Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem az akkusaru volt a ludas, ugyan ez a jelenség volt. Az akkusaruba belepréselt vezetékek lazultak ki, ezért nem volt kontakt.
fordítva kiengedett állapotban mert mikor fenn van az oldalsztender akkor be van nyomva bocs
az oldalsztender benyomott állapotban szakítja meg a gyújtást de csak ha sebességben van ha üresben akkor nem szabad neki , a zöld N ég a műszerfalon ? különben van egy relé is ami van az áramkörben lehet az vacakol
Viszont ez esetben az alábbi mondat:
"..így a vezetékeken lehet, hogy valahol zárlat van, ami ráüléskor megszűnik." értelme megfordul, és ráülésre záródik :)
Ezt nem tudom biztosan, de mivel biztonsági dolog, valószínű hogy nyitásra, mert úgy ha szakad a kábel, akkor is tilt. De ez csak az én véleményem. De a kapcsolási rajzból ki kell derülnie.
Az oldalszteder kapcsolója nyitásra vagy kontaktusra adja a tiltást?
Én az oldal sztender kapcsolója körül néznék körül. Végigmennék a vezetékein. A tiltó jel szinte biztosan onnan származik, így a vezetékeken lehet, hogy valahol zárlat van, ami ráüléskor megszűnik. Az akkusarus dolog valószínűtlen, mert akkor elmenne a gyújtás is, műszerfal is, ráadásul ha a motor nagy árama egy laza, hibás kontaktuson menne át, ott az érintkező felületek szépen olvadnának, akár tüzet is tudnak okozni.
Meg vannak húzva.
Akusaruk? Talan az uleslappal nyomod le a vezeteket, csatit es lesz kontaktod...
Villamos kérdés. Az oldalsztenderen van villamos retesz önindítás ellen. A középsztenderen nincs semmi. Mégis a következő jelenségem van: középsztenderen nem önindít, csak akkor ha leveszem és akkor is csak akkor, ha ráülök. Ha nem ülök rá, nem önindít. Ha rajta ülök, akkor mindíg önindít. Mi lehet a gáz?
Nagyon szépen köszönöm a válaszaitokat!

btibor:
FZS1000 motorom volt már, nagyon szerettem de most kipróbálnám a Banditot!

zöldi:
Köszönöm neked is, ezekre mindenképpen odafigyelek majd.
Erre nem fog tudni senki igazan egzakt valaszt adni. En imadom, egydul gs1200Lc-re cserelnem le, mas szerint meg egy motorozhatatlan hulladek. Haver, aki 500as motornal sosem ment nagyobbal, a konnyed szot hasznalta, mikor kiprobalta. . A fekek annyira nem huszarosak szeriaban, szeretik a szinter betetet, de attol sem lesznek egy ujjal fekezve atesek a kormanyon jellegu lassitasaid. Tipushiba a vonyito valto lehet, ezt alacsony fordulaton siman meghallod menet kozben, mert ikarusz hangot hallatva bug. Nem kell elszaladni, ha ilyet talasz, 100e a javitas, alkudd le:-)
Egy 99es motorban biztosan benne van 80-200 ezer km, mutasson barmit az ora. Rugozo elemek faradasaval szamolhatsz. Elol egy huszonezres prog rugo megoldja, hatul szinten, vagy egy bontott gixer rugostag.
1000 res fazeren nem gondolkoztál? épp oda való
nekem 99-es S lett N-esítve, meg vagyok elégedve vele úgy futómű mint fékek terén igaz szerpentinen nem a legkönnyedebb gép de jó gumikkal elég tempósan lehet hasítani
Sziasztok!
1999 Bandit 1200N iránt érdeklődöm, valakinek itt a fórumban van ilyen évjáratú motor?
A futóműve és a fékei érdekelnek, mennyire jók átlagos felhasználások mellett, a Bakonyban jó sok tempós és éles kanyar van.Itt motorozom a legtöbbet, szeretnék egy olyan gépet ami nem csak motorikusan felel meg ide.
Vannak e esetleges típushibái?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Gábor
Merget vennek ra,hogy nem igy van....
Elhiszem. De nincs se garázsom, se sok felesleges pénzem...
szép helyeken csapattad :-D
A társasága az xclusive csak mint láthatod én vagyok a leggyengébb láncszem...
Hello!

Eladó egy új hátsó hullámos féktárcsa Suzuki motorokra! Több típushoz is jó!
Ar:19900ft

Suzuki GSF Bandit 650 2007-2010
Suzuki GSF Bandit ABS 650 2011
Suzuki GSF Bandit 1200 2006-2011
Suzuki GSR 400-600 2006-2010
Suzuki Gladius 650 2009-2011
Suzuki Gsx F 650 2008-2011
Suzuki GSR 750 2011
Suzuki Gsx Fa 1250 2010-2011
Az nem sok, tesó....
(Nekem ahhoz képest hogy betegesen telt a tavasz eleje, már nagyjából 2000 km az idei termés.)
Xclusive társaságba keveredtél, hallod-e :D
Nekem sem kezdődik valami kilóméterfalóan az év...700km! Tavaly ilyenkor már közel 3-ezret tekertem bele. De a hétvégén csapatunk egy nagy karikát...