Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ámen .................
Ez a végszó, mert már fáradok :)
Összesítve a hozzászólásokat, elmondhatjuk hogy közös az egyetértés abban, hogy az 1250 jobb. Akik nem tanácsolták azok szerint is, csak ők ilyen-olyan okból (minek akkora erő, a kicsivel is elmegyek úgy, stb) megelégszenek a kicsivel. Ez nem baj, de ez nem azt jelenti, hogy a kicsi jobb. Csak azt, hogy nekik ennyi is elég.
milyen igaz ................

ha valaki ugy motorozik mint a nagy papa .. nincs avval semmi baj lassan jársz meszebb érsz ... de hogy fikázni kezdi a 2* 3 * nagyobb teljesitményü motorokat ... az már idegesitő ....
Szigorúan nyugis tempóban 5.5-el elmegy. Normál használat mellett (ami természetesen az, ahogy én használom ) 6.5-7 között. De evett már közel 10-et is.
Pont nem ott van a lényeges különbség.. Amikor 3500-ról 6-ban elkezdesz kigyorsítani, közel sem csutkán. Na ott a különbség. Aztán próbáld meg ugyanezt a kicsivel.
nézd nem akkarok vittát mert le szarom hogy mivel fényképezed magad az alpok alján ... te egy nyuszi kis szaros motoros vagy aki mindig bele akkar pofázni a nagyok dolgába .. nyomod a 4 literes fogyasztási adataidat .. egyszerüen el kéne jutnod oda hogy neked a werhovina topikban kéne magad futatni ..

ha én oda baszok a 20 éves gigxeremnek 14 -15 litereket eszik de evet már 18 .liter .is

légy oly kedves semilyen irásomra ne reagálj . de ezt már kértem

köszi ... összinte csodálod maradok .. el férünk itt egymás mellett
6w.nél hatodikban mennyit megy? 80-at 100-at? Ha ennél többet nem mész, akkor a 650-est is kár volt megvenni, egy 250-el is ellennél
mondjuk a tankom elméletileg 19 liter de gyakorlatilag 17 a fogyasztásom meg 5,5 és 6,5 között van általában ha nem megyek 200 at , igaz általában figyelek hogy 3000 alá ne essen a fordulat....
ezzek tervek Atti ..... ugy gondolom .. hogy mindig is feszegetem a motor erejét .. és az én tudásomat ,, ha pl skerült 160 nal .... miért ne sikerülne 170 nel .. szoval olyan ez mint a drog .. vagy a halál ,, vagy a toloszék szab határt nem vagyunk már olyan kemény gyerekek mint 25 éve ,, hány haver temetünk ?

meg nyugodtam ugy érzem .. már nem iritál ha elötem van a másik motoros és bele szarok a mende- mondákba ,,milyen fasza motoros .. ez vagy az ,,,,,,,,,, hány ilegális versenyen .. nyertem .. vagy vesztetem ? .. és .. kit érdekell ?

te aztán tudod .. nem kell a vezérhangya ...
Nem szeretem a taktikás egyeneseket. A kanyarokban meg ha rendesen döntesz tanácsos nem sok gázt húzni, vagy éppen semmit.
Szép! Én is fenem rá a fogam!
A forgalmiban nekem 244kg van. 2009-es ABS-es.
Ja, az a DL volt. Én odafele csak ilyen várakozós, tömött kutakat láttam, aztán odaértem este 10re porzó tankkal. Reggel a DL-es elvitt kutat mutatni, de nem is tankolt!
Nekem a 650-es 4,1-4,5l/100km között fogyaszt. Ennél kevesebbet fogyaszt az 1250-es?
Pontosan. A 650-nek sem húzok gyorsan csutka gázt és nagy ritkán forgatom 6000 fölé. Szóval lehetne akár ezer lóerős is, ha egyszer nem kell, akkor nem kell...
6000 alatt nagyon cicás 650, szerintem ha kisüt a nap, ajándékozd meg magad egy kis szívóhanggal, és porold le a fordulatmérőt a piros körül. Élvezni fogod, meg a motor is
Én kipróbáltam a nagyot. Messze nem olyan meggyőző, mint amilyennek állítjátok. Nyilván van különbség a csutkán kitekert gázkar mellett. Vagyis használat közben van az a 0,000001%, amikor tényleg jobb....
a kiscsávóról kell példát venni ! megáll a V-roddal mindjárt belövi a séróját meg a szakállát a V-rodhoz járó széria hajkefével ! :D videjo
Ehhez mit szólsz? Én tutira ezt venném, ha már nyugisabb motor kell.
"teljesítményben meg majd a duplája?!"
85le vs. 98Le?
Szétpörgetni? 6000 fölé szinte soha nem huzatom. Mondjuk nem is akarok lenni a teknikás egyenesek sztárja...
Gondolom ebből meg tavaszra dragbike-ot építesz a lenyugvás jegyében
Egyet értek. Nagyjából amennyi pluszt ad, annyi mínuszt is...
dehogynincs ! 70 ló fölött szerintem már jól lehet haladni (persze normális futómű meg fék nem árt) a 78 lovas TDM-mel lazán körbemotoroztam a srácokat kíméletes üzemmódban 2 személlyel hogy nem pergettem 4000 fölé mert már el volt adva ... persze ez nem a 10 km-es egyenesbe volt , de azért a nagybandit más tészta , pl én sose éreztem nehéznek a közös túránkon is egy gond volt hogy visszafele a szőnyegbombázott aszfalton mindenki nyomta mint a félőrült én meg pattogtam mint kecskeszar a deszkán az a DL-es srác volt aki végighúzta 1 tankkal a mesét ?
be kaphatod .. cimbora és egy utal nézhetsz nekem valami fasza rojtos jelmezt ... cowboy csizmám az van