Ugye számtalanszor olvassuk, halljuk, hogy tetszik a motor, csak nem ér le teli talppal a lábam vagy alacsony nekem, túl hegyes a térdszög, stb... Ezzel a lendülettel már bukott is az adott motor megvásárlása. Na most, már a huszon éves bömbiken is állítható az ülés magassága és evvel az apró trükkel azonnal duplázták a potenciális vásárlók számát.
Ezt szépen megfogalmaztad. Egy motorválasztásban nagyon sokat számít az illető alapvető óhaján túl (chopper, sport, túra, vagy cross legyen) a testalkata is. Az a szerencsés ugye, ha ez még összapasszol vele. Valami hasonlót éreztem amit leírtál akkor, amikor a guruló fotelből (500-as robesz) átültem a Banditra. Pécs nyugati végén van a bolt ahol először ráültem. Először furcsa volt a más testhelyzet (lábak nem elöl hanem alattam), a váltás, a kuplungolás, kicsit előre dőlve a kormányra stb. Mire Pécs nyugati felébe értem, semmi furcsa nem volt, minden eltűnt, olyan érzésem volt, mintha rá születtem volna. Az ülés komfortosításán kívül semmi változtatást nem tettem azóta sem, de az ülés is csak hosszabb távon volt büntetés.
Azt kell mondjam, hogy mind a papír szerinti, mind az érzeti teljesítmény csak az utolsó szériáknál került egy szintre a japán motorokéval. DEEE amivel a bömbi viszi a pálmát az a futómű és komfortérzet. Ha valaki képes előítéletek nélkül kipróbálni egy motort, akkor azt az érzést kelti, hogy nem kell megszoknod, nem kelt félelmet, mert olyan mintha 10 éve ezzel motoroznál + a kezdőkben, hogy "tudok" motorozni, az újra kezdőkben pedig, hogy "még nem felejtettem el" motorozni. Évtizedekig szerintem ezért is volt nyerő a BMW és ebben viszont a japán gyártók csak most kezdik utolérni a bajort
"A vizes GS valami hasonló. Nem esküdnék, hogy tud pontosan annyit, de annyit igen, hogy ne legyen hiányérzeted :) "
Én úgy éreztem, kb pariban van az enyémmel, de az gyengébb, mint a tiéd.
Azért a banditomnak bármikor, bárhol odahúztam, az ment. Nem kicsit, nagyon.. A vizes GS valami hasonló. Nem esküdnék, hogy tud pontosan annyit, de annyit igen, hogy ne legyen hiányérzeted :)
Zárójelben jegyzem meg, hogy ott a Versys 1000, ambíből az új még szép is. Nem kapott nagy visszahngot, de a külföldi sajtó egyértelműen dícsérte a kényelmét, meg hogy az is simán gurul 180nal egész nap. Mikor a Kawa kihozta az elsőt, akkor azt mondtam, miért nem találták ki 20éve ezt?
Ez a 600 sport s4 nekem mindig fura dolognak tűnt. Úgy megy, simán, alapjárattól minden gangban. De ha akarsz egy gyorsat elúzni mondjuk 90 ről, mert beragadtál egy teherautó mögé, akkor számolhatsz, hogy 3at szúrsz vissza, vagy inkább 4et
El bizony.
Volt kethengeresem.A legnagyobb ok a tripla kiprobalasa mellett ami miatt elvaltunk pont az volt hogy 3000 alatt semmi 8000. Felett is semmi.Kozte ja valami.
Aztan jott a love a sorharommal.
Most baratkozom a sor4 el de az meg vonyit lenn de nulla visit fenn akkor megindul szoszo kozte meg a mosogep effektus.
Remelem megszokom.
Akkor sztem itt elbeszéltünk. A GS hangélménye azért eléggé ott van, a lineáris nyomatékgörbe már kevésbé, de azért ott van az a 125nm :) A GS-t nem kell pörgetni, egyik nagyméretű kéthengerest sem, ezek ilyenek :) A súllyal kapcsolatban, a GS érzésre a fele súlyban, mint a bandit, pedig valójában tizenkiló van köztük. Csak a GS súlypontja baromira alacsonyan van..
A hangelmeny,es a forgathatosag,nameg a linearis nyomatekgorbe ugy egyben adja meg nekem a bugit.
Bandit olyan mint a jo turbodizel.
De mikor tudod ugy elhuzni 12e ig hogy legyen ertelme?
Es ott van meg a konnyu suly eszmeletlen penge vaz es futomu jo fekek.
Ugy egyben a csomag egy pici motorkaban ami meg az en ogre formamnak is kenyelmes.
Na meg utana ott a speed ami ugyanezt hozza csak tobb nyomatekkal es joval tobb loerovel mint a bandit.
Nem-nem minden magára valamit adó béjemvésnek kell ez a csomag.