Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lemostad?
régen nem volt már egy szép Banditos kép
kerültem egy trélert mert jeges volt az út és nem tudott felmenni. Árok nem látszott a hótól kicsit nagy oldaltávolságot hagytam és lecsúsztam.. ...az üvegig ért a hó Transporteren! :)

de kihúztak hamar :)
kocsin nem látszik semmi
Jól beeshettél mert általában fél-1 méteres hókupac van az út szélén. Ha nem lennék lusta akkor keresnék képet hogy olyan magas az út szélén a hó mint az autó.
Szép hely az fix, ha valaki tervezne arra túrát akkor tudok korrekt áron szállást. (Kastély szálló)
Jaaa ez a Manóbácsis túra volt ? Én elég jól ismerem ott a terepet, évente 1-2x ott vagyok, pont Szárhegyen. Azt hittem Neked is van valami kötődésed oda
Na a bucsin én is megjártam már párszor majd 50km szerpentin :)
egyszer sikerült télen is, kellett is egy összkerekes aki kihúzott a hóból (transporter)
Később a helybéliek felvilágosítottak ember nem jár arra télen
Volt júniusban egy 7napos túránk, Szárhegyen volt a szállásunk, minden nap csillag túra szerűen max 250-300 km. bejártuk a környéket.Megkerültük a víztározót, Gyilkos tó, Medve tó, sóbánya, Békás szorost. Parajd és Gyergyó között /Bucsin tető/ már úgy ismertük az utat mint a tenyerünket!/ A képen volt talán a leghosszabb egyenes/ Nagyon jó könnyű kis túra volt itt voltak magyar-szlovák barátaink is esténként igen csak el lazultunk.Volt egy út most nem ugrik be Gyergyó és Székelyudvarhely között a hegyek között van egy jó hosszú tó benne sziget a nem ide valósiak talán nem is ismerik mindenkinek ajánlom kis forgalom jó út az erdőben 5-10 km-ént házak, egy csoda!És az emberek:Oda menet egy társunk Afrika Twinjében meghalt a 2 éves akku.Szombat délután Szekelyföldön azt hittük reménytelen, hát szereztek, míg vártuk az alkatrészt megvendégeltek bennünket, kik nem vezettek jól be is szívotak.Sajnos Transzfogaras kimaradt az még hátra van!
Zöldi!Ilyent kellene csinálni a gyerekeknek, ha megunják le lehet vele menni másodállásba!Mikor megláttam majdnem lehidaltam!
Nem, az az AF24-tact alapjain nyugszik, és úgy néz ki, mint egy Vespa.
Mi jot csinaltal Szárhegyen ?
Jó érzés, h van aki azonosulni tud a becsipődesemmel :-) Eddig akinek elmondtam az mind csak nézett üveges csirke szemekkel "mit szívtál?" Kérdéssel.
Alapvetően ódzkodom a túl selymes lágy dolgoktól. Lehet, h emiatt vágyom az őszinte vasra. Csak az a baj, h ismerem magam annyira, h ha valami ennyir becsípődik, akkor előbb utóbb elérem. Vagy talán most lehiggasztom magam egy ilyen zöldi féle ál-monkey-val
Mondjuk 6-8 evesen egy ilyenrol le sem lehetett volna vakarni? Giorno az amelyik merev vazas hatul?
A sracoknak szantam, hogy ezzel megtanulhatnak. Babszi blokk, gyenge vegsebesseg.
Meg fekileg nem jo, ezt nemsoka orvoslom, meg kotok bele dekompresszort.
De lehet, h inkabb elpasszolom, es megtartom a Giornot, amit szereztem, mert gurulgattam vele, es felelmetesen szarnak tunik :-):-):-)
Ha 80-as volt, akkor az 2A típusú OHC vezérléssel, nem ez a DOHC amit 82 vagy 84-töl árultak...ég és föld a kettő...
Mi celbol?
Egy olyan 700 euros gs 500 majd valszeg erdekelne.
háááát most vittem haza a tegnap egyet itt volt már december eleje óta 80 as kiadású elsőfék nem ment (igaz most is csak úgy csinál ) önindító nem megy valaki bárddal faragott bele szénkefét és ügyes mozdulattal a szénkefetartót is elnyeste... persze a kollektor is hülyére kopott a karbik tele szirszarral úszótengelytartó féloldalt letörve stb , mostmár beindul és ha jó a kedve akár önindítóval is , én semmi vágyat nem éreztem hogy birtokoljam mondjuk ez egy lepukkant szar volt lehet egy jó állapotú talán de akkor már inkább egy gs500 , 7-8-900 ejuróér vannak jó állapotúak
Jeleznem, van ilyenem.
Ezt tanusitom, ami oreg motor a kezem kozott volt, es gond szivesen hasznaltam volna napi szinten, az ez az xs volt. Tarzan jol jart vele:-)
Az Sr-t egy picit félteném...gyerekkoromban volt egy 400 a-som (kerek lápás-ütött-kopott)...most összeraktam egyet megint, meg maradt egy köbméter alkatrész hozzá...inkább ezzel tervezném a föld megkerülését, kényelmes, könnyű, és fürge...tapasztalatok alapján, ha elcsúszol vele, még így gomba, és bukócső nélkül sem lesz különösebb baja, talpra rántod, és túlfolyás megszüntetése után megy tovább...
Nem vagyok követendő példa, de amíg tudok , maradok ez egyszerűség mellett...van belőlük pár a garázsban, így nem hiszem, hogy kikopnának még élek...:-)
István! Szerintem egy dolgot elfelejtesz! Öregszünk! Lehet, hogy csak én érzem ezt de 17 évesen jelenleg orvos barátommal Ő egy 150-es MZ-el én 350-es JAWA-val elindultunk Berlinből.Majd Brnóban vagy Pozsonyban megalszunk.Nem találtunk szállást simán hazajöttünk másnap már motoroztam. 2 éve Gyergyószárhegyről egy seggel hazajöttem /a motorozás a motor az egyik meghatározó dolog/ de ha valaki másnap azt mondja menjek vissza pofán verem!Persze értem én Te mire gondolsz/legalább is remélem/ most is szívesebben nézem a 70-es évek motorjait vannak képeim 350-es meg 250-es Hondáról /Opataijában nyaraltam/ csorgott a nyálam. De ezek a mostani fejlesztéseket melyeket az új Bmw-n is tapasztaltam bizony a biztonságot szolgálják! És lehet, hogy tévedek de ha egy Albán túrát terveznél nem az Sr-el mennél!
Ezek mind a motorozas elonyei, nehez, kemeny kuplung, kemeny valto, szar fek, szar futomu. Ezektol jo egy motor
pontosan ezért szerettem meg a gs katanát,nehéz mint a sár,beton kuplung,a váltót férfiasan rugdalni kell mint valami orosz harci technikát,cserébe kényelmes bőrfotel,görbe kormány,semmi plasztik,és az oldalszélben se kell vitorlázni,olyan mint valami elemi csapás,csak úgy van,halad,jön megy kanyarodik.Viszont ha ledöglött,ami ritka de volt ilyen,akkor alaposan megszopatott a vén szottyos,amikor átültem a gsxf-re olyan érzésem volt mintha valami játékmotoron ülnék,semmi súlyérzet,gázt szinte magától veszi,a kuplungjától féltem eleinte mert túlontúl puhának tűnt,a csutka kormány az agyamra mente de ezt már orvosoltuk.a féke már akkor tetszett,(végre egy ujjal lehet pöckölni a féket) azon kívül hogy utóbb kiderült a hátsó futóműbe is volt\van némi hiba,elég ijesztő volt első blikkre hogy frankón vitorlázni kell vele ha síkságon oldalba kap a szellőcske míg az öreglányon csak annyit vettem volna észre ilyenkor hogy kicsit jobban rezeg a tükör
Ezzel a "betegséggel" csak megérteni lehet a mai fejlesztési irányokat a járműgyártás terén, de elfogadni már nem nagyon...
Mikor az Sr 500-al megyek egy vidám kört, nem tudom átérezni a kanyar ABS, kipörgésgátló, aktív futómü, több fokozatú teljesítménygörbe, ... területszerzését...mikor én a motozásba belevágtam, pont a technika egyszerűsége, emberi léptéke, megbízhatósága ragadott meg, karöltve a utazás közbeni fizikai, természeti kihívásokkal...ma már felhígult ez az egész, és akármilyen "puhányan" lehet "űzni" ezt a sportot, ami nem baj, csak nem ez lenne a fő a csapás, és ne kéne hallgatni a siránkozást, hogy lefúj a szél, meg kemény a rugózása, durva a fékje, nehéz a kuplungja, nagy tömege...de mindegy már róla való elmélkedés kiveri manapság a bizit, hát még ha ilyenre vágysz, vagy ezzel megelégszel, mi-több ilyet használsz...
Ja, és ehhez atomhosszú szakáll, és mattfekete póló, fehér felirattal : I'm not lumbersexual