Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pontosan így van. Barátom úgy jár folyamatosan az 1,5 dci Renaultjával, hogy ötvenig feldobálja ötbe fokozatonként szinte alapjáraton. Utána meg úgy vált vissza mintha a fogát húznák. Már ezerszer mondtam neki, hogy nincs normális olajnyomása így és hogy a váltót erőlteti a nagy nyomatékkal. Kipréseli az alig forgó fogaskerekek felületei közül az olajat. Egyszer majdnem a fejemet vette amikor sík terepen derékszögű kanyarhoz érve visszaraktam háromba a bádogpinát negyvennél.
Atvennem hajtokaros aron, mondjuk 500ert, delutan
Pl. itt: http://totalcar.hu/magazin/tec... is olvasható.
Van olcsó utángyártott csapágyam hozzá. .....amúgy szórakozásból párszor nyilván nem gond, de sokan vannak akik folyamatosan így használják, ott már lehet gond az alulváltástól.
nekem mindegy ,a te motorod

de a 2000 alatti fordulat ártalmasabb mint a 7000 feletti
Valószínűleg az is lett az egyszeri próbától. Sőt. Szét is esett. :D
Olvasd el mégegyszer amit írtam. Figyelmesen. Kiolvasható belőle, hogy ezt rendszeresen csinálom? Nem. De a beszólás rögtön megy.
Ennek a típusnak a motor mögött volt a hűtője és ez annak a teteje.
Na ez sem tagadhatja le, hogy az 1000RR blokkja van benne, azt hittem kicsit túrásabbra hangolják.
Nekem ez a 2,5 perc majdnem mindent elárul amit tudni akartam....

http://youtu.be/M-xAs4QbaG8
De azért nem ez az általános üzemmód.....én pl 60-70 alatt nem teszem ötödikbe,mindig mondom,hogy a lényeg a lazán futás,akkor nem erőlködik és feszül,mellesleg olyankor keveset is fogyaszt.
Nem a szeretesrol van szo, en is gangolok, min a bolond, kocsiban is megy a gazfroccs. :-)
Ki fogsz röhögni, de én (kocsival is) szeretek gépészkedni, váltogatni. Gázfröccsökkel, precízen. Tudom, mindenki máshogy hülye, én így...
Tudod, majd megtudod, ha lesz egy csodás sornégyed (hármad) hogy milyen relax érzés az amikor akkor váltasz, amikor akarsz, nem amikor muszáj.
Na ezt nézd meg.
http://youtu.be/dKksfzmJSVw
a csávó amúgy nem szokott ordítozni, csak szövegel a tesztutak alatt.

aztán meg ezt:
http://youtu.be/Mt-Tp2ACX4g
és ilyenkor milyen fasza terhelést kap .... igy lesz hajtókar csapágyas
Na ahoj,visszatertem.

Az egesz ugy volt hogy a motorszereles topikban megint elovett ez a joltaplalt,antiszocialis oriascsecsemo akkora egoval mint egy kontenerszallito teherhaj.
Igy gondoltam egy nagyot es bedobom az elfogult style-t(ami mellesleg nem all tavol tolem)

Nem is kellett sok es megint jott az ismeros hulye rizsa hogy alkatresz/meghibasodas/szar
/ismeros blabla.
Az igazsag az hogy a budos eletbe sose szsagolt az ipse ilyen motort csak motorrevu oldalain kulonben mar veres kardkent linkelne egy hibas peldanyt feszbuuk videon.De nem tud mert senki nem hozott meg az orra ala,azt se tudna melyik az eleje meg a hata.
Persze lehetne buszkelkedni hogy sosem romlik el az ember buszkesege,csak kozben nem kene mutogatni a kontenert amibe a motorba kerult blokkhegyek vannak betarazva.Szoval azon a penzen amibe a gixxi kerult emberunknek nem egy hanen negy motor kitellt volna.
Talan a vaz es a felnik eredetiek a tobbi bontott cucc.

Ha azt mertem volna allitani hogy egy cbr 600 f3 kiraly motor sose romlik el es fillerek az alkatresz akkor kaptam volna egy feloldalas habzo szalyu tiradat hogy draga,szar,elromlomlik,nem kap hozza semmit,kulonbenis minden ismeros roszat mond rola mire leesik hogy bazz ez honda es japo nem angol.

Nos nem haragbol en ezt a zsoltit ma befejeztem kerlek ket honapig ne szolj hozzam.

Igy legyen lotto otosom.
Ezt a "6-ban mennyivel lehet kínozni"-t sosem fogom megérteni. Ha lusta váltani valaki, akkor vegyen robogót...
Az 1250-es sík úton utassal hatodikban 30-cal elketyeg alapjáraton és finom gázra ki is gyorsít. Kipróbáltam.
Montenegroban az 1000r rol letort a valtokar butyke. Ahol en nem valtottam 20at ott o sehova sem kellett valtson. Gyonyoruen rezzenestelenul gyorsit alapjaratrol akarmelyik sebbesegi fokozatban
Nekem is vagy az xr vagy az uj ktm lenne a befuto
Ha egyszer az tetszik neki.... velem pl az a baj,hogy minden tetszik ami kétkerekű,vagy legalábbis mindegyikben meg tudom találni a nekem tetsző pontokat,ennél fogva nehéz állást foglalni,pláne úgy mint pl Tasinak egyértelmű sorrendet felállítani.

Nálam most a favorit az 1000xr lenne,ha ráncfelvarrás során kisimítanák a magas fordulaton tapasztalható rezonálást belőle.....persze ez is csak elméletileg mivel még nem próbáltam......de tesztvideót láttam amikor 6.-ban 30km/h-ról gyorsítanak vele,álom.....
Én elhiszem hogy jó, tudom is hogy jó, de nem jobb mindegyiknél. Amikor Gs vs tenere vs at volt akkor is előhozta hogy a tiger az a tuti, most amikor classikus motorról van szó akkor a bonneville, ha nakedről van szó akkor nincs mást csak street, speed.
a mai nap mottója : a kérdés még sehol de a válasz : pincerájder !
Olyan igazi közösségépítő gondolataid vannak!