Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

egy egyenes zártszelvényt rászoritani a hátsó kerékre egy pillanat...rögtön mutatja a tutit...

egyáltalán szimetrikus a lengővilla???(mármint gyárilag)
Ja, ezt a "jobban döntöm" balra ott azért kopott el hamarabb, meg biztos sokat motoroztam oldalszélben, és tartani kellett rá, ezt azonnal elsütötte a kereskedő is, mikor megemlítettem a problémámat.
Azt, hogy elhúzna valamerre, nem éreztem, sőt, lejtőn elengedett kormánnyal is mentem, de ugye ott rákorrigál az ember, ha elindul valamerre...
Bár... most, ha belegondolok, szinte mindíg balra, befelé indult meg, ami pont megfelel annak, ha a kerék jobbra áll benne.
Vagy nem?
Bár, erre most nem kristálytisztán emléxek.
Viszont a lézer pointeres tippet köszi, egyszerűbb, mint lecezgetni...
Hogy is vitelezted ki pontosan?
El is húz valamerre? Az hogy a rovátkák nincsenek egyformán az nem para de ha el is húz az már lehet hibás alkatrészből fakadó.Nekem válltig állitotta elvileg hozzáértő minden gromek,persze,..azért áll kiflibe balra az egész kóceráj és a gumin is azért van 2centi difi a majrécsíkban mert csak egy irányba tudok dönteni.egy teszkós lézer pointer megugatta hogy marhára nincs vonalba a fara
Nem tartom valószínűnek, hogy lenne görbület, szerintem annak lenne más jele is.
A távtartók biztos meg/bent vannak, mivel még sosem volt szétszedve, mióta elhoztam a szalonból.
A hátsó tengelyben nem lehet görbület? Gondolom, hogy minden gyári távtartó bent van...
A múltkorában kértem a véleményeteket a félrekopott hátsó gumim miatt.
Azt hiszem, rájöttem.
Igaz sokat kellett méregetnem, de rájöttem, és arra is, hogy tudom veletek szemléltetni a dolgot.
Kíváncsi vagyok mit szóltok hozzá!
Ha a közdarab lejön simán kitekered egy fogóval.
Ha elkopik a feje, hogy szeded le?
Üdv!
Keresek Bandit 1200-re (2004) oldaldoboztartó konzolt. Elsősorban Givi vagy Kappa érdekelne. Ha esetleg van valakinek eladó az kérem jelezze.
Köszönöm
tibi8808@gmail.com
Na majd ha megküzdöttem a CBR-el.
Te, az egyensúly az jön a gyakorlással. Ha lemegyek a garázsba, mindig gyakorlok pár percet
nem járó motorral, az a durva. Ahhoz képest, amikor pöfög, már könnyű. De mikor kimegyek vele a placcra, mindig elképedek,
milyen helyeken, milyen könnyedséggel mászik fel. Pl függőleges szakaszon, ahol nem mertem gyalog lemenni.
A k1 -k3 750 aka "szívlámpás" volna a vágy első számú tárgya, az tán még nagyobbat ütött a korában, mint a Srad a magáéban.
Kicsit grafózok: Ezzel kapcsolatban mindig feljönnek a következők. Pénztárcám szerint vennem kéne kintről egy nyomott árú nagyon szép, gyárit, összes cuccot kiárulni róla, forgalomba sem helyezni, rá valami használt pályaidom, és pedal to the metal. Akkor meg szerintem elég lenne egy 600 is, mivel jó eséllyel max a hringig jutok ki, de inkább az ering lenne a célterület. Olyan kis pályán meg a minél kezesebb, annál jobb a buli. Azonban mindig felmerül bennem, hogy arra az évi pár alkalomra ugyan mi a tökömnek egy motor, csak lehet bérelni, vagy vmi..
Viszont ilyen fél-1 napos kirándulgatásokra szívesen mennék egy ilyennel, ha valami haladósabb brigád jön össze, szóval akkor már csak kéne egy 750, és forgalomba helyezni. Ott meg megint eszembe jut, hogy akkor meg adóterhek(140LE a forgalmiban, kösziiii), műszakiztatni, stb
mindezt egy évi garantáltan 10nél kevesebb alkalommal elővett motorra. Nade nem baj, majd ha időbeli és pénzbeli milliomos leszek, lesz hely a garázsban is :) Mertugye, a birtoklás öröme
Egy kollégám tegnap mondta, hogy eladná a K1-es elég jó bőrben lévő szívlámpás 1000-ét 7 kilós irányáron, azt nehéz széthajtani, nem pályázott csak helyi jaszkari volt.
A k1-.2 szerintem formásabb.De mindenképp olyat vegyél amit nem sajnálsz.
Nem, nem.
Elég jól összeszoktunk a bálnával, mondjuk úgy. És a lábtartóm meg azért olyan, mert sokszor fosok kiengedni a jó ívre az út szélére. Van egy becsípődésem, hogy a por mindig ott van.
A vágy egy sportgépre erősen él bennem. Erre, konkrétan: http://totalbike.hu/tesztek/gsxr75098/
Talán jövőre lehet egy, majd meglátjuk. Egyelőre kiviszem a bandit párszor az új futóművel, csak azt meg féltem nagyon, miután Szotyi kartárs bemutatta, milyen rettenetesen össze lehet baszarintani egy nakedet egy sima pályán is.
De időm az nem sok jut motorozni, szóval majd meglátjuk.
Ezt most is szoktuk jatszani,mondjuk a bandival nem olyan egyszeru de szorakoztat.
Pedig nagy buli.....bandittal nem ment annyira,haver 690sm-el lekuzdott,elkertem tole,azonnal adtam neki 3-4 mp-et,probalkozott kb 10-et mire legyozott de mondta,hogy aznap mar nem ulhetek az ktm-re,igy ove lett a fodij......kesobb versenyen kivul beszalltak az ott bemutatozo stuntosok,ok kezdtek hasonlo idoket menni,erre keritettem egy cbf125-ot,azzal mentem egy olyat kapasbol amit a nap vegeig 2mpnel jobban semmivel sem tudtak megkozeliteni.
Az igaz,ott már a blokkot is koptatná...
Na azon nem lettem volna jó.
Anno a normafától éjszaka rendeztünk legurulási "versenyt" leállított motorral, a jawaval sikerült párszor elsőként leérnem.
Fjr-rol szokott almodozni,pedig azon meg elobb leer minden mint a banditon.
Egyszer indultunk lassusagi versenyen,ahhoz is nagyon jo alapokat adhat a trialozas.