Sziasztok,
Lenne egy problemam,
Ugy nez ki hogy meghalt a benzin pompam a banditomba 1250-es 2007-es ABS-es. valaki tudna e segiteni hogy milyen pompa menne meg bele mert sehol nem talaltam bontva vagy olcson.
A karburátoraimban fix súber tűk találhatóak (Gsf 650 2005 évjárat). Esetleg méretes alátéttel emeljem a szintet vagy szerezzek be állíthatókat?
Természetesen a válaszok számával nő az italmennyiség is.
Sikerült kiderítenem mi a különbség: a vázkiképzés módosulása miatt máshol vannak a felfogatások (kipu,lábtartók) , ezért a 2000 utáni gépekre való kipufogó összekötőcsöve nem jó az azelőttiekre (felfelé ível), de a 2000 előttiek összekötőcsöve jó az azutániakra. Maga a dob ugyanaz. Ezért van a Mivv-nél úgy jelőlve, hogy 1995-2004 (standard level) és 2000-2004(high level). Ugyan ezt a dobot adják a Honda-hoz,Yamaha-hoz, csak más összekötővel. (ennyit arról, hogy a nagy gyártók motortipus szerint készítik a kipugogókat, max hozzáigazítják az összekötőket)
Sziasztok! 95-98 600-as banditon használ valaki Mivv oval dobot? Mi a különbség a 2000 utáni kipufogóknál? A 95-98- asokat "standart level"-ként jelöli, míg a 2000 utániakat "high level"-ként. Ezek már katalizátorosak és az összekötőben van a szenzor? Az összekötő cső azonos méretű és alakú? Olaszból rendelnék és a 2000 utániakra valamiért olcsóbb.
na akor mokoljad ... szelep befele 10 kifele 15 a suber tüket emeld egyel ... és a 1 . 4 henger piklot csavarokon fél fordulatott kijeb a 2, 3 pedig egy egészet tekerj és meg fog szüni a folyamatos gáznál a dadogás ...
ez most mikulás ajándék .. CSAK NEKED ÉS CSAK MOST Igy elöre meg jött a TÉLAPO
Ezeket én javítottam. Ahogy tudom kerülöm a szerelőket és próbálom magam javítani és megismerni a motort. Itt szabolcs megyében nehéz megbízni a szerelőkben... egyet tudok mondani de ezátal el is van havazva munkával. Van garázsom, szerszámom ezért próbálom magam megoldani a hibákat és tanulni belőle. Mindenféleképpen felkereslek telefonon. Szeretem látni azt amikor valaki teljes odaadással és precizítással végzi munkáját. A motorozás hobbi és ezt kevesen értik szervizelésnél, ezátal is veszett el a bizalmam a szerelőknél.
Visszatérve a hibára. Így jártam meg vele erdélyt. Nem nagy hiba csak zavaró. Gondolom, hogy beállítás hiba lehet. Karbiban találtam hibát első leszedéskor. Sár szerű lerakódást. ( Előző tulaj évi 500 km-ert ment a motorral ). Ezt eltávolítottam de ez után is fent állt a hiba. Ezért vagyok tanácstalan mert egyértelmű volt a gond és pucolás után sem változott a dolog.
vid vissza és mond el a szerelödnek hogy a karburátorban kerese a hibát .................
ha nem találja ... szivesen,,, a szokásos bankok elenében javitom a vasat ....
Segítségeteket kérném. Gsf 650 2005. Olyan gonddal küzdök, hogy haladó tempónál enyhén rángat a motorom. Gyorsításnál, lassításnál elhagyja ezt a jelenséget, csak akkor csinálja ha mondjuk simán haladok. Mindegyik sebességfokozatban. Szelepállítás, gyertyacsere, karbitisztítás, szinkron minden volt már de még mindig csinálja. Környezetvédelmi tiltást kiiktatva is. Hátha valakinek jelnetkezett már ez a tünet. Amúgy tökéletesen működik a motor csak ezt a kis zavaró hibát nem tudom megoldani.
Tasi én nem akartam tökölni velük, mentek a piacra, úgy ahogy voltak.. jóformán még meg se vettem őket, már el is adtam.. nekem csupán üzlet volt, ahogy ott voltak a garázsban, úgy mentek a trélerre...
Legyen....... Elhiszem. Egy felujitott 108 as. Sor hatos vagy v nyolcas motoral. ...mindegy. Kb 3.5 töl indul
Nem titok Zigermayer Norbi az unokatesom. Hát ö aveterán mercik tudora..... Elég szép Nagy merci bontoja is van neki
Lenne egy problemam,
Ugy nez ki hogy meghalt a benzin pompam a banditomba 1250-es 2007-es ABS-es. valaki tudna e segiteni hogy milyen pompa menne meg bele mert sehol nem talaltam bontva vagy olcson.
Koszonom elore is
A karburátoraimban fix súber tűk találhatóak (Gsf 650 2005 évjárat). Esetleg méretes alátéttel emeljem a szintet vagy szerezzek be állíthatókat?
Természetesen a válaszok számával nő az italmennyiség is.
Mégegyszer nagyon köszönöm!
ez most mikulás ajándék .. CSAK NEKED ÉS CSAK MOST Igy elöre meg jött a TÉLAPO
Visszatérve a hibára. Így jártam meg vele erdélyt. Nem nagy hiba csak zavaró. Gondolom, hogy beállítás hiba lehet. Karbiban találtam hibát első leszedéskor. Sár szerű lerakódást. ( Előző tulaj évi 500 km-ert ment a motorral ). Ezt eltávolítottam de ez után is fent állt a hiba. Ezért vagyok tanácstalan mert egyértelmű volt a gond és pucolás után sem változott a dolog.
vid vissza és mond el a szerelödnek hogy a karburátorban kerese a hibát .................
ha nem találja ... szivesen,,, a szokásos bankok elenében javitom a vasat ....
Segítségeteket kérném. Gsf 650 2005. Olyan gonddal küzdök, hogy haladó tempónál enyhén rángat a motorom. Gyorsításnál, lassításnál elhagyja ezt a jelenséget, csak akkor csinálja ha mondjuk simán haladok. Mindegyik sebességfokozatban. Szelepállítás, gyertyacsere, karbitisztítás, szinkron minden volt már de még mindig csinálja. Környezetvédelmi tiltást kiiktatva is. Hátha valakinek jelnetkezett már ez a tünet. Amúgy tökéletesen működik a motor csak ezt a kis zavaró hibát nem tudom megoldani.
Előre is köszönöm a segítséget!
Nem titok Zigermayer Norbi az unokatesom. Hát ö aveterán mercik tudora..... Elég szép Nagy merci bontoja is van neki