nem kekeckedésből irom azt amit irok ... én az öreg gigxer mellet tetem le a voksomat és valom a maga idejében a LEG JOBB VOLT .. na most a triumpf a saját idejében is szar a netes olvasásom és informácioim és látokörömben csdak a BAJ van evvel a SZARAL .. BAJ van a ilető szarjával is csak nem valja be ! mert ös bumeráng minél meszebb dobod ..akkor is visza jön .. csak amiota ezt a triumfos dolgot feszegetjük már egy motor árát simmán rá szor arra a szara .. arrol nem beszélve milyen kö baltás modszerekel mokolja .. és hol van a triumpf tudása /megbizhatosága a konkurenghez képest ... a béka segge alatt kettövel ..
az jut eszembe amikor látom a 3 hengeres ipari huladék magasztalását .......... mikor a Moszkvicsot reklámozták
nos nincs semmi baj evvel mindenki olyan motor választ magának amilyet akkar .. csak ha melé választ akkor ne akkarja a Jó népel el hitetni hogy már pedig az övé a leg faszább ..
én tudom hogy az öreg gigxerem már el avult és háromszor oda basztam a földhözz .. de még mindig motor és sehol nem valok vele szégyent , persze egy xx is jobb és egy uj 1250 es is hatékonyabb ha minden számitást számba veszünk .. de én nem akkarom be bizonyitani az elenkezöjét .
számomra már rég a zoli téma le zárva .................... és nem is szándékozom rugózni Ö rajta ..
Itt magárol a triumpf márkárol szol a történet .......
Sziasztok!
Nagy segítségre van szükségem, remélem tudtok segíteni.
Van egy 96-os 600-as banditom. Tavaly ősz végén téliesítettem, leengedtem a tankot és az úszóházat is.
Ma visszaállítottam mindent, a motor be is indult szépen, azonban az úszóházak aljából valahonnan elég erősen csöpög a benzin.
Ami biztos, nem a benzincsaptól csöpög le, és nem is a benzinelosztótól. Igazából olyan, mint ha mind a 4 porlasztóban szétment volna a gumitömítés, vagy valami ilyen..
A képen a bekarikázott helyről csöpög, videót is csináltam sajna azt nem tudom feltenni.
Segítsetek kérlek, mi lehet a hiba, mennyibe kerülhet megcsináltatni és esetleg valami megoldást tudtok e.
Tisztelettel és köszönettel:
Viktor
Szerintem Zolinak 3-as fóbiája / vagy ennek többszöröse/. Ha repülője lenne akkor csak biztos 9 hengeres csillagmotoros .Csak azt nem értem miért nincs Benellije. A TnT 3 hengeres, kurva drága és nagyon megy! Ha megy! Túrázni pedig Barkács az is 3 henger.Az egyik veteránon fotóztam szalon állapotú. És itt van egy DKW is pazar minőségben. Azt mondjátok meg mi a fene a 3 gyújtó trafó mellett az a tartály?Biztos nem üzemanyag és nem is olaj mivel nem láttam automata /hycomat/ kuplungot az autóban
Amikor meg előhozom az MT09-et akkor meg azért kapok.
Akkormár inkább azért kapjak amit kedvelek.
Hála istennek hidegen hagy engem személy szerint hogy téged mi zavar.
Remélem ezt azért megérted.
Az zavar hogy megy valamiről egy eszmecsere és te mindig a triumphot hozod szóba, akkor is ha nincs is olyan kategóriája a gyárnak mint amiről szó van ...
Mégegyszer kérdezem.
Okoz neked ez a tény lelki törést,anyagi gondot,bármiféle problémát ha én elfogult vagyok egy bizonyos motormárka iránt?
Nameg ha ez a márka mondjuk történetesen suzuki lenne más lenne a véleményed vagy tökminegy csak az elfogultság ténye zavar?
http://youtu.be/cp06LUq7GzE
az jut eszembe amikor látom a 3 hengeres ipari huladék magasztalását .......... mikor a Moszkvicsot reklámozták
nos nincs semmi baj evvel mindenki olyan motor választ magának amilyet akkar .. csak ha melé választ akkor ne akkarja a Jó népel el hitetni hogy már pedig az övé a leg faszább ..
én tudom hogy az öreg gigxerem már el avult és háromszor oda basztam a földhözz .. de még mindig motor és sehol nem valok vele szégyent , persze egy xx is jobb és egy uj 1250 es is hatékonyabb ha minden számitást számba veszünk .. de én nem akkarom be bizonyitani az elenkezöjét .
számomra már rég a zoli téma le zárva .................... és nem is szándékozom rugózni Ö rajta ..
Itt magárol a triumpf márkárol szol a történet .......
Nagy segítségre van szükségem, remélem tudtok segíteni.
Van egy 96-os 600-as banditom. Tavaly ősz végén téliesítettem, leengedtem a tankot és az úszóházat is.
Ma visszaállítottam mindent, a motor be is indult szépen, azonban az úszóházak aljából valahonnan elég erősen csöpög a benzin.
Ami biztos, nem a benzincsaptól csöpög le, és nem is a benzinelosztótól. Igazából olyan, mint ha mind a 4 porlasztóban szétment volna a gumitömítés, vagy valami ilyen..
A képen a bekarikázott helyről csöpög, videót is csináltam sajna azt nem tudom feltenni.
Segítsetek kérlek, mi lehet a hiba, mennyibe kerülhet megcsináltatni és esetleg valami megoldást tudtok e.
Tisztelettel és köszönettel:
Viktor
Kíváncsi vagyok a véleményedre (komolyan), hogy a dobogó harmadik fokán álló levegős1.2-es Bandittól miben rosszabb a vizes 1250-es?
Mondtad.
A pontos miértjére lennék kiváncsi a zavarnak.
Akkormár inkább azért kapjak amit kedvelek.
Hála istennek hidegen hagy engem személy szerint hogy téged mi zavar.
Remélem ezt azért megérted.
én is elfogult vagyok, mindig ami épp van az a legjobb !
Okoz neked ez a tény lelki törést,anyagi gondot,bármiféle problémát ha én elfogult vagyok egy bizonyos motormárka iránt?
Nameg ha ez a márka mondjuk történetesen suzuki lenne más lenne a véleményed vagy tökminegy csak az elfogultság ténye zavar?