Ki kell állni a nyeregből ,hátra terhelni és húzni mint az állat.Itt van egy jó nagy bánya jó puha homokkal lehet tesztelni.Az erőmű kiszedte a szenet és maradt a homok,kurva nagy terület,ámbár már fásítják.
Szoktam,tavaly többet mentem terepen(legalábbis üzemórában számítva)mint aszfalton,xt660-al,de eladtam.Na ezzel max csak földutakon megyek.Nálam az igazi terep olyan ahol már gyalog is majdnem le kell tenni a kezet ,de oda az xt 660 is kevés volt..oda ktm vagy a husky volt a megfelelő,esetleg a cr500,azt is szerettem,de a király a 360-as 2ütemű husky volt.
Még ősszel megpróbáltam a határban csapatni, ha már túraendúró ugye.. hát majdnem fejreálltam, a kerék 10-15cm-re süllyed a homokba a földúton.. Egyszer majd meg kéne azt tanulni, hogy hogyan nem kell fejreállni ilyen homokban.. A dakaron 200-al döngetnek azt semmi gáz. Az adott helyzetben meg úgy érzem nem a motor volt a szűk keresztmetszet
Ez tényleg szép darab!Az a nagy "L.....B....ó." Te agy a motor mellett? Ekkora motorhoz kell is ekkora méret, én 185cm és 100 kiló vagyok /ez lehetne kevesebb/ a GS-ről lábujjhegyen ért le a lábam.Egyébként is az igazi férfiak mázsa körül kezdődnek!
Inkább kihagynám,tuti jönne kb 10 kérdés,hogy,na,de miért,megőrúltél?stb.Pedig az AT teszt után már csak két motor maradt a tarsolyban,végül ez lett..Majd nem terepezek annyit.
Köszi.Hondát akartam a terep miatt,meg olcsóbb is,de ahogy ráültem,nem éreztem azt mint a Yamahánál, meg a BMW-nél.... Pedig mindenki el van szállva töle,még az is aki csak aszfalton fogja használni,Tuti velem van valami baj
13:50-től nézd.Bár elejétől is jó.
http://youtu.be/aTvYAcJOx3s
Nezegetem a hasznalt bandit hirdeteseket......a legtobbel kinaltban 54e km van......ki hiszi el ezt?......
http://kepfeltoltes.hu/view/160209/image-af8d562979249a3c0e0cb27137b4b624bdca2d23f68c2c8da7295d344fada706-V_www.kepfeltoltes.hu_.jpg