Nem tudom mit bír, mert még nem próbáltam...így nem tudom kontázni a szidalmakat. Azt viszont tudom, hogy hozzá nem értéssel a legdrágább minösegi szerszámot is tönkre tudják tenni, ugyanakkor tapasztalattal, érzékkel egy darab "vas" is szerszámmá válik jó kezekben. Jelen szerszámnál, ha valaki nem köszörüli a szétnyomandó szem csapjának fejét, akkor ahhoz biztos gyenge lesz..., meg lehet nem ipari meretekben lehet vele dolgozni...az ismert "olcsó szerszám-drága szerszám" megállapítást én azzal toldanám meg, hogy a legdrágább az ha nincs otthon semmi... ;-)
Igen, valami ilyesmi lesz. Viszont utánaolvasgattam és ezt a szettet elég sokan szidják, h a gyenge anyag miatt nem bír semmit. (igazából ezért a pénzért tényleg nem lehet valami komoly anyag...) Azt meg már megtanultam, h szar szerszámot venni a legdrágáb.
Köszönöm a linket, de már megvan hozzá az acél, meg a CNC-sek úgyis tartoznak némi szívességgel :-)
Sajnos nincs "titok".........háááát, a bontás tényleg nagyobb macera, cseréld ki anélkül a láncot és feszítőt oszt majd kiderül mi lesz. Amúgy már jártam pórul a feszítő ideiglenes "helyrehozásával" így azzal már régóta nem kísérletezem hanem csere ha már akad, két okot láttam eddig amiért akadt amiből az egyiknél a buherálás talán segít, az az volt ahol kokszosodás miatt ragadt le és tisztítás után működött, de az általános az volt eddig, hogy mivel lassan nyúlik csak egy állásban mocorog ahol kikopik a ricni és az miatt akad meg, no azt csak cserélni lehet.
Ez a motor 8 éve és 50 ezer kilométer óta nálam van. Azóta biztos nem lett megfeszegetve egyszer sem. A legutóbbi hézagállításnál még semmi gondja nem volt.
Taschner Zsolttól kaptam az ötletet, hogy esetleg a feszítő beakad / megfeszül. Le is írta mit kellene tennem.
Ma visszaraktam a kipucolt feszítőt, körbeforgattam a motort egy csöppet fellazított feszítővel (egy kicsit oda vissza is) és kicsit kopogtattam is (csak úgy a magam megnyugtatására) Gyönyörűen "kikattogott" a feszítő és megfeszült a lánc. Totál frankó spannolt lett. Csakhogy a visszaellenőrzésnél azt láttam, h most bizony végállásig kikattogott a feszítő. Szóval a lánc az utolsó 8-10 ezer km alatt nyúlhatott meg ennyire. Most már a végét járja, mindenképpen cserés, bár ezt a szezont tuti végigbírná még, de nem akarok reszkírozni... :-(
Vezetőket is szívesen cserélnék. Nem szeretem a félmunkát. De nem akarom megbontani a blokkot. Ha tudsz mondani olyan ráolvasást, cél szerszámot, speckó titkos trükköt, amivel bontás nélkül ki tudom cserélni, akkor hálás lennék, ha megosztanád. Köszönöm előre is.
Ha ilyen kevés van benne akkor nagy eséllyel túl lett feszegetve párszor és biztos, hogy a vezetők szanaszét vannak kopva, ha még a helyükön vannak. Ha nem cseréled azokat is akkor a feszítő alapból a végén lesz amikor összerakod az új lánccal.
Zöldi...vagy...más :-)
A rodeo ride-os kolléga nem ide szokott írni? Valahol már csacsogtunk vagy olvastam, de nem emlékszem.... 200-as burgonyát láttam náluk...
Milyen horony? Ezt nen értem..
Franc sem tudja mennyi van benne. Én tettem bele 50k-t. 7 évesen vettem, abból 3-t igazoltan állt. Saccra 60k es 75k kozott lehet benne.
Teljesen kisimítható alapjáraton is, 0 olajfogyasztás, abszolút fickós motor. Szóval nem volt vele semmi gáz.
Itten-e :) Egyébként én nem vezettem légolajos Banditot, de most hogy több tapasztalatom lett a vizes bömmerrel, azt kell mondjam, hogy a Banditom azért jobban gyorsul. Érzésre. A nyomaték kb azonos. De ezt érzésre mondom, mert a BMW komfortja miatt nem érezni úgy a gyorsulást, mint a Banditon. Ezt nem tudom jobban kifejteni, csak olyan érzés, mintha a Bandit jobban gyorsulna, viszont ha a km órát nézem, akkor annyi idő alatt kb ott van a bömös is, mint a Bandit. Szóval nem tudom. De ha a számokban rosszabb is a GS, azt bizton állíthatom, hogy nem hiányzik a Bandit esetlegesen jobb dinamikája :)
Segítséget szeretnék kérni!
Szétkaptam a vasat apróra, szeretném a felniket és a vázat szintereztetni. Tudtok javasolni ilyen műhelyt?
Köszönöm a linket, de már megvan hozzá az acél, meg a CNC-sek úgyis tartoznak némi szívességgel :-)
köszike
Taschner Zsolttól kaptam az ötletet, hogy esetleg a feszítő beakad / megfeszül. Le is írta mit kellene tennem.
Ma visszaraktam a kipucolt feszítőt, körbeforgattam a motort egy csöppet fellazított feszítővel (egy kicsit oda vissza is) és kicsit kopogtattam is (csak úgy a magam megnyugtatására) Gyönyörűen "kikattogott" a feszítő és megfeszült a lánc. Totál frankó spannolt lett. Csakhogy a visszaellenőrzésnél azt láttam, h most bizony végállásig kikattogott a feszítő. Szóval a lánc az utolsó 8-10 ezer km alatt nyúlhatott meg ennyire. Most már a végét járja, mindenképpen cserés, bár ezt a szezont tuti végigbírná még, de nem akarok reszkírozni... :-(
Vezetőket is szívesen cserélnék. Nem szeretem a félmunkát. De nem akarom megbontani a blokkot. Ha tudsz mondani olyan ráolvasást, cél szerszámot, speckó titkos trükköt, amivel bontás nélkül ki tudom cserélni, akkor hálás lennék, ha megosztanád. Köszönöm előre is.
06305129875
hja, akkor régen volt..az nem pörgös fórum...
A rodeo ride-os kolléga nem ide szokott írni? Valahol már csacsogtunk vagy olvastam, de nem emlékszem.... 200-as burgonyát láttam náluk...
Franc sem tudja mennyi van benne. Én tettem bele 50k-t. 7 évesen vettem, abból 3-t igazoltan állt. Saccra 60k es 75k kozott lehet benne.
Teljesen kisimítható alapjáraton is, 0 olajfogyasztás, abszolút fickós motor. Szóval nem volt vele semmi gáz.