Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kivételesen egyetértünk, mivel Dipi egy természetromboló vadállat
Azért megnéznélek rojtos dzsekiben, meg kormányhínárral
jegelem a w 140/500 prozsektet ... jó még nekem egy darabig w 124 /300 ... azt mondták a nagy szakértők , fél millio még van benne .

nem ér ki nevetni .. de most is 200 nál dobtam a gigxer .. nem kisértem tovább a szerencsém edig mindig össze kendácsoltak .. most is sikerült faszán össze csavarozniuk ...

szoval át nyergelek ... ilyen elképzeléseim vannak rengeteget probáltam ennek is meg van a filingje
"Róma.....hm. Gondolák.."
Igazad van, úgyhogy soha többé ne is reagálj a hsz-eimre semmit, hisz mindig csak hülyeségeket beszélek, meg ugye a mondás: "ne vitatkozz hülyékkel, lehuznak a saját szintjükre és legyőznek a rutinjukkal".
Persze ha meg akarsz győzni, hogy Te vagy a nagyobb hülye?!
Na, és mi az a tuti?
áááá, tezsvírem, hát áz megöl engemet :D
A kicsi-nagy témához:
Tavasszal mentünk egyet valamerre, Ferivagyok tudja.
Ment előttem a kolléga 650-nel, két személlyel. Szép ritmusban borítgatott felfele. Mentem utána, majd egyszer csak belém hasított, hogy ennél én valamivel nagyobb ritmusra vágyom, úgyhogy megelőztem.
Aztán beszélgettünk, hogy mikor ott,akkor kikerültük páran, Ő nyélen gyorsított épp.
Aztán az egyik megálló után egy helyi DL 650 mögé kerültem. Mondjuk ki, csak kapaszkodtam utána. Igaz, szólóban volt, de akkor is.
Nincs igazság, na, ezt akartam
a szar testvérem 2001 1000 vegyél a legjobb gigxer amit csak csinált a suzuki .. persze az 1.1 után
mindenki ismer milyen vagyok .. nem hagyom ... hogy a tudatlanság és a tapasztalatlanság .. meg a mende mondák .. meg a mesziről jött ember ...

szoval az jut eszembe , hogy mikor be téved ide egy kis banditás 250 ... avagy 400 hogy ki van trickázva .. és hogy milyen szar is a kis bandi és pörgetni kell és szét esik

hát tegnap egy saját táblázatott csináltam unalmamba .. ezzek szerint pl a leg jobb az 1250 es ár érték arányban söt ebben a szegmensben a nm .. és Le /kg hányadában is

aztán jön a 650 ami pl fordulat / nm .. Le ben pont a 62 % tudja az 1250 nek ..

és hát jöjön a 400 vvt kis bandi ami fordulat és nm ,, Le / kg hányadában jobb mint a 600 ... és a 650 bandit ..

szoval érdekes dolog ez egymás vasait fikázni persze yoss -nak adok igazat mindenben .. de azért a 650 is a maga nemében egy kurva jó motor .. mehetnénk tovább pl hogy a gs menyire jó ár érték arányt képvisel és menyire über fasza ... amit ugye yoss fogal körömel meg védet minden tekintetben .....

és el is jutotunk a a vélemény formálás .. nagy kelepcéjébe mindenki azt gondolja ö választott a leg jobban ............ HISZ NEKI VAN A legjobb gépe .. és ez szerintem igy van rendjén

van aki esküszik a 20 000 pergő hondára

https://www.facebook.com/29970...

van akinek a chinai jönn be

https://www.facebook.com/Tasch...

és vanak akik csak a ös eröre esküsznek

https://www.facebook.com/29970...



és ne veszekedjetek ..... én veszem a gigxer melé a tutit
Én is írnék akkor egy kis mesét magamról. Én 30 évesen kezdtem a motorozást, bennem az első "nagymotor" elég mély nyomott hagyott amin tanultam, cb 400 sf, de hála az itt is ismert embernek egy 600-as gép lett a vége. Mivel szűz voltam nem bántam meg azt a motort, de 2 év után elváltunk és nem a teljesítmény miatt, hegyekben 1500 méter felett nehézkes volt vele a közlekedés, érezhető teljesítmény esése volt a technikának. Így döntöttem a nagy vas mellet amit színtén nem bántam meg, bár sok versenyző bent volt a palettán, de a józan ész döntött, szerelhetőség, fenttartás! Igen én nem eszek meg hátsó gumit 5-7000 alatt, sőt az elsőt jobban fogyasztom szinte, de az más keverék! 215 kg- 2xx kg között szerintem túrák szempontjából nincs különbség annyira, bár a széles gumi hátul valóban ad némi töblet munkát, meg az elavult váz és futomű, de ismét írom, nem bántam meg, mert ha kell a hegyekben is tudja azt amit én elvárok tőle, sőt a gyenge láncszem még mindig én voltam utjaim során! Ifjú kezdő, újrakezdő menj el és ha van lehetőség próbálj ki minél több motort, mert Neked kell jólérezni magadat a technikán, nem az a lényeg ki mit mond!
Ja, a lényeg, ezen elférek, mentem ilyennel.
A k1-k3 szívlámpás lenne inkább, de ezeket a sradokat már utánad dobják. Arra az évi 2000km-re meg pár pályanapra nekem tökéletes lesz.
Pedig a k5 az igazi.
"Szerintem egy motor nem motor"

Igaz. Nekem most négy van, de erős a vágy egy Srad750i-re.
Engem kurvára nem érdekel, ki milyen motort vesz, de azt nagyon nem bírom ha valaki nyilvánvaló hülyeséget beszél. Ez a hozzászólásod is csak megerősít abban, hogy te menthetetlenül hülye vagy...

A motort nem bíráltam szerintem egy szóval sem, sem az 1250-est, sem a 650-est. Az hogy nehéz a kicsi, az nem bírálat, hanem tény.
Ha pedig az érzések a fontosak, akkor aztán tényleg egyáltalán nem értelek, minek kellett a fals tömegadattal beszállnod a saját lovad fényezésébe. Elég lett volna annyit mondanod, hogy száraz adatok ide vagy oda, játékosabb a kicsi, ezért neked jobban bejön.. ezzel nem lehetne vitatkozni.
Köszönjük a tagjainknak, hogy minden értéktelen és 10%-ban értékes infóval el lett árasztava az esetleges új kolléga! Ilyen hülyeségeken, ilyen jót ritkán nevetek! Kár, hogy rátok esteledett olvastam volna még tovább, a kinek nagyobb a .....! :)
Akkor én is hozzászólnék a késő esti kialakult vitához vagy négyzeteltéréshez. 8-év kimotorozott idő után van némi tapasztalatom a 650-esel kapcsolatosan és nyílt napon kipróbált 1250-esel is mentem már de az nem mérvadó, nyilván egy hosszabb túra alkalmával lehetne érdemi különbséget tenni a két vas között. Hogy van különbség az nem kérdés és én itt inkább a nyomatékra fektetném a hangsúlyt. Nagyon motoros függő ki mit tud abból a teljesítményből kimotorozni ami a kettő között van. Én a 650-est csiki csuki-ban jobbnak találom de ugye ezt itt már leírtátok a gumi méretéből adódik a kezesebb irányíthatóság de ezt meg lehet szokni a nagynál is. Én elvoltam a kis tesóval is pergetni kell de szerpentinen azonban nincs nagy különbség. Ha nem két személlyel jársz akkor elég bár nekem fel van dobozolva van egy nagy szélfogóm meg miden olyan extra ami kell egy jó túrához. Mondjuk én egy kis teljesítmény növekedése véget hozzápiszkáltam de az áttét hosszabbítás miatt kellet is a kraft. Először menetem egy szervezet túrára Horvátországba és mikkor megláttam a túravezetőt, hogy egy Honda CB 500-asal fogja vezetni a gepárd csoportot megmosolyogtam. Teszem hozzá az enyém volt utána a legkisebb vas a többi mind liter feletti túra sportúra motorok. Aztán rá kellet jönnöm menet közben, hogy igazán elveszett a 8-ason a lóerőkülönbség. Úgy diktálta a tempót, hogy bizony maximális motoros múltamra és minden eddigi tapasztalatomra szükség volt ahhoz, hogy partiban legyek ne maradjak le. Persze ez annak is betudható, hogy soha nem motoroztam még a 8-as úton. Minden estre a kisebb motorokkal is lehet adrenalin hiányát pótolni ha arra szükség van. A pálya nem a kedvence főleg úgy hogy 800-km 160-170-el zörgetünk végig, de a megengedett erőlködés nélkül tartható a 650-el is. Én is vágynék nagyobbra de én már kimotoroztam jó pár kilométert és mivel én többnyire nagyobb gépekkel túrázom sokszor jó jönne, ha nagyobb vas lenne alattam. Egyenlőre megelégszem amim van nem hagyott cserben és nagyon meg vagyok elégedve vele. Én aszt mondom döntse el mindenki mit vesz, lehet véleményt alkotni de nagyban függ mire hol használja a motort milyen tervei vannak stb.
O.K. igazad van, akkor én vagyok a menthetetlen hülye, mert a Suzuki.hu szar adatokat tartalmaz, ami pedig nem is hivatalos oldal, sőt, mindenki hülye aki ezt az adatot felhasználta, az 1250 pedig 170 LE, és 123 Nm gyárilag, mert mindenben 2x olyan jó mint a 650, de még 650x2 sem 1300, hanem 1250, de mindenek fölött a lényeg, hogy aki motort vesz előbb nézze meg az angol, a német, de minimum 3 külföldi forgalmazó weboldalán lévő adatokat, az meg főleg alap, hogy előtte kérje ki a véleményed és csak olyanra költsön, amire Te rábólintasz. Így jó?
Azért azt még dobd már be, hogy akár 650-nek, akár 1250-nek mennyi ideig voltál tulaja? Ha már bírálod és jobban tudod hogy bennem milyen érzéseket keltett vásárlás előtt a két motor!?
Na még itt a francia importőr oldala eszerint 241/245 kg.

Most akkor, hogy már 3 hivatalos forrásból is meggyőződhettünk arról, mennyi a 650-es tömege, lehet folytatni a beszélgetést, onnan
"hogy nem annyival erősebb nagy, mint amennyivel nehezebb, mint a kicsi"
Te menthetetlenül hülye vagy lovi

De tessék, csak a te kedvedért.. itt a német hivatalos oldal, és minő véletlen, itt is 245 kg a 650-es.

Nem értem a reakcióidat.. ahelyett hogy beismernéd, hogy rosszul tudtad/félretájékoztattak stb.. vered itt magad a tényekkel szemben, védve a saját hibás elképzelésedet.

Nehéz a kicsi is, ezen nincs mit vitatkozni.. de ha nagyon akarod akkor még van pár nagyobbacska piac ahol forgalmazzák a típust, és nem olyan marginális piacok, mint a magyar, hogy megengedhessék maguknak azt a luxust hogy hibás adatokat hagynak fent a honlapon.
Yoss: Van amiben egyezünk, van amiben eltér a véleményünk, ennyi O51]
Dipshit: mindig elfelejtem, hogy Te döntöd el melyik web ad helyes adatokat, melyik nem, reklomálj a Suzuki hungary-nál "b+"!
Ezek szerint együtt híztak, mert emlékeim szerint a K9 szériában is tizenkiló volt a különbség a kicsi és a nagy között.. Már csak azt nem értem, hogy a teljesítmény miért csökkent?
Szerintem szépen leírtam, hogy a magyar forgalmazó oldalán el van írva az adat.. mit nem lehet ezen érteni? Olyan vagy mint az agresszív kismalac b+

Az angol importőr hivatalos oldala

Ha tetszik, ha nem 245 kiló a 650-es, vagyis csak 12 kg-mal könnyebb a nagynál, ami ezen a honlapon is 257 kilósnak van írva.
Én végig érveltem. Még pontokba is szedtem. Az adatokat pedig itt és most a suzuki.hu-ról vettem. Copy-paste. Esetleg nézd meg mégegyszer.
Az újrakezdésre írtam, hogy én mikor kezdtem. Nem újra. Először. 2009-ben, 42 évesen. Robogót, meg néhány pár km-es nagymotoros próbát követően. Nem fikázok, pont arra szerettem volna rámutatni, hogy ha valaki megteheti, akkor válassza a nagyobbat. Minden tekintetben jobban jár. A kicsi mellett egy dolog szól. Az ára. De anno az sem volt komoly különbség, amikor én vettem, akkor kb. 300e volt a különbség. Egyébként meg most is határozottan állítom, hogy annyi pénzért, amennyibe a nagybandit kerül, egyetlen más motor sem tud akkora élményt adni.