Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bármilyen kategóriáról van szó Te egyből a triumphal jössz... Kicsit túl értékeled a márkát...
had legyen igaza ,még ha nincs akkor is :)
Baj?
Amúgy igen.

És egy sor3 van olyan finom mint a sor 4. Csakazértis.
Szerinted mas gyarto nincs is csak a triumph, nem vagy egy kicsit elfogult ?
Retróban akkor már az új vizes bonnie.

Nyugisan elkrúzolni sanmarinóban a naplementébe pólóban-tangapapucsban.
jó meglátás igaz ha retro akkor cb1100 küllős kerék stb inkább a visszafogott technoretró :)))))
valami könnyedebb motor kell amiről hiányzik a sok felesleges sallang és brutál kinézetű a blokkja most hogy 98-110-143,5 lovas lényegileg mindegy a 78 lovas géppel is élvezkedtem meg a 45 lovassal is , hosszú egyenesben úgy is elfogy még a 200 ló is
nekem ugyan banditom soha nem volt ...... gyári állapotban szépen muzsikálo pupu teve ami minden forgalmi viszonyok közt tud menni ..
de a cb sokal jobb a yamaha sokal finomab a banditott össza hasolitani a xx el vagy a busával az viszont baromság olyan mint a triumf 3 hengerével finomabb mint a sor /4 .ilyet csak hozzá nem értésel lehet mondani !
szerintem egy régi 175 lovas busával sincs sehol A BANDIT /persze ugyan olyan pilotát tegyünk mindkét motora / az xx el még városba pariba van de mihelyt kint vagy a városból fény évekel jobb mindenben az xx a nagy zizi nagyon nehéz és csak az autopályán verhetetlen ... az uj busát meg semmi nem szopatja meg föleg ha szét huzzod 211 ló /174 nm
A retro nakedet szereted,króm műszerfal vödörlámpa nulla idom csak egy nagy blokk,váz,futómű,tank,ülés.
biztos jó lehet de nem tetszik ahogy a b-king sem, valahogy olyan amit nem nakednek terveztek aztán mégis lett belőle
mivel imádjátok a nakedeket, ezért írtam... mindenképpen érdemes menni egy x11-el kur...a jó
az sc 24-es 1000f-et elbaszták.... az elöd sc21 86-89 ott rövidebb az áttétel azt élvezetesebb vezetni..
Xx sokkal mozgekonyabb mint az 1000f,bar egyikkel sem mentem.
Honda mindig finomabb muszer mint a suzuki.

Szerintem nem a loero meg a nmeter szamit,hanem ahogy erzed magad a motoron,ha happy akkor gyors is tudsz lenni vele,ha kevesbe happy akkor meg ugyis visszafogod magad....
látod ,csak kizárólag a "jobban menni" -ben merül ki az össze hasonlításod. ami persze ok... de azért más is van..

ha teheted próbálj ki egy x11-et nem bánod meg
motoroztam valakivel akinek 1300 asa volt és a gyerek elég jól ment de sem kigyorsításkor sem kanyarban de hosszú egyenesben se tudott jobban menni .... nehezebb bicikli meg lomhább is , XX el nem mentem se x 11 el , 1000f-el igen de az is olyan mint egy anyahajó nem igazán jön be
hiába a plusz 40le.. pld a zzr 1400(06') 2-3000 fordulaton alszik egy kicsit tehát ugy 80 nál hatodikban az Xx jobban elgyorsul . Tulajok állítása szerint.. de ez már 4000-5000 töl nem igaz..
menj vele egyet...
vagy akár x-11-el vagy bármelyikkel.. és nem a nyélgázra gondolok..
az egyik kishaver mindig nyomja a zöldnapszemcsis dumát hogy gyorsuljunk 1100 es zizzerje van , de kettesbe 70 ről meg vasárnap délután egy forgalommentes kb 25 km -s egyenesbe de még egyszer se jött össze a gyorsulás .... pedig papírforma szerint nyernie kell plusz negyven ló különbséggel csak azt nem értem minek rinyál a könnyítésért
igen ? melyek azok szerinted ? azon kívül hogy a honda vizes és hátul dupla teló van ?
CB1300-ból egy old-school karbis, 4in2 kipuffos de kéne Rádobni egy USD villát / radiális féket - de lézer lenne
Hagyd ra,hadd faragja a gepet.......mar ugy vagyok,hogy csak akkor huzom neki ha hangulatban vagyok,de kepes vagyok elcsordogalni 100 koruli tempoval egesz nap.

Egyszer gyorsultunk z750el meg cbr900al mindegyik leattetelezve,ugy uvoltott mindketto,hogy a sajat motorom hangjabol semmit nem hallottam,gyakorlatilag allva hagytak,de marha jot rohogtem....
tura sportban ár /érték stb stb szerintem elmult 20 év
top 1 http://suzukimotorcycles2016.c...
top 2http://www.motoprogress.com/fi...
topp 3 http://www.bikez.com/motorcycl...