Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csóri opelhez ilyen UG gumit vettem alufelnivel 55-ért.4db-ot.
De.
Nem mondom meg Egyébként éljenek a többliteres, szétrúghatatlan, szívó benzines szörnyetegek
sajnos .. kár a szó ......

én aztán világ életembe sporoltam .... 13 db vatta uj suzukit zabált meg a családom ........... mindig az volt a cél hogy tartos ,kevesett fogyaszto , olcson fentartható kocsink legyen !

sporolni jó dolog ... de egy idő után beleszarik az ember ...

kis segdugasz , opelek ...papirból fordok .. de már a japok is egyre konversebb eldobos kocsikat gyártanak ...

mindenki jönn hogy egy nagy bmw ... vagy egy oriási merci mekora szopás ... és milyen drága hozzá minden ...

sötétség a felyekben ... EZ VAN .. meg a nép megvezetése ...

most egy 3192 ccm w 124 em van több mint egy éve 225 lo benzin/gázos autopályán 120 km / ó-nál 9 liter gáz 184*9 ... 1656 ft ...
1656 : 340 / liter benzin 4. 8 liter benzin ....

MIRÖL BERSZÉLÜNK ...

város 11- 12 liter gáz .... 6 liter benya ára MIRŐL BESZÉLÜNK ?
mercedes w 124 hátsó féktárcsa + betét + uj rugó feszitő 9800 ft
drágább egy uj swiftbe ...............

mercedes w 124 közép dob + bilincs + hátsó dob + uj tartó gumi bakok .... 34 000 ft

hoszbordás szij 3200 ft /gater / ,,,, termostat 2700 ft / mühle / 4 db kormány gömbfely db 2300ft / swag /
meg kérdezem még egyszer ... MIRÖL BESZÉLÜNK ?

nem fárasztanék senkit de ha kell le vezetem ..... melyik a drága 4-5 évente uj kocsi vagy éhezve hitelre 8- 10 évente uj kocsi ... esetleg egy prémium kocsi .. KIS HOZZÁ ÉRTÉSEL !

most vetem w124 -re zsir good year ultragrip 8 gumát 205 /65/15 db 16700 ft ............? most egy opelre ugyan ez a márka 15600 ft /db de még egy 13 -as zsigulira valo is 11200 ft /db
Te Zoli, nincs neked egy ikertesód, aki számgépekkel mókol? Ma összefutottam egy arccal a Cédrusban, beszéltünk pár szót és egy az egybe úgy nézett ki mint te. Oké, kicsit hosszabb (több) hajjal
Azért volt másfél milla. Ha minden patent, akkor kétszer annyi, vagy inkább el sem adják. Arra 8 kilót rálocsolni nem nagy kihívás
Egyetértek. Legfőképpen a költségvetéses mondatoddal. Sokan nem gondolnak a vásárlás következménye mögé, azt hiszik, hogy csak kopó, meg folyadékcserék, aztán gurul alatta az idők végezetéig. Aztán bejön egy húzósabb tétel és a szemébe karmol.
Melyik típus áll a gárzsodban amit védeni kivánsz?
Értem én a gondolatmenetedet, viszont el kellene fogadnod azt a tényt, hogy sokaknak az autó nem csak egy közlekedőedény, ami eljuttat A-ból B-be: nem elégszenek meg a riasztóval / központi zárral / szervókormánnyal, na meg jófajta Sony CD-s fejegységgel szerelt, frenetikus, páratlan kényelmet nyújtó, illetve kimagasló menettulajdonságokkal rendelkező Daewoo Kalos által nyújtott vezetési élménnyel. Mindenkinek más az ingerküszöbe / igénye. Olyan autót / motort kell vásárolni, amely birtoklása nem rendíti meg alapjaiban a jóember költségvetését. Egyébként meg téves azt gondolni, hogy az összes korosabb, egykor prémium kategóriás autó alapból automatikusan betegágy, ami havi rendszerességgel viszi a százezreket.
A fékbetét költség tényleg elenyésző különbség,viszont igaz busa/nagybandit esetében is tökegyforma de Pl egy 650-es bandit-1200-as bandit relációban ha kiaknázzák a képességeit akkor az lehet a különbség hogy míg a nagy 8000 alatt lerágja a hátsót addig a kicsin kibirhat 2 szezont.

Tehát ha valakit földhözvág a gumi az nem megfelelő motort választott a buxához mérten.
"...de egy fékjavitásnál vagy gumicserénél lehet hogy letérdelnék a számok hallatán"
Remélem ezt viccnek szántad Szerinted egy Hayabusára a gumiszett / fékbetétek ötször annyiba kerülnek egy Bandit v. egy GSX600F-hez képest? Akinek a kasszáját hazavágja egy szett új gumi megvásárlása, az járjon inkább biciklivel. Agyf@szt tudok kapni attól, mikor valaki hetekig hezitál / spórolni próbál azzal, hogy pl. a 2eFt-tal olcsóbb fékbetéteket vásárolja meg. Ráadásul az ilyen még részletesen le is szokta írni, hogy mennyire tanácstalan a választást illetően
Még annyit, hogy két éve XX-re cseréltem a nagybandit - semmivel sem drágább az üzembentartása, csak szólok.
Kérdés hogy ér e ennyit fizetni mondjuk pest megyében a sorozat dugóban szopni egy ilyen prémium verda mikor ugyanannyi idő alatt ugyanilyen szenvedéssel jutok el bármivel ugyanoda.
Ér e ennyit egy ilyen méregerős hombár méretű járgány mikor a matizokkal is nehéz parkolni, a váci úton gyökettővel hömpölyögni stb.
Hétvégi járgánynak meg pláne.
csak a fenntartásra nincs általában keret,vagy nem folyamatos,neadj isten annyira spur hogy még arra se költ,persze aminek gazdája van azon meg is látszik legyen az bármi.Spórolhatnék én is mondjuk egy busára csak hogy valami nagyot mondjak,de egy fékjavitásnál vagy gumicserénél lehet hogy letérdelnék a számok hallatán.Ez csak annak függvénye ki mennyire "szerelmes" és mekkora a buxa
De ez meg tök jogos. Ismerősöm is vett egy E38-at, jól megnézte, leinformálható volt. Aztán viszonylag gyorsan ráugrott 800 ezer...A másfél millás autóra
A TC-ben mindig is az volt a duma hogy ha prémium járgányt veszel fapofával tűrni kell a nagy kiadást,félre kell tenni annyi zsozsót hogy ne okozzon gondot,és ne a gyerek kajapénzét kelljen lespórolni egy 2-3 kilós javítás ára miatt.
De nincs mit csodálkozni,egy gumiszett veri ezt a határt.
Mennyi x5-6,ML-t látok én kopott gumikkal,te jó ég.
Én szurkolok azért, de vannak itt riasztó számok na...
tudom ............

a dupla üveg miatt gyakraban szarakodik az ablak emelö .....
a digitális fütés miatt , a fütés csap horor ..és kettö van belöle
a meleg miatt itt is kábel problémák lehetnek
az aluminium lengökarok sem olcsok

DE KELL NEKEM !

http://totalcar.hu/tv/2013/10/...

persze benzin / gázosba
Én soha nem komáztam a régi cuccokat. Megvették anno, használták x ideig, megöregedtek, eljárt felettük az idő, a kor. Hiába jó per pillanat, egy Damoklész kardja ha messzebbre mész vele, plusz egy vagyon javítani. 2004-es a kocsim, 2018-ban csere lesz az 100%, bármilyen elégedett is leszek vele, fiatalítani fogok. Akkor telik le egy 10 éves biztosításom, összecsapom a kocsival és indul a csereprogram.
De egy kocsikázásban benne vagyok :)
majd én megbütykölöm
A w140 is tud betegágy lenni rendesen...
olvastam komám .. köszi .. a baj hogy kéne nekem egy ilyen .. de kb ez bordó 6 milla körűl van ,,, söt hasolo is 5 millánál kezdödik a 2 milliosok .. pedig ujabb milliokat emésztenek fel ...

lassan össze áll a gigxer .... és utána megint rá hasalok a w 140 beszerzésére ............ott anyival jobb a helyzet .. hogy van hely a motornak .. és minden egy fokal jobb mint a w124 be ....

hiába a w140 ... s classe ... nem utolsó sorban 2 -2.5 milláért már szépet veszel ............
Az a 4T simson az szenzávciós. Félelmetes nyomatéka van. Felültünk ketten. 50 méter volt a kereszteződésig, ahol stoptábla van. Az 50 méteren a gazdi felváltott 3-ig. Majd megálltunk, körbenéztünk, és kifordultunk. HÁRMASBAN! Ok, 80-85-tel szeretett max menni velünk, de nagyon hangulatos egy valami volt. És nem a kétütemű szopósmalac hang, mint akkoriban bármin, hanem állat öblös 4T :DDD
Ha meglesz a srad, után kell valami ilyen :D
Simo volt no meg öreg bömös és junak......érdekes eszközök voltak. De csak itt Bp.n, a hegyekben nem.