Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

pedig jó lenne néha a kocsi orrába
Tudom,de azt nem az audi,bmw,merga hármas gyártja.

http://youtu.be/o4ZqfEJTGzw
canon rail is van de azt inkább úgy hívják railgun , elektromágneses elven lőnek ki egy nem robbanó lövedéket ami gyorsabb mint egy sima ágyúgolyó
Erre mindig eszembejutott a GO Trabi című film mikor a szerelőcsóka a bontóban vadászott és kérdezték hogyhogy?
-Há eredeti zwickaui nem?

Amúgy levi ne akadj fenni apróságokon Canonn rail sincs csak common mégis érteni lehet.
Igaz 3x futok neki de na értemén.

No és akkor az info sem túl sok,csak pár szó komplett vezérléscsere és hogy 460e.Tételesen nemigen tudjuk mit takar,mert hogye ez már minimum 3.kéz.A tulajok meg hajlamosak torzítani.
Lehetett komolyabb gépmunka is amit épp elfelejtettek közölni a hírvivővel.
Kérdés, hogy mi az utángyártott? Régi opelemben lehalt az elektromos AC. Gyári:70e, utángyártott (Bosch): 35e. Mivel a "gyárit" is a Bosch gyártja, a két kütyü ugyanaz. Egyetlen különbség a dobozuk volt. Az egyik szép opel dizájn, a másik meg bosch. Hát így.
elso hogy audiban nincs tdci motor, esetleg crtdi.

Te honnan tudod hogy az audi markaszerviz utangyartott alkatrészt rak az autoba, gyári neven?
"gyári" címszó alatt a laikusnak el lehet adni mindent,valahol már emlegettem korábban a tűszelepes sztorimat,ha a hollósba az eladó nem az én tárcámat nézi hanem hogy minél több legyen a profit,simán rámvertek volna egy suzukis tűszelep garnitúrát,ami ugyanolyan mint a tourmax-os zacsi tartalma,csak az ára nem de ugyanígy vettem vezérműláncot,hengerfej tömitést is,még azokat a rohadt macifüleket is kicseréltem,nekem ne szivárogjon sehol olaj meg benzin mert felgyújtom.

Viszont hogy a "gyári" előnyeit is fényesítsem,..ugyebár szomszédnak német autó fétise van,az öreg 190es mergáról nem lehet kiutáltatni,pedig a sokéves nem költés miatt igazi betegágy lett,ügy hozta a sors hogy a gyári kormánykapcsoló 22-3év után azt mondta kaputt,az öreg nekiállt mókolni,eredmény=füst van de nem világít.beugrottam a bárdiba ,nem volt egyszerű megtalálni ezt a tipusú kapcsolót mert csak 4-5féle van belőle,alvázszám alapján felejtős.képekből épitkeztünk,azt hittem leesek a székről a számok miatt,78ezer,és csak bosch van..és hasonlít de nem az.nem az összeg a dúrva hanem hogy mire kérnek ennyit

felhívtam a pappast hátha mondanak kicsit gyengébb számot,szintén nem található számok alapján,kikértem az összes variációt,ami jó volt lábkiosztás,funciók alapján szintén bosch mercis csomag,valami 27-8ezret fizettem utána,döbbenet
Főképpen a garisokat nézik hülyének. Kollégám Hyundai i30 TD garis szervize majd 80e Ft volt. Átnézte a számlát, fékolaj csere anyaggal együtt 16. Megkérdezte, hogy miből van az a fékolaj, aranyból?! -Hát kérem, nálunk ennyi a gyári.....
szöget ütöt a felyembe a 560 000 ezer forintos vezérlés csere ..

kicsit utána néztem ...

audi a 6 2014 gyártásu a 3000 tdci v/6 cannon rail diesel ..

ebbe aleg drádább a vezérlés komplet cseréje .. még pedig vezérmü lánc , 2 db feszitő , egy vezető 4 db fogaskerék rugóg stb stb ..

komplette 167800 ft ....?

a 4000 v/8 benzinesbe 2015 gyártásu 156700 ft ugyan ez

most akkor .. mi van

http://www.bardiauto.hu/websho...

nem linkelem tételesen ....

Ja és ezzek a bárdi kis ker árai .. német alkatrészekel .. ugye nem kell mondjam .. nekem is 40 % kedvezményem van a Bárdinál ... de tovább feszegetve a dolgot ......

A SZEGEDI kovács autonál .." nekem" 35 % kedvezményel a 3000 diesel vezérlés csere alkatrészek 114 670 ft ba kerülnének ..

Na most hogy lesz ebből 560 000 ft maga a vezérlés csere kb 6 -8 óra ... 18 000ft rezsi óra dijal + áfa .. 164 000 ft

meg mondom ... már nem egyszer észre vettem .. mikor javitok motort .. hogy hozzák a gyári csomagolásu alkatrészeket ... suzukis .. hondás .. stb vonal kodos tasakban ....

aztán jobban meg nézve ... után gyártott ...

hát az audinál is igy lesz 560 ezer a számla a gyári alkatrész ára fel van számolva ..... és bele kerül a gyári beszálitoként utángyártott febi ....német alkatrész .... a serviz eleve 40 - 45 % kedvezmény élvez ..... amit persze a tulajal ki fizetett ... aztán ott a szegények adója az Áfa 27 % .....

és máris kész a 560 000 vég számla ..........

nincs mitt mondanom .... aki hülye ... az is marad
látszik hogy nem ismersz pont hogy én pont az a degenerált vagyok aki nem nézi az árakat.hülyére ugatták a fejem minek költök ennyit egy 20éves motorra,nem érdekelt.egy benzincsap vételnél se kapok szívgörcsöt egy 40000es tételnél.Nyílván nem a hétköznapi karbantartásra céloztam,az nagyjából egy kaszt,de ha valami komolyabb speckó alkatrész kell nem mindegy mibe
Ugy erzem magam, mint egy kulker attase
ment ott levél
Motorozz.hu-n találsz mindent. Y0SS nick alatt. Az O az ott nulla :)
adnál egy elérhetőséget?

adatlapodon nem találok
nem szivat
Egyforma? Ezt nekik ne mond.
Komoly volt, vettem tole egy kanapet, erre ketto egyforma csavo hozza be.
Ismerősnél garis A6, komplett vezérlés csere 560e.
Te vagy az első aki felismerte mint ikert.
Tapasztalatom szerint ennek semmi köze igazából a termék árához, az user függő, ha ilyen a természete az nem tehet róla és akkor is szanaszét vacillál ha tele van lével és csak párszáz huf a különbség.
Mint az ebola.
Most komoly, vagy szívatsz?
Milyen fajta attól függ.
hiába .. te fajtád büszkesége vagy .. és még én is meg dicsérlek ...