Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fényképet még nem kaptál gyorshajtásért ufoval, vagy a kamerák elött visszalassítasz?
most hogy 2,5 re fújtam kifejezetten jobb volt (eddig alacsonyabb volt) de valószínüleg fogok felrakni valami lengéscsillapítókat mert olyan gumihurkás csillapítású a tengely új korában nem volt gond de azóta sok minden volt már rajta
Aszittem csak nekem rázza be.
autópályán óra szerint 110-120 gps szerint 100-108 kb, fölötte van hogy beremegteti a kocsit a futó nameg a fogyasztásom is nő , habár ha csak megmutatom neki a futót már több másfél két literrel ferivagyok kukac yahoo.com
Jövöre lenne, teljesen rugalmas...meg még van mit csinálni rajtuk.
Egy email cím majd jó lenne...

Különben futóval mennyivel szoktál pályán menni?
persze hogy vállalom jópííízir akár holnap is lehet majd kiugrok ha lesz miért, ha a fiúk tarhálnak valamit de idén már nem hiszem hogy lesz utam
hoztam már konyhapultot , mázsás sony tv-t malacnak való grillsütőt semmi extra csomagolás nem volt egy szövött raffiatakaróponyván kívül 1600 km-ről igaz akkor azt hiszem csak pár futó zápor volt
Ha volna két motorom amit ki kéne hozni vállalnád mikor megint errefel jársz?(nem ingyen...)
A bútorlap szépen meg tud puffadni egy Gödöllő-Hatvan távon.
2-3 rétegbe csomagolom spanizva úgy túléli.
tarháltak a kölykök valami mosogatógépeket azokat löktük fel a motor mellé szépen becsomagolva , visszafele nem esett de ha esik akkor se olvad el nem cukor
Sziasztok. Új gazdáját keresi 10.000 Ft ellenében. K & N SU-6505
most üres volt csak a motortartó betét volt benne, a futót még 2009-be vettem ezzel hurcolom a lepukkant gépeket javítani aztán vissza a gazdihoz
Ez a szekrény vagy miabánat nem ázik meg ilyen távon esőben?
Kifele is szoktál vinni cuccot, vagy üres a futód, vagy azt is kint veszed?
ami szép az szép, igaz a banditomat nem cserélném el vele pedig a yami 2-3 évvel fiatalabb meg láncolajzó is van rajta .... majd kíváncsi vagyok hogy megy ha majd meglesz papírozva meg átjön vele a kishaver
engem az ízületi gondok jobban zavartak,baromi jó nyári melegben az ujjatlan mert nem kell állandóan le-felvenni,elég csak otthon kicuppanni belőle,így is átizzad.A menetszél alattomos kis genyó,nekem érdekes mód csak a jobbos hüvely-mutató ujj páros közti rész gyulladt be de rendesen,egy egész napos mászkálás után.A legjobb megoldás az lenne ha szkafanderbe ülnénk a duplaüveges klímás ótóba,ott nem csíp nem fúj semmi ilyen ez a motorozás,valami mindig van.Azért szerencsésen alakult a vége,jó hogy észrevetted hogy valami nem oké.

Ezért pofázom a többieknek ha csoportba mászkálunk,figyeljünk egymásra
Ez még mindig a legszebb csupasz gép.
most XJR-es friss képem van , szombaton hoztam Stuttgartból Berettyóújfalu mellé
6x6-os G mercivel ? nem hinném
Egy közös gurulásunk alkalmával történt meg a barátommal ez a nem mindennapi eset! Hogy kerülhetsz nagy bajba az ujjatlan kesztyű miatt?
Én meg egy banditot!
Ezt lehet B -s jogsival vezetni? Vagy ehhez mar nem kell jogsi?
Amugy sok fele ilyennel hordjak meg ganet...
kihalt a topika lökök már fel egy mercit
Rajz szerint eléggé szét van szedve a cucc,kérdés mi döglött meg.
csak a pumpa olcsó
Ha itt rákattintasz a cikkszámokra, akkor kidobja, hogy mely modellekbe azonos még az a tétel...

De jelen esetben a teljes egység csak 1250-esek más évjárataival azonos. Nem tudom mennyi a bontott hozzá, de ha más modellé jó is lenne bele az is ugyan annyi lenne kb bontva.

Amúgy mi "jelenség", hogy meghalt? A motorja megy? Vagy az égett le? Vagy nincs nyomás?
Kiszettétek már?
Azért nem kéne mindjárt temetni, föleg ha szakszervizben állapították meg a hibát!
Van alatt finomszürö, leget az van eldugulva, "kiköphette" a regulátort, elszakadhatott, elöregedhetett az o-gyürü a regulátornál, lehet "csak" lerohadt az etanol miatt a tápfesz, vagy földelés...
Tudsz róla bövebben írni, vagy képet felpakolni?