöm.
Széles utat.
Ma kiszedtem az akksit, bár nem volt oxidos, megtisztítottam. A csavar nem volt laza. Kibuktattam a biztosíték dobozt, széthúztam a csatikat, befújtam kontakt tisztító sprével, a dőlésérzékelőt sem hagytam ki. Mindent visszadugtam, akksit visszatttem, alaposan meghúztam. Jelenség ugyanaz: középsztenderen nem indítható, levéve sem, csak akkor, ha ráülök. Megnéztem, bár az ülés az akksin támaszkodik két gumituskóval, az akksi fixen áll, semmiféle vezetéket nem mozgat. A saruk csatlakozásai gyárilag préselve és cinezve. Olyan kontaktus van hogy ihaj. Rejtély.
mindent... felhasználói szemmel... kötözködni... :-D
Sebaj, én bevállalom a te részed is...
MIT kell rajta nezni?

((( Sokak szamara borzasztoan hangzik, de nem vagyok palinka-pusztito (vagy egyeb mas alkohol), ez miatt nehezen is tudok beilleszkedni!;-D)))
Na Pistám , nem sokára tesztüzemmód a webáruházban, végig néznéd majd....? :-D Most majd én viszem a páleszt :-D
Nincs zöld lámpa, semmi gond. Ott a gipron a nulla. Oldalsztendert pedig csak leállítva használom (mivel oldalsztenderre zöld nélkül leáll). Az a helyzet, egy motorom eldőlt négy órásan oldalsztenderről és ezt az élményt nem szeretném ezzel is megélni.
Ettől még nem lesz kevésbé üzembiztos, csak kevésbé komfortos :)
Attól még nem kéne folynia. Nekem sose folyt, pedig egyforma vasunk van.
Ezek után kezdek elbizonytalanodni lehet hogy a BMW üzembiztosabb mint a Bandit! Egyébként nálam sem fordult elő ez a hibajelenség, kíváncsi vagyok a végkifejletere.Elmúlt héten motorostalálkozón mellettem parkolt 1 Moto Morini 1200-es no ott fel lehet kötni a gagyát érdekes egy modell!
Nekem sem volt gondom vele sosem,nálam legkisebb gondja sem volt,jó megbízható gép ez.
Mert a jeladó pöcök bemegy a blokkba, ahol ott van a motorolaj nyomása. A pöcök nincs tömítve, fém megy be a fém furatba. Az olaj kimegy mellette és belemegy a gps jeladóba ahol érintkezők vannak körben, a fokozatoknak és az üresnek. Ezeket az érzékelőket pedig elszigeteli.