A nyomatekbol,de papiron.
Az 1250-es 15-el kevesebb.Viszont nehezebb.
Szerintem.
Maganvelemeny,a konnyebbet valasztom.Meg ha gyengebb.
Es a harmomhengeresebbet,csak miattad.
Tegnap este beszélgettem egy haveraal akinek 09 van, kérdezgetett hogy a gyorsváltót mi pénz lehet belerakni, mert valami nem tetszik neki a váltóján, nem igazán értettem hogy mi is a problémája a váltóval
Most már raveszem magam és kipróbálom én is.
A váltója rövid úton kevés erővel működik nem csattan egyesbe rakáskor sem,nem ideges a gázreakció sem SZERINTEM ,ha egyáltalán nem mennék földúton,na meg jó utak lennének felénk ilyet vettem volna,illetve az idomosat a Tracert a szélvédelem miatt.Gondolom az is ilyen ķönnyed,de tényleg mint egy bicikli a motor meg legalább ilyen szuper.Ezt most nagyon eltalálták
Általában meg tudom különböztetni a viccet a direkt basztatástól.
Amúgy szerintem utára az egyik legjobb konstrukció.
Persze sietek kiirni hogy egyedi saját vélemény és SZERINTEM.
Oké,tudom,hogy te nem veszed fel olyan könnyen de azért csak oda ìrtam ,hogy:vicc volt,amúgy tényleg frankó volt az egész motor,pille könnyű ìrányìtani ,kb mint a Cbr 600-at (csak ezzel a 600-assal mentem)viszont jóval kényelmesebb és a motort nem kell őrűlt mòdra forgatni a tempós haladáshoz...
Könnyű kezes motor akarsz ami még megy is akkor próbáld ki az MT09-et,mint egy bicikli...és még az 1250-től is jobban ugrik,hétfőn mentem vele kb 80 kilóval saccoltam volna könnyebbre mint az 1250.....és még kényelmes is. 1 baja van 3 hengeres ,de hát semmi nem lehet tökéletes -csak vicc volt(bocs Zoli) tényleg jó.
Az 1250-es 15-el kevesebb.Viszont nehezebb.
Szerintem.
Maganvelemeny,a konnyebbet valasztom.Meg ha gyengebb.
Es a harmomhengeresebbet,csak miattad.
SZERINTEM.
Most már raveszem magam és kipróbálom én is.
Amúgy szerintem utára az egyik legjobb konstrukció.
Persze sietek kiirni hogy egyedi saját vélemény és SZERINTEM.