Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az a két dióda egy kapuáramkör. Ha nem lenne benne, akkor amikor behajtanád az oldal kitámasztót, kapcsolóján keresztül az üresjelző lámpa mindig világítana.
olajban van a kukactengely végén van az a puca ami hozzáér a jeladóhoz
De mi a fenétől kerül oda olaj? Nekem még nem volt vele gondom, >50e km alatt?!
Amúgy nekem az üreset már évek óta nem mutatja a zöld lámpa a gps jeladó olajosodása miatt. Egy darabig tisztítgattam féktisztítóval meg kontakt sprével, de csak napokig volt jó. Egy idő után feladtam és csak a gipro nulláját figyelem.
Egy ilyen lemaradt : (Most tűnt fel csak, hogy nem lehet a posztot utólag szerkeszteni
Oké, mondtam, hogy túl részletekbe menően nem néztem át
A francia rajz egyszerűen hibás, kifelejtették belőle az üresjelző lámpácskát a felső dióda áramköréből. Ha üresben a gép és ráadod a gyújtást, azonnal zárlatot csinálna, verné ki a biztosítékot.
tavaly elblicceltem a szombat esti csapatépítést idén nem kéne
A rajz alapján a dióda csak áramköri védelemre szolgál, de igazából ott nem lenne rá szükség. Vagy csak én nem értem az okát. A kábel épségének vizsgálatához hasznos lenne egy ellenállás, mint a biztonságtechnikai rendszereknél is, de így nem látom sok értelmét. A diódát méregetni, hogy megvan-e, annak nem sok értelme van szerintem. Mármint a motor vezérlőegységének. Ha fontos az ottléte, akkor persze nem árt, ha rámérsz, de a funkcióját nem értem. De attól még lehet
1-2 here vettem egy kapcsolot a masodik gixeremre...ellenallast nem nagyon tudtam rajta merni csak dioda mero uzemmodban volt valtozas, ha benyomta, vagy kiengedtem a kapcsolot...persze lehet csak baromira nem ertek hozza...
Végülis a motorra nem kell mankó!
De azért jössz bandittalira, nyugtass meg! :)
Ahogy nézem a kettő kb. ugyanaz, bár a francia nagyon nem az erősségem, lehet, hogy elnéztem valamit. Viszont a rajz alapján az oldalsztender kapcsolója szimpla kontaktus, még ellenállás sincs benne..
mankóval mint a villám de óvatosan már tötyögök mankó nélkül is
Az a rajz nem jó, pedig service manualból származik. Ez a helyes és működőképes verzió:
Tudsz e mar szaladni?
Sajnos csak francia nyelven találtam, de nagyjából érthető:
ja az is merthogy egy sima dióda nem érzékel semmit , mikor rövid fék meg kuplungkart raktam fel akkor hülyéskedett egyszer egyszer szétberheltem mindent mire rájöttem hogy a 6-os pozicióban a kuplungkar néha megnyomja a mikrokapcsolót persze csak néha ez a legjobb ......
Dióda? Minek??
Es a magneskapcsolonal az onidito kabele meg az akurol jovo vastag piros vezetek?
Dioda van abban...
Akkor jól sejtettem, hogy szakadásra is meg rövidzárra is tilt :) Így a korrekt egyébként.
100 ohm körüli értéket ad kiengedett állapotban vagy valami ilyesmi nem szimpla kapcsoló omron cucc ha jól emlékszem
Azért az mégiscsak fura lenne, ha ráüléskor az ülés annyira benyomódna, hogy leérne az akkusarukig !?
Az érzékelő benyomott, vagy kiengedett állapota nem mond semmit a működéséről :) Benyomott állapotban is lehet akár rövidzár, akár szakadás. Sőt, még azt is el tudom képzelni, hogy nem sima kontaktust ad, hanem egy megadott ellenállásértéket, mert akkor még azt is megállapítja az elektronika, hogy a vezeték sérülése miatt kap rövidzárat az adott érpáron :)