Ez igaz.
Viszont jól meg tudom saccolni mi fog tönkremenni.
Kormányom van,deklivédők vannak a motoron carbonból ugyhogy azt lábon kihordom szezonban,a hátsó lábtartó ér le még meg a tank,na abból is van a polcon egy fényezett darab.
Még van teleszkóppárom,hátsó idom az ülés alá de az nem jellemző túl nagy serülés azt műanyagos megoldja szintén az első sárvédőt,Ha segédváz,hűtő kell az zsebbenyúlós mert egy ép hűtő 75-80 bontva,talán helyrerakja a hűtős,hűtőborítóból is akad a polcon egy készlet.
Sedédváz ehhez képest bagatel a maga 20-30e-rével az gyorsan lehet kapni ebay-en.
És a vicc hogy Ricsi nekiállt ezt is bontani.
soha nem tudhatod mikor csuszol el .. vagy csak fel dől a motor .. normális ember meg becsüli még vételkor is a + alkatrészeket .. rá adásul a te motorodból rengeteg fut még ,, nem marad az a nyakadon
nagyon meg köszönöm ..... de van potba egy komplet idom garniturám a padláson .. és nem bizom a véletlenre .. még plusz egy garnitura fehére fényezve ... söt Pityu jó voltából 3 db fely idom is van ..
mi gondolunk a jövöre .. tartson maga is egy tonna alkatrészt a padláson ,,, szeretet motorjához ,,
föleg ha már , baj van látásával vérnyomása ingadozik és még mindig azt hiszi 22 éves
ez a leg jobb mi .. szijad a vérem ..
én hibámbol tetem gatyává .. már nem megy így nem is eröltetem veszek én is elemes mocit ...
sokan küldtek hozzá csak ugy ingyen alkatrészt de igy is Ricsi is küld .. Robi is küld ,, knáb pisti is hoz németből , söt még zöldi is küldoöd hozzá cucot .. és persze a padlásrol is sok minden le kerűl és fel lesz csavarozgatva .. ujan lesz mint az uj ... .. pervolal mosva ..
Ehh pedig mondták hogy a szerelőisten nagyon segítőkész.
Megkarbizza még az inyektorost is.
Na mindegy holnapig akkor izmozok.
Nadetényleg mennyibe fáj ha lebontok egy olyan csodaizommotor egyik oldalát csontra az aszfalton?
nemkell forintra csak úgy saccperkábé?
Eladhatom a robim és kijön belőle vagy mélyebben nyúljak a kockásgatyám bal zsebébe?
van ebböl is meg abol is ,,, én is hibázok és van amit pl át küldök a frecskának / lecsó/ mert nincs hozzá gépem ... ezzen folyamatosan rajta vagyok .. de iszonyu pénzek ezzek ..
az esetek töbségében én az idösebb motorokat szerelem ezzek zömét már a 2 - 3 -dik szerelö sem tudja javitani ,, sajnos ki kell mondjam a magyar szerelö gárda fele utálja a szakmályát ezért nincs is el hivatás van egy marék jó szerelö mind ismerem ,, hiszen ha meg akadnak engem hivnak .. hogy tovább .
ő velük az a baj hogy el kurvulnak fel vesznek kis pisis szerelöket azok meg az ö nevük alatt gányolnak ..
aztán rengeteg az ön jelölt szerelö simsonon .,, mz . jáwán fel nöt tulaj .. ök minden továbi nélkül o tudásal neki álnak karbinak ,, vezérlésnek .. stb millio videot linkeltem ide is ,, hogy némelyikük milyen bátor .. persze a bátorságnak mindig meg van az árra
tavaj két motort nem tudtam javitani ..pénzt nem kértem érte , egyet el basztam egy /1200 inazuma / de ki javitotuk
összetett a probléma .. van aki ért hozzá ezért meg becsül évek ota és vissza hozza a gépét ... vannak akik azt hiszik értenek hozzá ezzért folyamatosan el baszák , ezzért hozzák hozzám ..
sokszor abol adodik a legnagyobb gond ,hogy meg mondom mit is kéne cserélni és hogy lenne a leg olcsobb a javitás ....
ilyenkor mindig van egy fasza barát vagy egy kurva jó ötlet és borul az én csere listám ezekböl töbségében mindig baj van .. sokszor fontos a drága olaj és a sport szürő .. az hogy log a v lánc az meg le van szarva .. ezzért van sokszor hogy nem adok garit pedig minden javitásomra 1 évet adok ..
Amúgy csak végigfutottam az egészet de komolyan le a kalappal ha nem is megy el a szerencsétlen kérdező kedve még a motorozástól is az tuti hogy elmenekül a kawasaki vulkán topikba.
Azt nekem egy nagyonnagy tudású szerelőisten úgy jellemezte hogy lendkerekes műanyagmotor..............szóval inkább olyat keresek ami nehéz mint a sár és minden kinyírkanyart élethalálharként élek meg.
Nem fér el. Ha elférne se szeretnéd. Az hogy a motor mennyire lesz "erős" csak rajtad múlik. A 200LE-s motorral is lehet nyugiban menni 80-100-al és a 600-assal is lehet annyival menni, amit nem élsz túl. Agyban és csuklóban dől el. A nagy és kisbandit között végsebességben nincs nagy különbség, inkább abban, hogy mennyi idő alatt érik azt el :)
Mikkor megcsinálsz egy munkát neked nem mindegy ki fizeti ki a munkadíjat az összes felmerülő költséget. Ez itt nálunk is jellemző, hogy valahogy a motorosok felet járnak és olyan hangnemben is beszélnek az emberrel. Mint ha csak ő tudná, hogy is kell azt a vasat beállítani. Tisztelet a kivételnek. Azért le kellene szálin a földre kedves szerelők. Nekem nagyon sok gondom volt velük ne haragudj érte. Volt hogy úgy futtatta magát, egy idomot meg nem tudott rendesen összerakni. Szóvá is tettem nem jó van ez így... erre azt mondta ne tanítsam már meg hogy az hogyan volt. Egy másik szerelő az meg azt mondta ki volt ez a barbár aki ezt összerakta. Remélem nincs harag de gondolom te is találkoztál már olyannal amit egy kolléga csinált és az nem volt szakszerű.
Namost kinéztem a Honda CBF650-et a Bandit 650-et És ezeknek az 1000-es változatát illetve nagyon tetszik a Bandit 1250 is de nincs nagy gyakorlatom a motorozás területén,nem lesz nekem túl erős egy ilyen izomgép?
kérlek segítsetek.
Ja és elfér ezeken a 220-as szélességű gumi mert az nagyon tetszik.
Viszont jól meg tudom saccolni mi fog tönkremenni.
Kormányom van,deklivédők vannak a motoron carbonból ugyhogy azt lábon kihordom szezonban,a hátsó lábtartó ér le még meg a tank,na abból is van a polcon egy fényezett darab.
Még van teleszkóppárom,hátsó idom az ülés alá de az nem jellemző túl nagy serülés azt műanyagos megoldja szintén az első sárvédőt,Ha segédváz,hűtő kell az zsebbenyúlós mert egy ép hűtő 75-80 bontva,talán helyrerakja a hűtős,hűtőborítóból is akad a polcon egy készlet.
Sedédváz ehhez képest bagatel a maga 20-30e-rével az gyorsan lehet kapni ebay-en.
És a vicc hogy Ricsi nekiállt ezt is bontani.