Koszonom a kioktato, de bo valaszt!
Elso korben kerlek tudd meg hogy telefonrol vagyok, ezek utan kozolnem hogy kivalasztottam kerestem mielott irtam. Odaig engedett a telefon, hogy feldobott negy fele modelt a 1999esbol, ralepni mar nem tudtam.
Model szam alapjan minden elter az egadta vilagon, szal csak remenykedni tudok abban hogy a felfogatasa ettol meg azonos a ket motornak...
Szoval megegyszer koszonom es most mar biztos erted azt is hogy miert kerdeztem es nem magam oldottam meg!
Ha találsz bármilyen gyári dobot olcsón használtban egy kipufogós simán rápasszítja.
Érdemes bevállalni mert egyrészt elkezdtek harapni a yardok is rá és eladáskor szeretik a vevők ha gyári minden.
Azt hittem tudod venni a fáradságot és akkor fent ki tudod választani a Bandit fül alatt a 600-ast majd 99-es évjáratot utána a model (de csak UK van) aztán meg a kupufogó rendszer képét... http://www.bike-parts-suz.de/s...
Amúgy ha bejövö linken rákattintanál a cikkszámra a kép mellett az kilistázza , hogy mely modelleknél volt még ezzel a cikkszámmal beépitve...
(Amúgy nem egyezik a cikkszám szerint, de ettöl még a geometria méretek , felfogatások passzolhatnak, csak esetlegesen a belsö terelök vannak módosítva a jobb zajemisszíó miatt. Ha a tüzkarika a mérete azonos akkor ott akár passzolhat is, max a lábtartónál kéne picit görcsölni, ha ott nem jön ki furatra egy adapterrel vagy bilinccsel manipulálva. Ha ez nem megy, akkor meg évjáratnak megfelelöt kell hozzá ...)
Udv
Koszonom a linket az elso jo a masodik nem akar bejonni nekem...szoval sajnos nem talaltam ra a valaszra igy :(
Elso korben eleg ha megtudom, hogy azonossak-e a 2 evjarat kipuffja (azt tudom hogy 2001-2004kozott azonos de a 1999es modelrol nem tudok)
2. Korben esetleg vennek gyari dobot/vagy kolcson kernek a keddi nkh vizsgahoz (Sárvári vok)
Mindkettő akad a fiókban.Elboldogulok vele,a hézagokat lemértem tan a 3-4-es kipufogói vannak 1 századdal a felső határ felett.Bár mindegyik megközelíti azokat.
Egy picit azokon a dolgokon amiket még nem csináltam elgondolkodok hogy kéne vagy nem,elég sok manualt,meg videót átfigyelek és ha érzem hogy menni fog nekiesek mint paraszt az ólajtónak.
De ez igazából részletkérdés mert egy nagyobb lélegzetű szervízmunka motoszkl bennem mióta láttam egy wiseco honlapot.
Viszont ehhez nagyon klappolni kéne anyagilag.
Addig meg hétvégén kidarabolom a lengőkart és jól megvizsgálom a rozsdás csapágyakat benne,most varacskoltam egy bakot ennek a gyösznek mert valaki lelopta a középtámaszt a hondának meg ilyen hülye öntvény lapokon támaszt fel a blokk alatt.
vez lánc keménységét ugyan nem ismerem de ha van egy nem teszkós erővágó olló,szerintem nem kell sokat izzadni vele.pálcika ember létemre elég könnyedén csapkodtam vele a 8-10mm-es betonacél szálakat nincs szikra se spén ami szembe,blokkba kerül
A kivett vez tengelyek után, a lánc "kifolyik" a hengerfejen kivülre, és a síkja alá...majd egy csapos köszörüvel a dremmelbe befogva szerintem igen steril munkát lehet végezni...nyílván egy 200-as sarokcsiszolóval kényelmetlenebb szituba lehet keveredni, a lánccal együtt a vázat is át lehet vágni... ;-D
(Ugyan még ilyet nem csináltam, mert blokkot szoktam szétfüzni amit eddig müveltem, de ha kéne így állnék neki.)
Komám, ne viccelj már. Semmi más vágyam nincs, mint köszörülni egy ronggyal betakart, de nyitott blokk meg kábelek között egy vezérműlánc szemet. Pl a DID prést is sokan szidták, hogy nem lehet vele szétnyomni egy szemet, mert eltörik. Pedig nem :)
Szerinted?