Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nálam is tele a kert szebbnél szebb dolgokkal de már lassan én is be kell lássam hogy az ócskavasban is van biznisz mielőtt ellep a rozsda
Annyit pontosítanék, hogy 290 körül volt hirdetve először, aztán az eladó 250-re vitte le, ekkor lépett be Zöldi a felkérésemre. Ha jól emlékszem osztrák papírjai voltak, de az átíráshoz meg lett volna minden.
Ugye az alkudozásnál kiderült, hogy volt már rá vevő 200-ért talán Baja környékéről az eladó elmondása szerint...


Igazából egy guruló vázat kerestem a cuccaimnak. Most olyat "játszok" hogy alkatrészeként veszem meg motorkerékpárt. Ez egy picit olcsóbb verziója, mintha katalógusból a dealer-töl rendelnéd meg cikkszám szerint minden egyes alkarészt. :-D

Otthon nem tanácsolom senkinek ezt a "szórakozást", eddig bármit vettem, mindig rövidebbet húztam (gixer fórumon részleteztem pár napja belőlük). A németeknél láttam esélyt arra, hogy a kínált alkatrész tökéltessen funkcionál, és a belőlük építendő gép kiváló eredményt fog adni.
Tegnap sikerült a nevemre venni a vásárolt vázat is. Az átíratás teljes eljárási költsége 30.5 euró volt, és 15 euroért nyomták hozzá az új rendszámot. Egy szezonális (április-szeptember) biztosítás pedig 108 euro lesz éves szinten az én 4-es itteni bónusz fokozatomban. (Itt megadták egyből többi motorom bónuszfokozatát, nem kell "A0" vagy annál rosszabból indulnom.)

A "hátránya" az ilyen fajta restaurálásnak-motorépítésnek, hogy sok esetben a csomagban vásárolt cuccok duplikálódnak, így lassan egy 3. építésén is el kéne gondolkodnom. ;-D
nosza,ha dísz kell nálam akad van itt ts emcett egyedi moha üléssel greenpeace edition,egy haldokló gs gsx hibrid,kallódik pár Man kerék hátul, salgó kályha korabeli kox réteggel régebben akartam venni egy vonatot is óccsóért sufninak,de elkapkodták
Sziasztok!
Most akkor mi van már megint ezzel a fesszabájzóval? Mert olvastam több helyen,hogy a jenkiknél meg nálunk is lesz megint visszahívás! Nekem speciel kezdet óta a gyári van benne,de eddig még nem volt vele gondom. Az aksim is gyári még 2008-as,azzal sincs semmi baj! Akkor most mi van? Mi a gond vele? Mit csinál ha valami baja van? Túl tölt,vagy nem tölt?
ami alapból szar az még 100 at se ér .... bizniszeltem már tuareg 600 at 10 zsák cement áráért meg 79 es GS500 at 15000 ft-ért .... igaz egyik se volt üzemképes de a gs500 blokk olyan szép a 4 hengerével hogy annyiért dísznek is megéri
Ez egy tuti kis történet. Te voltál István mérsékelt bankára. Nem engedted ellocsolni a pénzét! Azt nem tudom nyert e vele valaki, de a motor az biztosan vesztett.
Kiba...tal a Pistaval,ha meg Kupecet elviszed magaddal elhozzatok 50-ert!
Naszóval, István kinézett egy képről is elég rettenet gixert, de asszem 220 ezer forint volt, magyar papírral. Hirdetés szerint üzemképes.
Odamegyek, idomok leszedve - "legalább látod, milyen alatta, meg letört egy fül, meg épp töltöttem az akkut, mert nem túl combos. "
A lényeg, végignézem, indítjuk bikáról, 3 hengerrel beindul, nincs alapjárat, félgázra sincs semmi, leáll, többet nem indul be. Egy ép elem nincs rajta, a kurrens cuki alkatrészek hiányoznak, vagy hibásak. Felhívom István, első tengelytől hátsó lámoáig végigmondom, mi a szar. Mindenre mondja: ja, az van itthon, az ebayen 5 euro, az van Tasinak. Végére érek a sok szarnak. Erre a telefonban:
- Tehát azt mondod, hogy végülis ez egy jó alap?
- Nem, azt mondom, ez egy hulladék, én menekülök.
- Dehát rendben a váz a papír, nyilván kell vele foglalkozni.
- De mennyit vazze???
- Na, mondjál neki 180-at, annyiért kell.
-Te, ezen ne menjen el a barátságunk, ez 100at sem ér.
-De, annyiért jó lesz.

Hál' Istennek, nem adták annyiért :D:D:D
Gyári megoldàsoknàl az indexek àthelyezèsèvel.
Jobbulást! Írtam privátot.
Ha valakinek van 600-as Banditra petya89-féle oldaldoboztartója, kérdésem lenne hozzá:
hogyan oldotta meg a doboztartóba érő gyári indexeket?

Gyári megoldásoknál (Givi, stb) hogyan szokták ezt megoldani?
Én meg 5 hónapost 4e-el :)
Szia Femtesz! Még nem tudtam érdemben foglalkozni a műszerfallal tegnap vették le a gipszet a lábamról! Sajnos angolból nem vagyok a toppon ha nem értem keresek valakit aki tud, oda viszem a motorhoz és "elnyomkodjuk" a kapcsolót.Nem lehet annyira bonyolult bár az olaszoknál nem lehet tudni!Igazából az lenne szuper ha lenne magyar /esetleg német / kezelési könyvecske mivel ezt a robogót lehetett kapni Magyarországon igaz szerintem nem sokat adtak el mert bűn drága volt. Ime a vas!
A legtöbb ilyen vétel házon belül kerül elő vagy rámarnak a nepperek,halandó általában olyankor tudja megkaparintani ha valamit elcsesz a hrdetés feladója és nem akad fenn a halászok keresőiben.
Tipust,köbcentit vagy ilyesmiket elírja és így csodálkozik miért nem hívják.
Igen, van ilyen. Én is vettem 2 éves motort 2600km-rel. De ez 100-ból 1...
Irjad. Mulassanak, meg tanuljanak.
Mire celzol? 20 ezren mult, hogy nem lattam benne fantaziat, annak ellenere, hogy mar 25% ot engedtek...igaz egy epkezlab mukodo alkatreszt nem talaltal rajta...
Ez úgy volt, hogy István kinézett egy motort, én meg elmentem neki megnézni.
A beszélgetést szívesen rekonstruálom az írásos engedélyével :D
De gombokért nincs csak minőségi tépőzárért.
vesz*
cbr600 at fez gombokért
És veszel gixxert 500-é?
Huhh ha egy hahut,képesmotort,jófogást felütve és a hasonló korú,km,állapotra naggyából belőtt ársávot valaki önállóan nem tudja besaccolni akkor megette a fene a egészet.

Ennyi önállóság kéne a fórumvilág kihagyásával .

Mer utána ha megsaccolja a fórmnagyok közül valaki olcsóbban mint a fejben remélt jön a besértődés hogy köcsög a fórum.
"Èn amúgy minden motort megveszek/megvettem amiben fantáziát láttam"

Sosem felejtem el a telefonkonferenciánkat, mikor a gsxr-t néztem.
Én csak magamból tudok kiindulni. Ott a motor, idén lesz 11, egyszer dőlt el. Minden gyári rajta, ami nem, az visszaalakítható, el van rakva, minden karbantartás vezetve excelben, felhasznált anyaggal, árakkal. Én még olyan motort is megvennék, aminek görbe a villája. MErt meg tudom csinálni, de az ár is olyan legyen. Most arról beszélgettünk, mennyiért lehetne eladni. :)