Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elinditas elott tedd mondjuk 2.-ba, huzd be kuplungot es guritsd meg a motort egy fèl metert. Ha megszunik a jelenseg, akkor csak osszeragadnak a lamellak. Ilyen esetbe a korabban targyalt modon, behuzott kuplunggal tarold a motort.
Persze akkor ha a legtelenites Jo volt, mint az Feri is irta.
lehet nincs tökéletesen kilevegőztetve, ha meghúzgálod párszor aztán úgy indítod akkor is fullad ?
suzuki kereskedés vagy motoros bolt ahol lerendelik a gyári cuccot valami 35 euró az gumibiszbaszokkal együtt
Üdv Mindenkinek!

98' 1200 Banditom van, nagy fordulaton csúszott a kuplung ezért cseréltem rajta kopó és fém kuplunglammellát, két nyomórugót, valamint az alsó munkangert javítottam fel. Jelenleg nem jelentkezett a hiba. Helyette viszont, amikor el akarok indulni vele, rakok egy egyest és a kuplung nem emel ki....motor lefullad...Újraíndít...tökéletesen beveszi, tökéletesen motoroztam vele...Azt hittem én csináltam valamit rosszul. Egy hét múlva újra indítom ugyanez a történet....Egyes...lefullad...újraindít és tökéletesen működik...
Várok mindenféle elképzelést, hogy mi lehet a baj, köszi a segítséget előre is!
http://www.jofogas.hu/budapest/Suzuki_Gsx_600_F_Gyujtotrafok_43733626.htm

Szinte az osszes legolajnak egyforma...

Nekem is van de nem sokra mesz vele...
Rendelj újat! Nem drága... a használt elektronyos alkatrészek nem megbízhatók szerintem.
Szuksegem lenne egy gyertyapipara,valakinek esetleg? Otlet? Kakasdi bontoban nincs....
vehetnél jobb olajat is bele.... majd legközelebb. Nekem az Xx-en a Fuchs silkolene két tipusa is nagyon bevált..
A comp 4 10w-40 , most pro4 10w-40 XP van benne..
Szia.Jott. vallasz a problemadra? Ugyanez van nekem is :(
Agomotors.
Egyik legrondább, de az egyik leghasznosabb beruházásom volt. Hűtő közepéig dobta fel a retket. Leömlők, lábam sípcsont középig. Felszerelés után minimális takarítani való.
Azt jelenti, hogy alapjárat beállító csavar. Hátrafele kell tekerned, de nagyon kicsiket. Üzemellegen csináld, ne hidegen.
ibéj.
fender extender
Még valami...
A következő mondatból a "turn the throttle stop screw" rész mit jelent pontosan? A többit értem, de németes vagyok és nálunk Bécsben a "Trottel" mást jelent...

Start the engine, turn the throttle stop screw and set the engine idle speed between 1100 and 1300 r/min.
Üdv!
Ismerősnél voltam a hétvégén, és az egyik nyavajás kölyke eltekerte az alapjárati csavaromat, amikor 2 percre nem figyeltünk. Most nem tudom faszán beállítani. Ha előre irányba tekerem, lejjebb esik a fordulat, de ha visszafele, akkor nem nagyon megy 1000 fölé, de gázadásra lassabban megy vissza a fordulat. Melóból hazajövet próbáltam állítani, ami azt jelenti hogy 10 percet mentem vele, szóval már normális hőfokon volt elvileg. Valamint még az lenne a kérdés, hogy mekkora állításokkal próbálkozzak hogy változást vegyek észre? Mm-ek, negyed körök, vagy több kellene? Előtte tökéletes volt, egyáltalán nem ingadozott és 1200-1300 volt melegen. Büdös kölykök...
Hol vettel olyat?
Holnap ránézek, hogy mi a helyzet... elvileg a pipák rendben vannak, de ki tudja nincs-e valami armani valamelyik hengernél. Köszi a tippet addig is!
Rovid a sarvedo, felveri a vizet be a pipakhoz, es ha nem maradektapanul tiszta a kivezeto furat , akkor biza 1 henger megall, mig ott a viz. Miota feltettem egy sarvedohosszabbitot, soha nem volt ilyen gondom.
Hali. Anno említetted, hogy csak egy bizonyos állásban szoktad használni a benzincsapot a banditon. (Talán PRI...nem tudom) A kérdésem a következő :
- mi volt az oka ennek? És melyik volt ez az állás?

Történt ugyanis a következő:
- tegnapelőtt épp készítettem fel a motort egy valamivel több mint 600kmes alpoki etapra (új gyertyák, légszűrő, olaj...stb). Mondom felmelegítem az olajcseréhez. Egyszercsak elkezd szaggatni, dadogni majd leáll. Nem bírtam újraindítani, uh szétszed, (levegő van, benzin van..stb) gyertyacsere után minden ok. Szépen veszi a tüzet, szépen jár. Mondom minden ok. Elvittem egy körre, hogy lecsekkoljam, hogy terhelés alatt is minden rendben van-e. Szintén minden ok. Úgy döntöttem, hogy vállalható a tervezett út.
Erre tegnap történt a következő eset:
- úgy 350km után elkezd esni az eső. Mondom semmi para,szigeteletlen vezeték nincs, nem lesz gond. Megyek úgy 80-90kmt esőben, és ismét elkezd dadogni, mint amikor egy henger nem megy... alapjáraton stabil,de terhelés alatt mint egy elcseszett triumph... félreállok, járatom, semmi... Mivel az idő egyre jobban romlott, úgy döntöttem, hogy tovább kecmergek a következő városig már Németországban. Úgy r-5 km után a dadogás megszűnt. Na, király probléma megoldva... újabb 100km a hiba megint kezdődik. 2km után megszűnik...
Mi okozhatott ilyet?
Most volt vezérlés csere, karbiszinkron, szelephézag állítás, új szelepfedél tömítés...stb.
Elektronika visszaállítva a gyárira...
kicseréled és kész
Akarom írni vízálló marad, nem pedig lesz...
Mosógépben (protektorok ki) Louisban vásárolt motorosruha tisztítószerrel a mosószer helyett. Száradás után impregnáló spray-vel lefújom. Patyolattiszta lesz, és vízálló lesz.
Sziasztok banditák, egy olyan gondom lenne, hogy a szelepfedelen az egyik csavarnál a nyolc közül "könnyezik" egész picit az olaj. Gondolom ez a gumi tömítés miatt-> https://www.motorcyclesparepar... , szóval csak simán kicsavarom azt az egyet, kicserélem a tömítést és gond megoldva? Vagy pedig muszáj leszednem az egész szelepfedelet? Köszi
Vagy a gépi kefés, motorral együtt