Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt a nincs benne a bugi kijelentést picit vitatnám :) Van abban spiritusz, nem is kevés, csak másképp.. Sőt, itt nem árt ha tudod, melyik fokozatban vagy. Banditnál elég lenne 3 fokozat. 1-3-6 és helló :) Akkor most melyik a steril?
Nem, mégsem. Most újragondoltam. Jó ez így ahogy van, nem kell ebbe sornégy :)
Se a magas uleshelyzet se a steril 4 henger nem az ami megfog.
Ha valaha is turaenduro lesz a vagy max egy tiger sport.Esetleg 800 de mar azis tul turas.Nincs benne a bugi.
Eleve ha nem dolok enyhen ra a kormanyra mar az se olyan jo nekem.
bar 5 perc a hondan es azt is elatkozom aki megtervezte a csutkakormanyt.
Hát ha vizes GS lenne sornégyben, akkor rá szavaztam volna :) Néztem még az S1000XR-t, de nem jött be, csak úgy ráülve. Menni nem mentem vele, de a GS próba után a kényelme nem fogott meg. Olcsóbb is egyébként és baromi erős, de nekem nem hiányzott a lánc se, meg a 160 ló se. Elvagyok én a 120-130Le körüli vasakkal. Sőt, amióta megvan a GS, rájöttem, hogy lehet élvezni a sima 100 körüli krúzolást is. Biztos öregszem :)
Meg minig nem dontottem el hogy szeretem a sornegyet vagy nem.
Nekem a siemens mosogepunk ugrik be rola.
Ez lemaradt
Te is tudod, hogy kell haverokat szerezni
Nem nem :) Beindítottam nemrégen amikor levettem az infúzióról. Hát azért a GS nem veszi úgy a fordulatot. Gyenge csuklórángás és tizedmásodperc alatt 7e-n volt. Nem rossz gép az, na :)
Osszement alltaban.
Mármint itthon a Wallis adta el és helyezte újonnan üzembe.
Emlékszel tavaly, amikor néztem a géped, hogy milyen kicsinek tűnik? No utána visszaültem a Banditra, hát az is olyan érzés volt :)) Csak néztem, hogy mi a tosz ??
Rá se bassz
Kéz alól vettem, 5 hónaposan 4e km-el. Wallisos gép volt, 1,3M-al az új ára alatt. Úgy gondoltam ez nem rossz bolt :)
Csak a páros hengerszám a jó...2-4-6...
Nem számolták be a BMW-nél? vagy csak rosszul számolták volna be?
Sem a GS sem a Tenere nem jó hiányzik egy henger!!!??? Van pár kiöregedett endurós haverom igen jól mentek anno most is szeretnek motorozni bátrak is ezért már a sürgősségi ambulancián előre köszönnek nekik! Egyöntetűen állítják homokban a legnehezebb motorozni! Mint az előzőekben írtátok lendület kell mert elsüllyed a gép ha túl gyors akkor perec.A 60-as évek végén volt egy belga csóka Gaston Rahier /lehet nem jól írom a nevét/ láttam még Holicében is Motocross VB-n.No ez a fazon 160 cm volt.Többször nyert Dakart BMW-el. Úgy rakták fel a motorra mert nem ért le a lába homokban nem volt semmi!Kupec! Ha sok pénzem lenne motorokat gyűjtenék és biztos lenne egy Rd,Gamma, esetleg Nsr-em.Se pénz se gyüjtemény!Mikor kis 450-es CB Hondám után kipróbálhattam egy Rd 350-est majd lefostam a bokámat!
Nekem is volt cr250 is,nagyon jó kis bicikli volt az is.A súlyelosztása meg a legjobb volt- crosspályán.Endurozni már neccesebb volt,párszor hanyatt estem vele..
Az utóbbi években nem nehéz olyan gépet találni amivel nem nagyon mentek, épp nemrég néztem az SV-t amit 5 éve vettünk és csak 12000-et mentem vele és nem vagyok ezzel egyedül.
Az enyém is hasonló. És az tényleg annyi.
A cimbimnek volt rd500-a. Na az még beteg Se futómű, se fék de rengeteg pénzt nyert vele gyorsulási versenyeken
Egyetertek,eddig az egyetlen motor amin feltem.....
Olyanom is volt Mondjuk azoknak akik még nem mentek ilyennel : ráülsz egy biciklire, ami úgy megy mintha egy föld-levegő rakétán ülnél és a hangja, mint mikor egy őrült fogorvos üvegen pörgeti a fúróját a füled mellett
60kilós gyerek legyorsult cr250-nel....,de az nem a motor hibája volt
A cr500-at csak úgy tudnám jellemezni, hogy : Húúúúúúúúúúú b@zzzzzmeg