Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És a busás haszon is el van költve előre..............fejben?
Összerakni és jó pínzért eladni is........fejben
És sikerül is összerakni vagy csak egy halom alkatrész marad...............már fejben.
"Vagy mi a betegségem neve" TÉL-nek hívják
Ősztől tavaszig minden évben rengeteg vasat építek én is..........fejben
ne izgulj,majd elmúlik voltak,és még vannak is ilyen dolgaim nekem is,konkrétan egy 32éves gs katanába gondolkodtam hamár orr nélküli és c vágányon tengődik,oldalkocsissá átalakítani hogy a kutyámmal együtt tudjunk motorozni.egyenlőre a hivatalos út elég rögös,annyira pedig nem fut jól a szekér,sőt sehogyse,hogy szobadísznek építsek több tízezrekből..a gondolat szép attól még
Fagyizómotor?
Mert hogy máshova nem mennél vele,hacsaknem találkozóbecsípődésed is van.
Nekem is van most becsípődésem: Egy végtelenül őszinte motort szeretnék. Nem az utókornak tennék el motort eredeti állapotában, hanem épp fordítva. Egy '83-'86 körüli XV1100 V2-es Yamaha segédváz nélkül... Csak a blokk, a kardán, egy apró ülés és épp csak annyi váz, hogy a tank meg a kormány elférjen... Semmi műszer, semmi csillogás, vagy kormányhínár, Mégcsak indexek sem, csak a gépészeti minimum... Vagy ugyanezt kihozni egy LS 650-ből. Matt fekete minimális "fényezés"
Ez milyen irányzat? Nem rat bike, inkább minimalizmus (őszínteségizmus :-) ). Vagy mi a betegségem neve :-)
Kicsit átfésülöm, lezsírozom oszt megy a garázsba... elfér... :-)
Ez szép, guszta, csak a világ legdrágább szerszáma lett az egyedi tervezéssel, meg a CNC-s srácok óradíjjával...persze a cég álta a csekket gondolom! :-)
Nekem is van pár ilyen "cuccom"...
Azok kívánatosak, csak nagyon meg kell indokolni, hogy minek nekem az, különben a gyűjtök lecsapják a kezedről, aztán ugyan lesz egy marék érme a kezedben, de ritka motorod nem lesz amire másoknak fájna a foga. Mondjuk te inkább az érmékre hajtasz, nem " dicsőségre"?!

Èn be akarom fejezni a 2. GSXR 1100-et, addig másra nem akarom tenni a kezem...ami ezen fogadalmam ellenére mégis picit mozgatja a keresőm motorját az egy túlélő Kawasaki 550-es blokkal kardán hajtással, 80-as évek elpusztíthatatlanságával (vagy ehhez hasonló kawa 650-750)
Gondoltam Rád a napokban a múltkori motorvételed kapcsán... :-) történetesen vettem egy igen jó állapotú CB750-t (RC01) 299,50-ért...:-D egy barátomtól.. '96 óta áll a garázsában...:-D mer nincs elég dolgom ugye..
Hát ha kitéped belőle, akkó szeva... :-)
ha formatlan gyurmakent veszed le vehetsz ujat.
Kivancsiva tettel......ha ezt a drothalos izet kitepem belole sikerul jol tomiteni pasztaval?
Előre is kösz.
tsanyi! Ha valóban beválik és hirtelen szükséged lesz rá, akkor kölcsön tudom majd adni.
Zöldi! Nem a nyerészkedés a cél! :-) Akinek igazán szüksége van rá majd kölcsönkapja jó tett helyében... Ugye... :-) :-)
Gyorsan meglett, vevő lennék egy ilyenre ha lenne kedved még csináltatni.
Csinálhattál volna mondjuk hatot, és eladjuk az ebayen :D Ügyes!
Ez is elkészült, csak ki kellett várni :-)
Vezérműlánc bontó - peremező szerszám ala Kraven:
Nekem eddig sikerult mindket motoromon ez a hebrakolas,igaz egyik se suzuki volt.
Nem akarok kekeckedni, de kicsi az esély, hogy sikerüljön. Amikor kihuzza a dobot, kb csak egy drótháló váz fog ott figyelni, az azbeszt jellegű anyag már kiégett belőle nagyrészt. Amikor meg tolná vissza a kéményt, akkor a drótszál szélei szépen elkezdenek visszafordulni, és megszorul az egész félúton.
Nem kell szetkapni,jaro motornal oda teszed a kozelebe a kezed es kiderul.
Lekapod kipufogo pasztaval korbekened es megy vissza.
Eleg varacskolas jellegu,kovetkezore osszeall mint a menza sargaborsofozelek,nehez lesz leszedni kesobb,es csunya is de bevalt.
Elobb szetkapom es meglatom mi az abra......