Egy rakat szar. 2 hónap alatt úgy elkopott mint a galériámban látod, olyan helyeken is kopott ahol nincs is igazából igénybevételnek kitéve. Ez a 2 hónap kb 7000km volt, igaz hogy egyszer 400km-t mentem esőben de azt simán bírnia kellett volna. Kényelmes szép elég jól bírja a vizet, de más semmit sem bír.
A probiker csizmámra nem vigyáztam egyáltalán, az 40ezer km után szakadt szét a varrásnál egy Erdélyi 2napos eső után.
Ismerősömnek a cordura ruha a varrásnál szakadt szanaszét, egy másiknak a bőrruhán a zipzárat kellett cserélni 2x...
Mugen csizmával van valakinek banditos tapasztalat? Vízállóság és tartósság érdekel. A nadrágokról mostanság azt hallottam könnyen szakadnak. A csizma is silányabb minőség lehet a korábbiakhoz képest?
A 2013-as gsx-f tuti vizes ami egész más motor, de mindegy is, mert csak azt szerettem volna megtudni, hogy az előző tulaj sufnitunigja e, vagy eredetileg ott a helyük. Szóval köszi mégegyszer.
Nagyon sok motornál van a dekliknél tömítő alátét.
Mondjuk általában egyszer használatos réz vagy alu nem gumis,amit ujra lehet párszor tenni.
A 650-es gsx-en pl kell de az még szerintem olajos.
Az enyém 2013-mas gyártás, meg ugye gsx, nem gsf, lehet ez is az 1-2 apró különbség közé sorolandó, ami a két típus között van. Azért kinyomozom a miértet, szólok ha van válasz.
"bár szebben is megoldhatták volna"
Ez Suzuki motorkerékpár, nem matyó hímzés! Meg 86-ban mikor megtervezték, akkor még nem voltak a motorosoknak ilyen magas elvárásaik, ök csak motorozni szerettek volna...
"Mondjuk az érdekes, hogy lovi81 motorján nincsenek,"
Kösszi a válaszokat, valamivel megint okosabb lettem. Ha funkciójuk van akkor okés, bár szebben is megoldhatták volna.
Mondjuk az érdekes, hogy lovi81 motorján nincsenek, vagy ez az új vízhűtéses motor miatt lenne?
Így már oké.Igen a Bandit tényleg "kicsit "kicsi volt Amúgy nagyon jó gép,csak nekem egész napos motorozás után,már mini méret lett,na meg ezzel terepre is kinézek.Az meg egy honda forum,ha kitennél oda egy kinai gépet H matricával mindenki oda lenne érte érdekes még az is aki csak aszfalton fog menni..... Menni én sem mentem az AT-vel ,de elég sokáig ücsörögtem rajta,de elég sok nekem nem tetsző dolog miatt az XT-nyert,na meg ez már bizonyított,kb 70e van benne az ismerősőmnek,eddig csak a küllőket kellett utánhúzni,de persze terepen is ment nem keveset,semmi olajfogyi stb...
Mivel találkoztunk már, vannak emlékeim, mekkora vagy. :D Ekkora embereknek szerintem kicsi a bandit. A tenere meg pont jó méret, volt is tapasztalatod. Anna örülök, hogy nem az "Africa twin a legenda, bár kis sem próbáltam" tábort erősíted :)
Azokon a pontokon, emlékeim szerint nem zsákfurat van. vagyis nyitott a furat vége a blokk olajtere fele. Ìgy ha a csavarmenet mentén a kapiláris miatt végigszivárog az olaj, akkor a dekli és csavarfej nem ad megfelelő tömítési felületet önmagában, ezért általában tesznek alátétet ami jószerivel rézből van.
Egyes helyeken szükséges, mert vagy tömítésként szolgálnak, vagy lehet nem elég mély a furat, és alátét nélkül, megrepeszted az öntvényt.
Ezért nem célszerű összekeverni.
A gatyavarrás gyengeségét már nekem is mondták. Gariban nem tudtad javíttatni? Nekem fél évet mondtak rá és 1,5 év jótállást.