Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A 650-en 160/60
Apukanak 150es gumi van a tdm-en, olya mint egy bicikli :D nem is biztos hogy szukseg van a 180as gumira, sőt. De kol nez ki a meki elott, 200asrol nem is beszelve.
Tényleg kisebb a gumi a gsxf-en mint 180-as?
Kicsit belevau. Mászkáltam egy rövid ideig egy MK1 600-zal. És azt kell, hogy mondjam, lovit abból a szempontból megértem, ha valaki szereti forgatni, akkor jobb lehet. A keskenyebb gumikkal érezhetően kezesebb, sokkal finomabbak a terhelésváltási reakciói is. És ha leforgatod becsülettel, tényleg megy.
Ettől függetlenül én sem bocsátanám áruba az 1200-t egy kisebbért.
A nagyobb mindig jobb. Ez tény :D azert jo az ezres motor mert jo. Neked nem tetszene hogy feleannyira huzod es ugyanugy megy? Vagy elhuzod es sokkal jobban megindul ?

Eleg a 600as mindenre de az 1000es sokkal jobb 600-650, 1000-1250.
Yoss: A kényelem nem mindenkinél a halkabb szinonímája. Nekem kifejezetten tetszik, hogy pörgethetem a 650-et és nem megy 250 fölé. Szépen szól mégsem hangos (Bódis dobbal legalábbis). A kényelmet meg a zselés seggre igazított ToMMoT ülés adja, bár a gyárin is elmentem 720-at, ezzel bármennyit.
Korábban sem azt firtattam (csak ugye kiforgatták) hogy erősebb-e, vagy több-e a vége, mert AZ/TÖBB! Az ár vs érték aránnyal volt bajom, hozzáteszem úgy, hogy el tudtam hozni a nagyot is, nem a € döntött. És ne keverjük a GSF áraival, a GSXFA akkori (2013) árairól van szó! Akkor az 1250 majdnem egy áron volt a kawa z1000sx-el, ami jobban tetszett de egyrészt nagy lépcső (szerintem) a GS után, másrészt párom félt tőle és a széles első index plusz a műszerfal hiányosságok okán nem volt akkora szerelem mint a GSXF. Maradt hát az utóbbi, mert mindent tudott amit a GS-ből hiányoltam, az életmentő tartalékok ebben is megvannak (szerintem), a váltó váltásra való (60 alatt itt sem kell visszaváltani többletnyomatékhoz rendeltetésszerű használat mellett). Szóval inkább az volt a kérdés, hogy kell-e nekem az a plusz 15 ló 1,5M-val többért? Nem, elég a sacc 250-es (óra szerinti) végtempó. A GS-el megtanultam (ataaa mögött ) lendületből úgy motorozni (szerintem) hogy a Nm is elég legyen. A 180-as gumi sem hiányzik, kb Ennyi.
És hangsúlyozom: Nekem elég és szerintem elég (még)! A 250-es ellen a pakolhatóság és utaskényelem szól, de igen, lehet mindenkinek elég lenne (ahogy régen elég is volt)
És ami a lényeg,eszméletlen jó szól vele a Bandika! Nem olyan fület bántóan hangos,de szép mély hangot ad ki! Killerrel sokkal halkabb.
Új szerzeményem. Nem eredeti de 21 pénzért mindenki szerint megérte. Killerrel cakk pakk volt ennyi újonnan.
Nem is szokott ott sokszor "bűvészkedni" mint mondtam! Egy évben párszor szoktunk oda menni! Ő főleg pályázik! A BMW-s taggal szokott párszor döngetni ott! De mindegy is mert nem ez volt a mondandóm lényege!
En elhiszem, de nem lattam meg.

Nem tudom eldonteni hogy ok elmebetegek vagy ugyesek. Amikor en felel hogy mar nem tapad az a kirva gumi akkor megy el kivulrol mellettem. Bar ok a szembe savot is hasznaljak, en soha. De ha hasznalnam akkor is joval gyorsabbak lennenek nalam. Haverom tudja tartani veluk a tempot de hat az mar on es kozveszelyes szerintem. Nem utcan kene ezt muvelni.
párszor....
Repsolos vasa van! És nem minden hétvégén megy ott! Tavalyszor voltunk!
Egyébként a haver nem főleg a mánfai szakaszon szokott "edzeni"! Bosznia a fő "pályája! Ott a hegyek között kis forgalom kiváló utak,és millió kanyar! Mellesleg egy igazi állat a csávó,amolyan "vad" szerb,mivel onnan származik! Nem akarlak bántani,de még tényleg nem láttam olyat aki leverte volna,még Mánfán is csak a BMW 1000RR-es srác tudott egy szinten menni vele,pedig az is naggyon ott van a szeren! Ráadásul helyi "menő"!
Na ki ez a cbr-es srac mert tenyleg nem ismerem. Ott akik nagy allat modon mennek azok gsxr-rel vagy bmw-vel mennek. En cbr-est nem lattam meg ott aki nagyon menő lett volna.
Az valószínűleg kevés lesz barátom!
Akkor kérdezd meg a BMW-s tagot aki majd minden hétvégén ott motorozik! De nem is azt mondtam hogy mindenkit aláz! Olbasd már el mégegyszer légyszi!
Lehet keves volt az az évi ~7000km amit aMecsekben motoroztam :D
Akkor ki kéne mozdulni otthonról
Nem ismerek delen (Mecsek) cbres tagot aki alazna mindenkit
Na már nem bírom ki,hogy itt eggyesek mekkora nagy motorosok! Eszembe jutott egy kis történet! Az egyik haverom/CBR1000RR/,nos róla mindenki azt tartja dél Magyarországon aki ismeri és hallott róla,hogy kevés olyan ember van aki nyomában tud maradni! Nos tényleg iszonyat jól tud motorozni,és félre értés ne essék nem az alföldi síkságon! Mindig akkor érzi magát elemében mikor hegyek között motorozik! Na mindegy is,a lényeg a lényeg,hogy szokott pályázni is! Az első alkalommal mikor elment a ringre voltak ott mindenféle fabrikált MZ-s srácok is! Na gondolta a haverom,hogy ezek majd aggatni fognak a pályán a "nagyoknak". Aztán eljött a start ideje. Nos ahogy mesélte az első pár kanyarban olyan lapon mentek el a belső íven az MZ-s srácok,hogy szégyenében azt sem tudta mit csináljon! Azóta is sokszor szóba hozza ezt a kis sztorit!
Igen, direkt hagytam ki. Ez a "kimotorozni" tipikusan az a motoros hype, amitől agyfaszt kapok. Ez olyan, mint az "elfektettem a vasat..", bullshit. Mit jelent az, hogy kimotorozni? Ha azt akarná jelenteni, hogy te még húznád, de már a motor nem bírja, akkor még egy 250-es sportgépet sem igen "motorozik ki" senki. És nem azért kell a nagyobb mert a kicsit már szétcsapattam, már csak azért sem, mert eleve 1250-el kezdtem. A nagyobb motor azért jobb, mert hasonló sebességnél fele a fordulat->kényelmesebb, halkabb -> hosszabb élettartam. Ha utas is jön, akkor is marad még vállalható dinamika, adott helyzetben van még jelentős teljesítmény tartalék, nem kell visszaváltani->gyorsabb reakció->életet menthet. Ezek az én érveim. Szerinted mi szól a kisebb mellett?
Mi lett itt tegnap óta! Most már én is jól szórakozom. Köszi Mindenkinek, de nem akartam ekkora vihart a biliben, én csak leírtam egy véleményt, aztán jöttek rá a magyarázatok, hogy olvassak, értelmezzek stb! Ha kérdeznek, mert nem tudnak dönteni akkor komoly, tudásom legnagyobb mélységébe próbálok válaszolni, mindenre kitérően! Ez volt itt a gond, lehet Zoli te karakter, vagy nyitott topikra kapsz valami jutalékot, hisz ahogyan látom mindenhol ott vagy, még a babakocsi topikban is! Ez nálam 2 dolgot feltételez: 1: vagy valóban nagyon otthonvagy a vasak világában és a tudásod és érdeklődésed elég mély ahoz, hogy mindenkinek próbálj alternatívát javasolni a bajára, kérdésére 2: vagy kommunikáció szakon végeztél és imádod olvasni a soraid úgy mint a jelen médiába sokan, a tartalom néha már mellékes, csak az időt töltsem ki a csipsz és kola közben!
Nem bántásnak szántam eme pár sor és akinek nem inge, ......! Csak valóban egy olyan dolgot szeretnél elmondani a kérdezőnek amit magának kell megtapsztalnia, én saját szemszögemet írtam le az eset kapcsán ami egy vélemény is egyben. De látom itt néha vannak szellők amik ide-oda fújnak embereket, ezzel nincsen is gond, hiszen nyitott a terep és a karakterszám is fontos! :)
További jó okfejtést, magyarázást a kerékpár és a tandem kerékpár között!
Köszi,tökéletes
Norbu, csavar?
Ezt mondom én is