Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Te már láttad a feleségem, szerinted hány szekundum után b@szarintana fejbe, ha ráültetném? :)
Őőőőőő azért Sanyi lánát hazahoztam Senjből szal nem teljesen egyszemélyes.
Az asszonynak is motorjogsit, 2 db Triumph, és mindjárt 6 hengeretek lesz.
Az meg egyszemélyes, szóval marad a gsxr750 :DDDD
Az utóbbit kizártad ("még nem vagy elég érett / öreg hozzá), tehát marad a Triumph.
Kimaradt: Az utóbbi 10 év során két motoron éreztem, hogy biza, ez most jobban kéne, mint a sajátom. (soknál éreztem azt, hogy elférne a képzeletbeli hangáromban a többi mellé) Egyik volt Zoli triumphja, a másik meg az a LC Gs
Én a legtöbb döntésem meg tudom indokolni, úgyhogy mondom:

"1; nincs olyan sima járáasa mint a sor 4nek": de, ennek van. A levegősök tényleg traktorok.
" 2; nincs fordulat tartománya ami élvezetes, mert aki azt mondja, hogy a 2 cilindert élvezets 2e fordulaton használni az perverz, a végén meg bedől a görbéje. " : Valóban jóval szűkebb, mint egy nagy sor4 nek, de ezt simán leengeded 2000-ig, próbáltam.

"Gyuszi meséld el miért jó az ha 3-ban elfogy 140-nél a gép, szeretsz váltgatni, hisz a bandit is 3e től tol mint a meszes. "
Nem feltétlen jó, de amivel én mentem, azon volt váltóaszisztens, minden váltás élmény volt gázelvétel nélkül. De amúgy, volt pár napig tavaly nyalókaseggű gsxf750-em. És azon újra előjött, mit szerettem annyira a 750-ben. Elég erős, de ha épp rajtad van a visíttathatnék, leforgatsz pár fokozatot, és mégse 200-ról kell satuzni...mert pl asszem a banditot egyszer volt alkalmam leforgatni 3-ban. Idén szeretnék néhány eringet, úgyhogy lehet, hogy rendelek is egy 14-es elsőt én is....

Nem lavinát szeretnék, csak aki nálam jobban benne van a témában érvekkel gyözze meg a "vásárlót"!
Népek!
Bled, Bovec, Triglav. Tervezek egy ilyesmit, hátha összejön. Ahogy nézem, nem nagyon lehet mellélőni ott az utakkal, aki
járt már arra, és tud mindenképp elkerülendő útról, ossza már meg legyen olyan kedves :)
köszi.
Nincs erv,csak erzelem.
Amugy a sor3 a kiraly.
Már annyit regéltetek arról a vizes bajorról., hogy tavasszal el megyek és meglesek valahol egyet. Nem értem a karakterisztikán való élvezetet, 1; nincs olyan sima járáasa mint a sor 4nek, 2; nincs fordulat tartománya ami élvezetes, mert aki azt mondja, hogy a 2 cilindert élvezets 2e fordulaton használni az perverz, a végén meg bedől a görbéje.
Gyuszi meséld el miért jó az ha 3-ban elfogy 140-nél a gép, szeretsz váltgatni, hisz a bandit is 3e től tol mint a meszes.
Nem lavinát szeretnék, csak aki nálam jobban benne van a témában érvekkel gyözze meg a "vásárlót"!
Szerintem a vizes gs dinamikáját így is eléri. Úgy szerintem már maga lenne a rettenet, de hamar tedd fel, a tavaszi talin majd jól kipróbálom :)
Ja, nem is mondtam, szomszédot megkértem, szabályoztassa meg a vizes gs-t háromban. 144-nél van vége. Érted, nem 220-nál. Nem hülyék a népek ott a BMW-nél, okos, rövid áttételek...
Én használtam,eléri
Nagybandin egy foggal kisebb elso lanckereket hasznalt valaki,tapasztalat?
Vajon elerne egy vizes Gs dinamikajat?
Nekem is 2002-es a banditom,járt az alapjárat összevissza karbikat szétszedtük megtakaritottuk azóta jó az alapjárat.Ja és persze a végén már bese indult mert elvolt dugulva.
Szinkronállításnak akkor van értelme, ha szelephézag rendben van( meg a kompresszió....)
Sziasztok egy kerdes van egy 2002 es bandit s em valamiert az alapjarat ingadozik 1500 es 2000 között szinkron jot mutat mar nem tudom mit csinaljak vele
Szigetszentmiklósi matáv üdülőben volt is ilyen aggregát.Egy családi házat félgázon is ellát bőven az biztos.nem vagyok túl öreg de boldogan mondom,régi szép idők voltak
egy rezsót kell berakni alá és meg van oldva a fater így oldotta meg 30 éve a dízel Áró télbe való könnyű indítását , felkelt 1 órával hamarabb a garázsba benyomta a rezsót az olajteknő alá és a gép indult mint a svejci zsebóra de lehetne felszerelni egy kis 2 t blokkot amit időzítóvel beindulna hamarabb és átlangyítaná a vizet olajat mint a tankoknál , ott is van egy kis motor prüttyögtetik 10-20 percet hidegbe hogy melegítsen aztán pöcc-röff indul a V12
nem ez Nyíregyházán a B központ volt ami akkoriban épült új digitális központ volt, pont 20 évvel ezelőtt. azt mondták hogy az egész várost el tudná látni árammal, ez nem tudom mennyire igaz, de lehet volt ilyen célja is.
"akkora volt mint egy hajómotor"
Ezekből sok valóban hajómotor.
csak nem a zombori utcai pki létesítményről van szó? Apám ott dolgozott közel 20 évig,aztán jó magyar szokás szerint leépítették őt is a komplett a fejlesztői gárdával.Még ovisként jártam oda gyerekmegőrzőbe.Az ottani technikai felszerelést gyakorlatilag bagóért tapsolták el a haverok közt mint amit mondtál generátorokat,mérőkocsikat,mobil tápegységek,pc-k projektorok,modemek kapcsoló szekrények raklapszámra...de az emlékek jók voltak Akkoriban még betárcsázós volt akinek volt egyáltalán internet hozzáférhetősége pedig már javában benne voltak a száloptikában,is.
ha igazán jót akarsz akkor csinálni kell az olajszűrő helyére felcsavarható szerkezetet ami szűri, fűti és forgatja az olajat a blokkban és azt télire felcsavarni. anno a Matáv központban mutattak egy dízelgenerátort ami áramszünetre volt tartalék, akkora volt mint egy hajómotor, abban állandóan keringett a 90 fokos olaj hogy áramszünet esetén azonnal indul és teljes kapacitással üzemel.
Majd kiveszem belőle az egyik gyertyát és azzal megemlékezek a Banditról
Az SV-vel nem fog sikerülni a visszanyugvás, az igazi kis vadállat, csak szólok :)