ne izgulj,majd elmúlik voltak,és még vannak is ilyen dolgaim nekem is,konkrétan egy 32éves gs katanába gondolkodtam hamár orr nélküli és c vágányon tengődik,oldalkocsissá átalakítani hogy a kutyámmal együtt tudjunk motorozni.egyenlőre a hivatalos út elég rögös,annyira pedig nem fut jól a szekér,sőt sehogyse,hogy szobadísznek építsek több tízezrekből..a gondolat szép attól még
Nekem is van most becsípődésem: Egy végtelenül őszinte motort szeretnék. Nem az utókornak tennék el motort eredeti állapotában, hanem épp fordítva. Egy '83-'86 körüli XV1100 V2-es Yamaha segédváz nélkül... Csak a blokk, a kardán, egy apró ülés és épp csak annyi váz, hogy a tank meg a kormány elférjen... Semmi műszer, semmi csillogás, vagy kormányhínár, Mégcsak indexek sem, csak a gépészeti minimum... Vagy ugyanezt kihozni egy LS 650-ből. Matt fekete minimális "fényezés"
Ez milyen irányzat? Nem rat bike, inkább minimalizmus (őszínteségizmus :-) ). Vagy mi a betegségem neve :-)
Ez szép, guszta, csak a világ legdrágább szerszáma lett az egyedi tervezéssel, meg a CNC-s srácok óradíjjával...persze a cég álta a csekket gondolom! :-)
Nekem is van pár ilyen "cuccom"...
Azok kívánatosak, csak nagyon meg kell indokolni, hogy minek nekem az, különben a gyűjtök lecsapják a kezedről, aztán ugyan lesz egy marék érme a kezedben, de ritka motorod nem lesz amire másoknak fájna a foga. Mondjuk te inkább az érmékre hajtasz, nem " dicsőségre"?!
Èn be akarom fejezni a 2. GSXR 1100-et, addig másra nem akarom tenni a kezem...ami ezen fogadalmam ellenére mégis picit mozgatja a keresőm motorját az egy túlélő Kawasaki 550-es blokkal kardán hajtással, 80-as évek elpusztíthatatlanságával (vagy ehhez hasonló kawa 650-750)
Gondoltam Rád a napokban a múltkori motorvételed kapcsán... :-) történetesen vettem egy igen jó állapotú CB750-t (RC01) 299,50-ért...:-D egy barátomtól.. '96 óta áll a garázsában...:-D mer nincs elég dolgom ugye..
Nem akarok kekeckedni, de kicsi az esély, hogy sikerüljön. Amikor kihuzza a dobot, kb csak egy drótháló váz fog ott figyelni, az azbeszt jellegű anyag már kiégett belőle nagyrészt. Amikor meg tolná vissza a kéményt, akkor a drótszál szélei szépen elkezdenek visszafordulni, és megszorul az egész félúton.
Nem kell szetkapni,jaro motornal oda teszed a kozelebe a kezed es kiderul.
Lekapod kipufogo pasztaval korbekened es megy vissza.
Eleg varacskolas jellegu,kovetkezore osszeall mint a menza sargaborsofozelek,nehez lesz leszedni kesobb,es csunya is de bevalt.
Ősztől tavaszig minden évben rengeteg vasat építek én is..........fejben
Mert hogy máshova nem mennél vele,hacsaknem találkozóbecsípődésed is van.
Ez milyen irányzat? Nem rat bike, inkább minimalizmus (őszínteségizmus :-) ). Vagy mi a betegségem neve :-)
Nekem is van pár ilyen "cuccom"...
Èn be akarom fejezni a 2. GSXR 1100-et, addig másra nem akarom tenni a kezem...ami ezen fogadalmam ellenére mégis picit mozgatja a keresőm motorját az egy túlélő Kawasaki 550-es blokkal kardán hajtással, 80-as évek elpusztíthatatlanságával (vagy ehhez hasonló kawa 650-750)
Vezérműlánc bontó - peremező szerszám ala Kraven:
Lekapod kipufogo pasztaval korbekened es megy vissza.
Eleg varacskolas jellegu,kovetkezore osszeall mint a menza sargaborsofozelek,nehez lesz leszedni kesobb,es csunya is de bevalt.