Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Motorrevü 2010/11, szám. Idézem: Rugalmasság 2000 m-én 50-ről 100-ra kawa gtr: 10.8, honda vfe dct: 9.3, triumph sprint: 8.4 , Suzuki gsx 1250 fa: 6.8 sec.
Utassal hegymenetben: 25-75 km/re kawa: 6.0, honda: 9.1, triumph: 6.1, Suzuki: 5.0 sec
Én csak egyut motoroztam vele Zoltán! De el fogom kerni es lemerem hany perc altt eri el a150et
Pont 600-as meg 650-es bandittal + gsxf-el nem mentem....
Hat persze. Bandit a kiràly lenyomja a 173 le vfrt es a zzr 1400 bkokkal szerelt gtr 1400 at "barhol barmelyik fokozatban"
Levente te mentél már ER6-al és mennyit?
Csak kérdés,és SZERINTEM.
Rugalmassag ide vagy oda ha a hornetet forgatjak akkor atugrik a kawan is es az svn is, ez fizika semmi tobb. Szamold ki mekkora nyomatek forgatja a kereket a ket motor eseten, a fordulatszamkulonbseg miatt a hornetnek nagyobb a nyomatek a kereken.

R6 vs mt01....
Nagybetűvel, szerintem meg nem. Mivel a nyomatékrugslmassági mutatók mást mondanak, mondjuk 100-140 km/h ig. Egyébként meg én is kerūltem már ki hornetet az Er-6-al! Ūdv és bėke!
Ő csak szerinte ment mindennel...szerinte.
Szotyit kérdezzétek.
Ő bizonyítottan ment minden motorral amit feldobtok.
Szerintem.
Ha kiszamolod kerekre akkor szerintem (nagybetuvel a szerintem) a gsxfnek nagyobb a nyomateka.
Sor2-v2 650 kategoria szerintem eleg gyenge, legalabbis a hornettel kerulgettem az er6okat is meg az svket is
Ezt is értem.
Szerintem.
Mindent értek.
De csak szerintem.
És ninics vele tapasztalatom mert guglit ismerem.
Szerintem.
Szerintem semmit nem értesz...szerintem.
Szia!

A tesztek alapján ez nem igaz. Néhányszor összeeresztették őket és a Kawa mindannyiszor előbbre végzett. Lehet, hogy a GSx 650 13 lóerővel papíron előbbre van az Er-6-hoz képeset, de ugyanakkor negyven kilóval is, ugyanakkor pár Nm-el karcsúbb a nyomatékcsúcsa a Suzukinak, és az is csak magasabban jön meg. Ez annyit tesz, hogy csak a végsebesség közeli nyelezéskor megy el a Suzuki, de minden más esetben az Er-6n dinamikusabb mint a Gsf/Gsx 650.
Akkor értem.
SZERINTEM.
én imádtam a rotakapát, de most a nagyobb jobb témához írtam, 1000ccm vagy afölött már mindenből jó SZERINTEM
Jobb a rotakapa?
SZERINTED?
a gsxf az jobb mint a gsxr? mert egy gsxr600-on eluntam az életemet mire felkapaszkodott a fordulatszám mérő mutatója 8000 körülire ahol már elkezdett élni. az a motor csak pályára való ahol folyamatosan fordulaton tudod tartani mert különben unalmas SZERINTEM
az er6-ot ne hasonlítsd a 650es gsxf-hez, itt is hatalmas eltérés van erőben a sor4 javára...
OLCSÓÓÓÓ!!! DAINESE KÉTRÉSZES BŐRRUHA FÉRFI ÉS NŐI EGYBEN ELADÓ!

http://www.jofogas.hu/csongrad/Dainese_Ketreszes_Borruha_Ferfi_es_Noi_Egyben_Elado__47506971.htm?first=1
Szia!

Jómagam egy Kawasaki Er-6-osról ültem a Gsx 1250fa -ra, és a különbség óriási a menetdinamikát tekintve. Vélhetően a különbség a Gsx 650 el összevetve is ilyen mértékű. Ugyanis nem a Gsx 650-hez képesti plusz 15 lóerőt kell nézni, hanem a nyomatékbeli differenciát. Az 1250 esnél a 3700-as fordulaton megjelenik 108nm. Ez mennyi is a 650-es esetében? A Gsx 650-nél talán 62 Nm, az Er-6n-nél volt 66Nm.
A 2010-es alpenmasters teszten a GSX 1250 fa a túramotorok között a Kawasaki GTR-t a Honda Vfr 1200-es, és a Triumph Trophy 1050-est utasította maga mögé, többek között nyomatékrugalmasságban is bármely fokozatban, akárhonnan indulva.
A mindennapokban pedig az számít, hogyan indul meg a gép, lép, vagy tol, vagy csak nyög.
Persze a kisebb is nagyon jó motor lehet, hiszen iílések és pofonok különbözőek, és tökéletesen együtt lehet élni vele, de én nem bántam meg a váltást és már tudom, milyen az 1000 ccm fölötti nyomaték kényeztetése.
a faterom is azt mondta hogy elég egy 250-es is ... elég is volt ezelőtt 30-40 éve de manapság lenyomnának vele a kamionok , meg kinek van már kedve évente új dugót rakni mint a hőskorszakban (ez is saját vélemény tudom sokan az MZ-kkel elmentek 500000 km bontás nélkül és még mindig menne de el kellett adni mert kellett a pénz fotelre) minden jó, van aki megelégszik kissebb géppel másnak kell egy kis plussz .... persze nem végsebességben mert az 1200-es nem megy 250-et de azért ott kell legyen a szeren a 110 lovas sport hatszázas ha csak a tempót akarja tartani pedig azok sokak szerint 270 meg 280-at mennek ... biztos
Eszembe nem jutott volna.

Így hogy ezt tudom..................1250 a király.

Ui.:Fórumszabály hogy alá kell írni úgy saját vélemény nem a többségé.Kár hogy nincs ilyen saját vélemény ALLERT villogós GIF mert eskü betenném.
De a 600-as Mk1-re 150/70 megy.