Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gonosz? Nem hinném, inkább beleszarósok a következményekbe és persze belezúgtak a hatalomba, a pénz egy idő után már nem cél hanem eszköz a hatalomhoz ami ugye megrészegít.
Ehh ezek a velejeig gonosz tokesek,mintha a suliban lennek 82 tajan.
A mai viszonyok között a vasút egyszerűen lassú, csak az ömlesztett árót (gabona, szén stb.) éri meg azzal szállíttatni, az üzemből a pályaudvarig (ahol van teher is, az csak nagyvárosban van) sokkal drágább 2X a szállítás mintha kiszámolva hosszú távon simán kivinni, no meg a rakodás, rögtön kiszállítva 1 fel, 1 le, vasútnál ez a duplája, ez mind költség, hidd el, kiszámolták ezt az okosok akikre tartozik, tény a környezetterhelés nyilván nagyobb, de gondolom ez is megoldódik....vagy nem, de ez a tőkést nem érdekli csak a rentabilitás.
Az a nem régen KB 40 éve volt vagy több.
És A közuti szállítás tényleg azért terjedt el jobban mert flexibilisebb meg annyira elterjedt mennyiségileg a géppark hogy olcsóbb.
Vasuton a nagy mennyiségű ömlesztett áru az ami megéri.
Ez a szomorú igazság.
Ha olcsóbb lenne a gonosz tőkés vasuton szállítana.
Nem is régen még minden normális céghez vezetett ipari vágány, csak ezeket cégeket elprivatizálták, már hült helyük sincs, pont csak a ipari vágány még fel nem szedett részei árulkodnak róla, hogy ott egyszer komoly termelés folyt. Ha nincs is ipari vágány, azért kivinni a legközelebbi teherállomásra, nem ugyan az terhelés az utaknak, környezetnek, mint, hogy végigvisszük országokon keresztül...
Egyszerüen az a magyarázata, hogy így látszólag jobban pörög a gazdság.
Az úthálózat, vagy az infrastruktúra fejlesztés nem oldja meg a problémát, az csak folyamatosan gerjeszti azt. A nagyobb átbocsájtó képességü szakaszok odavonzák a nagyobb forgalmat, és ugyan olyan tülterhelt lesz mint elötte.

Erre írtam korábban egy beszélgetsem egy projekkezelö sráccal a londoni metrónál, ahol általános a napi túlterheltsége a szerelvényeknek. Ezen dolgoznak, és írják ki a következö pl 10 évre a fejlesztéseket. A gond csak az, hogy ezen fejlesztésekkel még több embert szippanatanak be a városba, vagy tömegközlekedés más részeiröl szívják be, ami eddig problémamentesen, csak kisebb hatásfokkal dolgozott. Aztán ezeböl lesznek a kihasználatság miatt a járat megszüntetések, szárnyvonal felszámolások, ingatlan elértéktelenedések, más helyeken meg már az így megfizethetlen inaglanak, és területek újabb felértékelödése, amivel ismét csak az ügyeskedök járnak jól...mi pedig újabb és újabb értékes órákat vesztünk az életünkböl a megnövekedett utazási idök, stressz, környezetszennyezés, és még megannyi káros következménye miatt...

Ès persze fizethetünk még több adót az úthálózat fejlesztések címszó alatt, melynek elönyeit mi valójában soha nem fogjuk élvezni, egyrészt a fent említett hatások miatt, másrészt, komoly hasznot, majd a útépítetö húz, meg akik majd arrafele tudják szállítatni az arujukat, de mint ilyenkor lenni szokott a hasznot szépen benyelik,Még gyorsabban fordul meg a tökéjük, de abból a végfelhasználó nem sok semmit fog érezni.
A vasutas megoldás nincs szét barmolva, megvan az még csak nincs rá igény, túl lassú és ráadásul sokszor nem is olcsóbb csak akkor ha támogatja valamelyik fél kormánya, nyugaton általában igen, ki kell számolni, ugye a pályaudvarig el kell vinni az üzemből (kevés az a nagyüzem ahová megéri síneket lefektetni és ott van is) ott átrakni, vonat kimegy és ott is át kell rakni kamionra ás elvinni a másik üzemig. egy átlag nyugati fuvar megvan 2-3 nap alatt, vonaton ugyanez 1-2 hét az átrakások és a vasúti szállítás lassúsága miatt. Tehát gyakorlatilag az átrakás kltsg-e és a fuvarok magasabb díjai miatt (rövid távon sokkal drágább egy fuvar mint hosszúra) hiába olcsóbb maga a vasúti szállítás, de a lassúsága mitt sem életképes, inkább az úthálózatot kéne feljavítani mondjuk legalább 1 irányba 3 sávos pályákkal és rögtön nem lenne baj a lassabb tgk.
Ha másik órát kell vennem a legkevésbé fog érdekelni, mennyi van benne mert az enyémben alig volt kilométer.Ha pedig az lesz a bajuk, hogy túl sokat mentem vele az előző vizsga óta, legfeljebb elküldöm őket melegebb éghajlatra.
Kölcsön kéne kérned egyet próbára mielőtt veszel egy másikat. A műszercsere egyéb gondot is okoz, át kell ütni a futott km-t is (ha lehet), mivel évek óta fényképezik a teljes futott km-t műszakin és a vizsgalapon is rögzítik.
Szia ! Már kimértük, a nafta felmegy az órákig ott tűnik el minden ezért nem megy a kijelző sem, csak a visszajelző ledek. :(
Külön léptetőmotorjaik vannak, biztosan nem pusztultak meg közösen.
Kormányon nem szeretél valamit? Én már csíptem oda fékkapcsoló vezetéket, aztán érdekes, levagtalta a biztosítékot
Nézd végig a biztosítékokat. Ott is lehet a hiba.
Persze,allapot es ar dont.
Sziasztok !Gsf 600 2001-es banditom műszeregysége beadta az unalmast,órák nem mérnek kijelző nem megy. A többi visszajelző működik. Van valakinek valami tipje, hova fordulhatok vele? Vagy ha volna bontott lehetőleg csak műszeregység valakinek érdekelne. Előre is köszönöm a segítséget !
ha majd átgondoltad, üzenj
Ujje.
Szombaton Münchenben vagyok, megnézem, referálok, aztábn majd döntesz.. Karira ott lesz a fa alatt..
Mikorra?
50ért hazaviszem neked, + még alkuszom is belőle... :D
Szólj,minden érdekel ami olcsó,a hülye kupec haverod nem áll kötélnek.
Kiloban más mint a vfr de amúgy ugyanaz a dizájn,fejlesztés.
Jah és ez picike.
Nem tudom, ránézek azokra a villákra, arra a jó magas kormányra, bazzeg ez egy vfr, csak 600-as :D
Egy komának lesz ilyenje nemsoká. Szóljak, ha hazaért?
linkNo ez legalább közelebb van.[/url]
Ennyit gondoltam én is.
Egy 100-200 míg kijutok.
Nem lesz meg a 3 kilós pályagép koncepció.
100-150 ejuró szerintem lehet de ez csak tipp