Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kellene a kutyának. Se Nekem volt. Na nem púpos, csak 353-as. Igazából sok rosszat nem tudok róla mondani. De jót se
Én most ezekután kezdtem vágyni egy pupos wartburgra.
Mercedes 126 SDL USA kivitel...Nem most volt mikkor Eger-ben egy katonatiszt árult egy makulátlan példányt minden létező extrával. Olyan extrákkal amit még most pakolnak bele az új luxusautókba. Unokabátyám akart venni kb. 5-évig keresgélte, neki egy sima SD-volt az is Amerikából lett behozva. De a long verzióra fájt a foga...Meg kell hogy jegyezem csak USA verzson jöhetett neki szóba és akkor rátalált álmai autójára. Aztán el kezdet az eladóval alkudozni én mondtam neki előlegezze le. Mint ha most gurult volna ki a gyárból 96-ban akkor 2,5-milla volt az árra és hagyta hagy puhuljon az eladó 2,3-milkát ajánlt érte. Majd más nap felhívta az eladót és érdeklődőt...eladó mondta ma jönnek megnézni a kocsit és ha nem kell el akkor elgondolkodik az ajánlaton. Mi ennek ellenére elindultunk a pénzel a zsebébe. Mikkor befordultunk az utcába akkor jött velünk szemebe már az új gazdával a Mercedes. A volt tulajdonos még kint állt és nézet a kocsi után megálltunk és érdeklődött a volt tulajdonostól menyiért kelt el? Az eladó annyit mondott alku nélkül 2,5-milláért...Elkérte a számát a vevőnek és felhívta, hogy menyiért adja el neki...Azt mondta nem eladó régóta keres egy ilyen makulátlan példányt. Ráígért a 2,5-milára még 500-ezret... nem eladó értse meg és letette a telefont. Mindig bántotta, hogy nem vette meg soha többet nem talált ilyen állapotú autót.
Nagyon vigyázz, ha ilyet veszel, mert sűrű vendég leszek nálad . Egyszerűen imádom, ezen a formán nem fog az idő
Sajna az se szereti,szintén alu blokk. Ha gáz kell akkor W116 450-es,az vasblokkos nyolchengeres.
Barátom gépe 420-as. Nekem 380 van. Van neki egy öccázas kupé is,azt én tettem neki össze. De lehet,hogy már eladta
Szép
na ő birná
hát igen vannak problémás pontok .. tudok rola én is ! KÖSZI .. sajnos w 140 be nincs csak 4. 2 és a 5000 .... v12 nem vennék

az igazi meg oldás a gázosba a w 126 / 3.8 .. v/ 8 volna

abban bizok , hogy 40 / 60 % ban használva gázal + adalékal talán birni fogja ...........
Vigyázz uram,a vényolcas blokk eloxált alu,megeszi a gáz. Az ezeknek a halála. Az M103 nem az,azért bírja,bà r a hengefej ott is be tud térdelni.
Tudnék mesélni gyári ,utángyártott alkatrészek kereskedelméről de nem teszem,maradjunk annyiban,hogy többen is jól látják miből lesza "cserebogár"
mit fizetsz,ha beveszünk a boltba
Az biztos, hogy ezek a régebbi luxus csatahajók fejedelmi kényelmet nyújtanak. Viszont aki nem ért a szereléshez, a hivatalos műhelyek pofàtlanul lehúzzák.
"kb 350 ezret ... ... de 3 honap megfelelö kezelés"
Olcsón dolgozol!
külömben .. én a tudásomba és a tapasztalatomba bizok ... .. a tervem egy w 140 /500 e kb 1 millioért veném és a elsö szériás 91- 95 ig gyártotatt egy v/ 8 -ast utána jártam , az elgázositása kb 300 000 ezer .. a kritikus dolgokat tudom ,, a szivato faktorokat megint ismerem a tipuson ... persze egy ilyen öreg , csatahajon tele minden joval .... van mi el romoljon !

de bizton állitom amit már régota vallok ..hogy kelö karban tartással oda figyeléssel .. és jo gazdával EZZEK a joszágok el pusztithatatlanok .....

példa erre a w124- em 1000 euró + rá locsoltam kb 350 ezret ...
volt kopot szilent , nem müködö ASD , nyikorgó servó , szivárgó olaj folyás ................. de 3 honap megfelelö kezelés ...

és azota gond mentes 20 000 km.... működik a kétzonás klima ,szépen vált az automata ,, nem zörög ,, nem nyikorog ,, nem csöpög .... és élvezet vele minden km .....

ezt nekem nem tudja adni egy uj Suzuki .. vagy egy uj akármi


arol nem beszélve ,hogy ezt már én a régi w 123 -al meg akartam huzni amikor még elég jó állapotu is csak 300 - 400 ezer volt

ma meg már egy szép w 123
http://www.hasznaltauto.hu/auto/mercedes-benz/w_123/mercedes-benz_w_123_280_c-8692849
gyertyafurattömítés
detto. Az érdekes, 0.0 mennyiségű pasztával sem könnyezik, és nincs 9 ezer forint. 55e kmnél cseréltem asszem.
mi ez ha nem maci fül .. baátom ?
Kb egy éve olvastam egy cikket a neten. Fószer a BMW 850-es bukólámpásba volt szerelmes. Vett egy sacc 20 évest és felújította. Mindent leírt, mit, hogyan és mi mennyi volt. A kocsit magát miska körül vette, de amit rálocsolt, az döbbenetes volt. Felújítás után is már x éve használta, leírta az éves ráfordításokat is. Majdnem lehidaltam. Próbálj rákeresni, telefonról vagyok.
Aha.
A gyertya hüvelyénél az a gumi tömités a szelepfedélben,Tasinál amikor jártam így nevezte,azóta rajta maradt
gyáriba sem egy olyan vészes tétel:szelepfedél összes bizbasza,hf tömités,vezlánc+ feszítő sín (kivolt már a bakelit) 50párat fizettem komplett.Ugyanezeket utánnajárással lehet hogy pár ezredessel olcsóbban megszerzem,viszont időm semmi ilyen mászkálásra.Így meg telefon megemel,köszönjük a vásárlást majd érkezik
Mi az a macifül?
hengerfejtömítésbe jó de szelepfedélnél egy rakat marhatrágya túl kemény gumi , szelepfedélnél mindig gyárit teszek
"még azokat a rohadt macifüleket is kicseréltem"

Jóval szerényebbek a szerelési tapasztalataim, mint Tasinak, a macifülön nem érdemes sprólni, két év alatt szétmegy az athena.