Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Önnek sms-e érkezett!
Ingyen elszállítom :)
Mennyid van?
A csepptankosnak mennyi az ára?
Sziasztok! GSF400-ba keresek gyujtás jeladót.
Sziasztok

Ha esetleg valakit érdekelne Eladó Láncszett 1200 Banditára ami 5000 km-er futott mindössze . És egy kis karccal plexi , az keressen
17.000 ft a láncszett , 7000 Ft plexi
Nem volt rá akkor még jogsim.
Egy 05-ös Jawa-t bütyköltünk, de abban is több munka volt, mint amennyi örömet hozott. Végül olyan tüneteket produkált mintha rossz lenne a keverék, de sehogy nem tudtuk gyógyítani. Diákmeló miatt meg hozzájutottam egy Yamaha jog-hoz (használatra), így hagytam is.
De ha szeretnéd mindkettő "eladó"
És kölyökként meg bírtad állni,hogy ne keltsd életre?
Van egy ilyen 350-es csepptankos Jawa a garázsban. Még fater tette le vagy 30 éve, mikor építkeztünk és lejárt a műszakija.
most pedig 3 perc néma csend és gyertyagyújtás az elrohadt hulladékok oltárán, aztán lehet indulni egy szekérderék kátránnyal akik majd szakszerűen szétszedik egy pajszerrel meg pár kalapáccsal szépen különválogatva az alamóniumot a vastól és irány az ócskavastelep !
Bevallom, én is túlzónak tartom, plusz olyanok a képek mint egy Play Station profi grafika néhol...
Èn is páztásztam a képeket, de nekem nem akadt meg semmi nagy dolgon a szemem, persze ez lehet az én szakmai felkészületlenségem hiánya...
Amúgy pár év veteránozás után arra jutottam, hogy 21 -es csapdája, mikor kikukázol egy ilyen szarrárohadt vasat, veszel mellé még 5 másikat, aztán összetákolsz belöle valamit, bevetve homokszorást, szinterezést, eloxálást, nagy motorgenerált, kabinos fényezést....az igazi az amikor valaki tényleg eltette a vitrinbe, és eredeti gyári rajta minden, még az elsö ülésre fingásnak is ott a nyoma...minden amit fentebb is emlíettem csak illuzió keltés, hogy olyan mint...

Ezért nem viszek semmit fényezöhöz, galvanizálni...igyekszem a gyári fényezésü cuccokat renbe rakni, gyári fényezésü idomokat használni.

Amúgy szerintem ezek a motorok 70%-ban már mikor a kereskedötöl megszerezte a TÜCSÖK, akkor pusztulat állapotban voltak, aztán a hely meg felgyorsította az erroziót.
Hány felbecsülhetetlen gépet látsz ott, vagy amelyik valaha is az lehetett?
sajnos inkább horror
SV1000 egy könnyü gép, föleg a bandithoz képest. Néz utána a hiteles forrásból! Ezért amúgy elég alap fékek, és futómü jól szolgálja a karcsú gépet. Szerintem nem kell sokat kételkedni, hogy inkább 1 személyes turázásra alkalmas.Nekem kín Volt 2500 alatt menni vele, mert annyira rángat, ez városban inkább 2-es mint 3-as.
A kisebb tömeg miatt elég jól lép, de pont mikor várnád a nagy tüzijátékot, akkor forog bele a pirosba, és tilt a gyújtás.
Két barátom is átült ezekre a kapagépekre Bandit GSX 1400, b-king után, nem kis emberek, és el vannak vele...Az alpokban 3-asba végig tudnak menni mindenhol...:)
A Bandit jó pár 10 kilóval nehezebb, de stabil egyenletes kellemes járásu a motorja, de a nagyobb tömeg miatt a fék és a futómü, és vele a manöverezés egy picit nehézkesebb...
Az SV-t már nem gyártják talán 2008-óta...de nyomott ára a szimpla kialakitás miatt van, a 2-es szám jegyében készült.

Motorozni mindegyikkel lehet, csak más kompromisszumokat kell kötni, arra azért figyelni kell, hogy a csutkakormányos fejidomos SV nem mindenkinek kényelmes, és pár pisztolyorrú Mátyásba kerül, ha magasabb kormányt és üléspozit szeretnél. Amire lehet nem most fogsz vagyni, hanem korosodva majd...
Szerintem ne szarozz, vegyé Hayabusát. Az alulról is tol, meg pörög is. Ha 160 alacsony vagy, akko meg főleg.
ez csak r, nem rr. Ott valami el volt akkor baszva, amivel en mentem az feszes volt, de nem utott nem pattogott az uthibakon. Oda teszed ahova akarod.
hat, a bandit ugye 5.alapjaratrol leszakitja a karodat, az sv meg nem. a bandit sokkal jobb. azert jobb mert jobb
Miben más az SV1000 az 1250-es Bandithoz képest?
SV1000-est 1,2-1,5 MFt között már elég jók vannak.
Azt tudom, hogy az SV V2-es, a Bandit pedig Soros 4-es. Ez biztosan nagy különbség. A Bandit pörgősebb, az SV nyomatékosabb? Az SV alacsonyabb fordulatszámon működik, kevesebbet kell váltogatni? Az új Banditokban nagyon szimpi az ABS. Egy ilyen rutintalannak, mint én, gondolom nagy segítség. Kinézetre mindkettő tetszik.
RR-en nem ültem, de ugyanígy van azon is megcsinálva, és a tesztmotoron ugyanaz a tünet jelentkezett gurulás után (kolléga vitte), mint nálam az XR-nél. A 20 perc zsibbadás nem a folyamatos üléstől, hanem az úthibára reagáló visszaütéstől volt. Maga az ülés kényelmes, a rugóstag nem csillapított szart sem...
Majd veryákolnak a kényes tulajok ha betévednek egy zergebaszta fődúra alol van némi morzsalékos aszfalt.

Amúgy tényleg nyűg az ilyen út..................bezzeg a mekdönciparkoló...............mint a babapopsi olyan bársonyos.
R-rel motoroztam, semmi ilyen problema nem volt hogy kemenylenne a futomu. Feszes, de nem ut. Neked lehet furcsa a suzuki csucsfutomuve utan egy sportos futomu... A lancspray meg... le kell mosni neha a motort, havernak nem koszolta ossze, szerintem szot sem érdemel. Lotyog a balos kapcsolo konzol, rozsdasodik a kuplungbowden ház... ezek engem jobban zavarnanak minthogy koszolja a kemlelo ablakot
A kis fogaskeréknél koszolja a blokkot (nincs védő elem, mint a Suzukinál), ami azért gáz, mert bal oldalon van a szintjelző kémlelőablaka. RR ugyanez, Úgyhogy max automata olajzóval nem keni össze láthatóan.
A futómű sportosan feszes, de nem magyar útra való! Kifogdz egy kátyút (kicsi is elég), vagyvegy aszfaltpattanást és olyat üt, hogy 20p-ig zsibbad a segged. Túrázni ezért szerintem csak nyugatra és csak kiváló utakon tudsz vele.
Bár alkatra túra-endurora hajaz, igazából kényelmesített (üléspoz) szupersport gép (szerintem), de ezeken kívül tökéletes!
Ha lehetne puhábbra is állítani (nem lehet, dealer mondta) simán agyalnék rajta, bejövős, klassz gép.
sportdob sem kell ra, tavolrol lehet tudni hogy jon a Zoli