Ha fogja rendesen nincs azzal baj, ne aggódj, de egy kérdést megérne az előző tulaj felé, hogy miért került oda?! Az enyémen (legalábbis ezeken a helyeken) egy sincs, szerintem a Tiéden sem gyárilag vannak ott...
Sziasztok! Ismét egy amatőr kérdésem lenne. Ez így normális a banditoknál, hogy némelyik csavar alatt alátét van? a másik oldalon szintén csak egy-két csavarnál.
A BMW-s fórumon szentendre-lepence-visegrád-egom-dobogókő útvonal alakul, dél körüli sztendrei talival. Ha neked az jó, akkor tali ott, de ha más ötleted van, arra is nyitott vagyok :)
http://www.off-the-road.de/en/...
Sőt asszem a gipro csak Suzukin veszi ki,és csak a környezetvédelmit,a végseb tiltást sem veszi ki pl crosstourer,kawa 1400,busa.Azért köszi jó lett volna,a gipro kicsit olcsóbb,lenne.......
Gond nélkül összehozható,sok motoron van amibe raknak P.C.-t busák stb ,enyémben is van Túra és sport mód.Igaz a tiéden nincs fojtás biztos jobban megy,én a fojtást kivetetem,akkor meg már P.C.-T is berakatom,mert ez kb úgy megy mint a 110LE-s levegős GS.A Banditom érezhetően jobban ment,igaz volt benne P.C......Vizes GS-sel sajnos még nem mentem. ...klassz lehet mindenki dicséri.
Amíg garis, nem. De nem tom utána is, hogy lenne-e értelme? Valahogy nem hiányzik belőle a teljesítmény. Egyébként azt se tudom, hogy a változtatható gyújtástérképpel hogy lehetne összehozni?
http://www.off-the-road.de/en/...
Sőt asszem a gipro csak Suzukin veszi ki,és csak a környezetvédelmit,a végseb tiltást sem veszi ki pl crosstourer,kawa 1400,busa.Azért köszi jó lett volna,a gipro kicsit olcsóbb,lenne.......