Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hej sracok a logisztika az egy szakma,nehinnem hogy a banditforum melo utan megoldja egyeste a globalis elosztas legkedvezobb formulajat.
De lassú, mocskos lassú, ez legalább 1 egész napos de inkább 2-3 napos programja lenne az autónak és biza a fel és lehajtás is felér egy rakodással amit ki is számláz a vasút. Nem is értem miért akarjuk feltalálni a spanyolviaszt, gondoljátok, hogy ezt senki nem számolja ki csak mi?
Dehogy védem pusztán számolok, meglepődnél mennyi 12-16t-ás terít pont túró rudit (csináltam egy 18 tonnással) és hasonló fisz-faszokat, naponta lejár 6-8-10 boltot ahová kell boltonként 1-2t vegyes cucc és annyi, a kisautós terítés kis távról nagykerből történik, de a nagykerig ugye nagy kocsival jut naponta az áru az előállítótól.
franciába van az ahol szét vannak tagozódva az autópályák egyik drága másik drágább és felmásznak a kamionok a vonatra aztán valahol lemásznak legalábbis így hallottam..... persze a másik a vonat nem fog menni 2 kamionnal meg nem is állhat meg gondolom akárhol úgyhogy a biciklizés megvan meg az ácsorgás
de ... csak igy nem lehet olyan jol lopni ....
nincs átpakolva a cucc ezért nem kell megfizeti meg nincs 2 kamion bérlés. hanem pl. a sárvári Flexből át kell vinni egy csomó cuccot Nyíregyházára, akkor kimegy a 7,5t-s vagy nagyobb, felpakolják elmegy a szombathelyi állomásra onnan elvonatozik teherautóstól Nyíregyre onnan ki az ottani Flexbe és lepakol. közben nem ment az autó 600km-t csak 50-et. nem ez lenne a lényeg?
Ja nem, 40-et.
jokat mondasz .... az a szép amikor pl egy 24 tonás camion teriti a turo rudit borsodban .. és falurol falura .. boltról boltra meg áll és le tesz a 24 tonna turó rudiból 3 .5 kg -ot mert ugyi az 3 nap és meg romlik ....

értem én ... véded a fuvarozok camionosok érdekét .... de te tudod hogy nem igy kéne menni a dolgoknak .....

a tökés az tökés ... sajnos ez egy ilyen világ a szegényeket és az éhezöket simán jó lehetne lakatni ... sajnos a gazdagokat nem tudja az emberiség jó lakatni ......
Feketén a sóderos is elvisz 35t-át.
Csak feketen,1600 kilo ha egytonna a terheles papiron akor tullepi a 3,5 et,akkor tacho es a tobbi faszsaag.
Na jó, de azok elvisznek 1,5 t-át és a számolás 1 tonnás járművel történt.
a másik nagy probléma az hogy ma egy cég csoro .. hiába megy neki .. csak ugy rendel ha már meg van rá a vevője ... pl

rendel egy állami cég 15000 ezer kanderlábert mert .. pályázatot nyert az eu-tól , hogy ki világitják az M ást végig ... PÉNZ MÉG AZ EU-NÁL .. van egy cég akinek a kataloguséában szerepel ilyen kandeláber .. csap ép nincs neki ..... az állami cég meg rendeli etöl a cégtöl ... ugyanakor ez a cég egy ujabb cég töl rendel akinek talán van anyi tökéje hogy le tud szálitani 15000 kandelábert ...

ergó nema szálitás tart sokáig ... hanem a több cégen keresztül meg rendelések halmaza és a töke erös cég aki ki is tudja termelni az arút ......
A 8- liter meg nagyon alul szamolt.Csak a h100 hoz hasonlo kotvanyok esznek ennyit,az alap egy iveco-ducato 3ezres 10-14 korul eszik,plane a maxik a nagy homlokfelulettel,vagy a ponyvasok,ki van adva a gyogyszereseknek hogy 100 fole ne nagyon nyomjak,igy a ties az atlag.
Egy sima h1 turbos 12.14 es atlagot zabal.
Rossz az érvelés a tőkés szempontjából már pedig az az úr hisz övé a cég és a pénz, itthon, de az egész eu-ban is eszméletlenül magas az útdíj tehát az úthálózat fenntartása akár rentábilis is lehet, de az tény, hogy ezt az útdíjat nem a fuvarozók fizetik (elsődlegesen igen, de ahogy írtad tovább számlázzák) hanem mindenki az áru ellenértékében hisz azt nyilván beépíti minden gyártó az árba. A végén írt kistehereutós szétterítést is elég egyszer kiszámolni, egy kamion mondjuk 30l-es fogyival elvisz 24 tonnát, egy kis autó 8l-es fogyival visz el 1 tonnát amit ha felszorzunk 24-el hamar kijön, hogy a 30l-el szemben elfogy 112l 100km-en és kell 24 sofőr bérrel, járulékkal mindennel. Abban igazad van, hogy ez melóhelyet generálna nem is keveset, de költséget is és az ugye ellensége a profitnak.
nyugaton igy megy .. nálunk a camionosok ,, és a lopo tökök máskép látják ..

elöször is kibaszott nagy pénz a camion bérlése .. lizingelése .. netán részletre vásárlása ...

aztán kibaszot jó hogy az autos tásadalom például egy suzukis nem is használja az autoját .. söt müszakija sincs ... ÉS MÉGIS FIZETI AZ / tejlesitmény adót / SUJ ADÓT /

az is kurva jó hogy a kamionok szét baszák az ut hálozatott , söt még faszább hogy mindent meg tesznek , hogy minél olcsobb utvonalat találjanak .. nem számit a falu ... nem számitt a 10 t - tábla ....

és az ire a pont ... hogy minden fuvarozo gég az utdijat és a összes költséget tovább számláza .... le vonja ....

tehát a nagy teher autok az adó fizetök pénzéből épült utakat szépen ingyen szét baszák .. nem kevés terhet róva a környezetre ...

sajnos oktatják ezt nekünk .... .. ahol a nem a lopás acél ott minden vasuton megy és kis teher autokal szorják az árut .. igy 3* 4 anyi munkahelyet is teremtve ....
Reméljük minél jobban, én is jobban örülnék ha errefelé egyre több üzem lenne.
Nem, a csöves helyeken megy így és ahol az állam ezt támogatja. a ROLA (ez a neve) azért nem terjedt el mert lassú, egy hosszabb úton napokkal később ér oda mint direktben, csak a támogatás kihasználása miatt indítanak néha pár szerelvényt. Meg kell érteni, az üzletben a gyorsaság ér annyit mint maga a termelés, gondolj bele, kell valamilyen termék a cégednek, kitől veszed meg? Aki a leghamarabb és legolcsóbban házhoz hozza és a vasutas szállítás a lejjebb említett többszöri átpakolással és szállítással (két helyen kell leszervezni kamiont, két helyen kell rakodást biztosítani stb.) ami generálja az áru sérülését is már nem is olcsóbb viszont még eu-s viszonylatban is több anpos csúszást eredményez.
Nemigen.
A kinaival a gond az hogy elkezdtek tobbet keresni sok kinai,es mar nem annyira olcso a gyartas azinkivul mivel elkel helyben akkor minek idehozni,a masik hogy a szalitas dragul a termek is.
Igy mar nem eri meg.
Receszioba kerult kina is.
Ki mossa össze? Senki. Addig amíg az eredeti ötletgazda alapít vállalatot főleg aki előtte szegíny volt addig talán megvalósul amit írsz, de mikor egyre több a fejes akinek már semmi köze nincs az üzemhez hanem csak a profittermelés a célja akkor ugye a szociális szempontok háttérbe szorulnak. Amúgy épp mostanában ismerik fel a tőkések, hogy gáz van a kínai gyártással mert pont a felvásárló réteg szegényedett el vagy épp szegényedik el akiknek meg kéne vásárolni az olcsón gyártott terméket ezért szép lassan elkezdenek visszatelepülni a gyártással a nyugati országokba és már az sem jó, hogy mondjuk legyen a gyártás keleten, de a know-how nyugaton marad ami ugye a nagy pénzt jelenti mert hát keleten is egyre nagyobb szerepet kap az ész és fejlesztés így lassan előáll az a helyzet, hogy már mindent ott csinálnak és nyugaton meg meló nélkül nincs lé az embereknél akiknek meg kéne venni az olcsó terméket. Az okos tőkés talán belátja ezt, persze nehéz okosnak maradni a részvényesek gyűlésén amikor számon kérik a hozamot.
jobb helyeken nem úgy megy, hogy megpakolják a teherautót az kimegy az állomásra ott felparkol a vagonra, utazik 1000km-t ott leparkol és kiviszi a cuccot? mintha láttam volna ilyesmit valahol
Kinabol vonat nemigen,kontenerhajo,hamburgba,3 honap.
Jon aru igy sok,legtobbje szemetrevalo csovazas-uveg termek,a fa cuccok malajziabol,bar az se jobb.
Ami 13 nap az airmail.
szépeket mondtok ......

Sanyi is jókat mond .....

a történet kurva egyszerű .. régen mindenhova ment sin .... a lopás MÁv szinten ment és a állami fejesek szét osztoták ... aztán jött Kádár halála .. az uj okos kormány szépen mindent el adott ... a közuti fuvarozásal pedig kétszer anyit lehetet lopni ......

igy a vasut ki szorult .... ma pedig hiába olcso a vasuti szálitás .... ha nincs vágány .. vagy ha van de nem tud rajta menni a vonat .. ugyanakkor .. amugy kinából 13 nap allatt itt van a teher vonat ...
Amugy imadom mikor osszemossatok a multinacionalis vallalati strukturakat ami. Inkabb kulon szemelyisegkent viselkedik mondjuk egy rengeteget gurizo emberkevel akinek van egy eredeti otlete,ceget alapit,megvalositja,lehet segit is ez a kozossegnek es meg meg is gazdagodik belole,majd ezt felhasznalva joletet teremt maga korul is.Es eze mistt netalan meg picit tobb fogyasztast general alkalmazotti szinten mint az altalanos papua ujgineai ertekek.
Ki mondta, hogy az jó? Senki, illetve aki igen azok már nem élnek szerencsére.
Tehat csak a sima emberi alaptermeszet.
Azt tudtad hogy az idilli egyenlosdit mar kipobaltak,es nem mukodott,sot rosszabb volt mint eddig barmi?