Rugalmassag ide vagy oda ha a hornetet forgatjak akkor atugrik a kawan is es az svn is, ez fizika semmi tobb. Szamold ki mekkora nyomatek forgatja a kereket a ket motor eseten, a fordulatszamkulonbseg miatt a hornetnek nagyobb a nyomatek a kereken.
Nagybetűvel, szerintem meg nem. Mivel a nyomatékrugslmassági mutatók mást mondanak, mondjuk 100-140 km/h ig. Egyébként meg én is kerūltem már ki hornetet az Er-6-al! Ūdv és bėke!
Ha kiszamolod kerekre akkor szerintem (nagybetuvel a szerintem) a gsxfnek nagyobb a nyomateka.
Sor2-v2 650 kategoria szerintem eleg gyenge, legalabbis a hornettel kerulgettem az er6okat is meg az svket is
A tesztek alapján ez nem igaz. Néhányszor összeeresztették őket és a Kawa mindannyiszor előbbre végzett. Lehet, hogy a GSx 650 13 lóerővel papíron előbbre van az Er-6-hoz képeset, de ugyanakkor negyven kilóval is, ugyanakkor pár Nm-el karcsúbb a nyomatékcsúcsa a Suzukinak, és az is csak magasabban jön meg. Ez annyit tesz, hogy csak a végsebesség közeli nyelezéskor megy el a Suzuki, de minden más esetben az Er-6n dinamikusabb mint a Gsf/Gsx 650.
a gsxf az jobb mint a gsxr? mert egy gsxr600-on eluntam az életemet mire felkapaszkodott a fordulatszám mérő mutatója 8000 körülire ahol már elkezdett élni. az a motor csak pályára való ahol folyamatosan fordulaton tudod tartani mert különben unalmas SZERINTEM
Jómagam egy Kawasaki Er-6-osról ültem a Gsx 1250fa -ra, és a különbség óriási a menetdinamikát tekintve. Vélhetően a különbség a Gsx 650 el összevetve is ilyen mértékű. Ugyanis nem a Gsx 650-hez képesti plusz 15 lóerőt kell nézni, hanem a nyomatékbeli differenciát. Az 1250 esnél a 3700-as fordulaton megjelenik 108nm. Ez mennyi is a 650-es esetében? A Gsx 650-nél talán 62 Nm, az Er-6n-nél volt 66Nm.
A 2010-es alpenmasters teszten a GSX 1250 fa a túramotorok között a Kawasaki GTR-t a Honda Vfr 1200-es, és a Triumph Trophy 1050-est utasította maga mögé, többek között nyomatékrugalmasságban is bármely fokozatban, akárhonnan indulva.
A mindennapokban pedig az számít, hogyan indul meg a gép, lép, vagy tol, vagy csak nyög.
Persze a kisebb is nagyon jó motor lehet, hiszen iílések és pofonok különbözőek, és tökéletesen együtt lehet élni vele, de én nem bántam meg a váltást és már tudom, milyen az 1000 ccm fölötti nyomaték kényeztetése.
a faterom is azt mondta hogy elég egy 250-es is ... elég is volt ezelőtt 30-40 éve de manapság lenyomnának vele a kamionok , meg kinek van már kedve évente új dugót rakni mint a hőskorszakban (ez is saját vélemény tudom sokan az MZ-kkel elmentek 500000 km bontás nélkül és még mindig menne de el kellett adni mert kellett a pénz fotelre) minden jó, van aki megelégszik kissebb géppel másnak kell egy kis plussz .... persze nem végsebességben mert az 1200-es nem megy 250-et de azért ott kell legyen a szeren a 110 lovas sport hatszázas ha csak a tempót akarja tartani pedig azok sokak szerint 270 meg 280-at mennek ... biztos
Utassal hegymenetben: 25-75 km/re kawa: 6.0, honda: 9.1, triumph: 6.1, Suzuki: 5.0 sec