Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tippelek ABS nélkül/avval.
Azt hittem már itt van, de lehet a hűtőkörökkel futtatja pont az iterációt!
Arol meg szo sem esik. Hogy.megpakolva 2 személyel egy adag fos a650 ..azonos tempó turaban pedig. 1250 meg kevesebet is eszik.
Nézd meg mégegyszer az adatokat. A kisbanditnál felfelé, a nagynál lefelé nézted el a dolgokat. A kicsi súlya 218/222 kg bármit is jelentsen ez, a nagy meg 254kg, ezek az újak, de mondom, a régebbi változat csak 245 kg volt és erősebb.
A Versys 1000 meg nem tom, hogy jött a képbe. Nem egy kategória, sem árban, sem másban. Akkor már az R1200GS-t is felhozhattad volna.
Ilyet nem akartok.
Hívjátok át az SV topicból HSM-et
Meléd álok. teknikailg. a 650/1250 közöt nagy különbség nincs tartoság is azonos.

Motorozási élmnyben. Egy lapon. Nem lehet öket emlegetni. ..talán olyanmont egy olajos Bandit. Es én gigxerem. Sehol nincs. Semibe
Írd már be a google keresőjébe a két típust, meg hogy "curb weight"... ha másért nem csak kíváncsiságból, mert még a végén tényleg elhiszed hogy pehelykönnyű motorod van
Èn nem akarok beleszólni ebbe a vicces számháborúba, de Yoss 3500 -as fordulatszámot említette...
Ugyanis tök jók ezek a max teljesítmények, meg nyomatékok, de kismilliószor át lett prüszkölve, hogy egyetlen egy pillanatban tudja ezt a motor, és jellemzően , mint pont nem ott használjuk, hanem alatta vagy és ritkán felette...így sajnos ezekkel a katalógus adatokkal nem tudunk motorozni..., de tőlem nyugodtan lehet folytatni, meg kéne valaki aki a táblázatkezelőben nagyon ott van, hogy percíz számításokat kapjuk majd akár egy diploma védés is kikerekedjen belőle!
Oké. Az arányok nem stimmelnek. Most megnéztem, mi a stájsz.
A mostani nagybandit 254kg, az én 2009-esem 245kg volt. Fogalmam sincs mi a különbség a kettő között. Mármint súlyban. Mert a mostani nagybandit 97Le, az enyém még 99 volt, bár most épp 127, de ez az én dolgom. Az akkori kisbandit 230 valahány kiló volt, a teljesítményére nem emlékszem pontosan, de valszeg a mostani 85LE körüli.
Ami a lényeg. A mostani nagybandit 108nm/3700rpm, a kicsi 61,5nm/8900rpm. Nem mindegy. Egyébként meg ajánlom, hogy próbáld ki a nagyot, mielőtt bárkinek ajánlod a kicsit. Amit írtál, hogy nem annyival erősebb, mint amennyivel nehezebb, az kimeríti a szándékos félrevezetés fogalmát. Nem vitatom el a szabad véleménynyilvánításhoz való jogod, de akkor ne indokold műszaki adatokkal a véleményed, hanem csak annyival, hogy neked az is jó, hátha másnak is.. Egyébként hasonló felépítésű és akár teljesítményű motorok közül általában javallott a nagyobb ccm, mert kisebb fordulattal dolgozik, ergó kevésbé használódik a motor.
Olvasd el még1x amit írtam!
A 650 utáni javaslatok között volt a versys, ami egyébként mindenben gyűri a nagybandit, és igen, van összehasonlítási alapom.
A matekról pedig annyit, hogy sehol nincs 2x szorzó:
650: 85LE/61,5Nm/216kg
1250: 97LE/108Nm/257kg
Forrás: [url=http://www.suzuki.hu]http://www.suzuki.hu[/url]
GSXF-eknél nézd, mert arról beszéltem...
Ezt a gumicsontot már végignyálaztuk párszor (nekem már nincs hozzá fogam, hogy vicsorogjak, csak hogy rajta vigyorogjak, mikor a " nagy bizonygatók" pár év múlva nézegetik, meg meg is veszik, vagy meg vennék a liter felettit).
Szerintem egy motor nem motor...de a nagyok meggyözöbbek, és barátságosabbak, kevésbé idegesek, mint az apróbbak.

Amúgy meg mindenkinek nagyon stabil ideológiája van arról amit magának választott, így nem igen fogsz elfogulatlan tanácsot, véleményt olvasni a kisebb-nagyobb témában.

Egy biztos, hogy kisebb gépen ceruzabél telok vannak, meg játékfékek, a nagyobb gépeken azért már komolyabb felszerelést is lehet találni, és picit magabiztosabbak.
Ha igazán hosszú távon gondolkozol, és nem csak ízmintát, vagy kóstolót akarsz, akkor veszel egy nagylöketü darabot örökre(egy vagyonszerzési illeték, meg egy egyéb bohóckodás, aztán többet nem kell cserélgetni)...ha később más típusokat is ki akarsz próbálni, akkor meg tök mindegy.

Persze ezekre az érvekre is lesznek majd ellenpéldák, csak hogy ne legyen oly egyszerű az életed!
Nem vagy túl jó matekból, de ez nem jogosít fel, hogy kritizáld a véleményem, attól hogy a Tiéd más még nem jelenti hogy Neked van igazad, és azt sem, hogy itt bármilyen vitára hívott volna valaki.
Jött a srác, kérdezett, minél több első kézből jövő véleményt hall, annál több szempontból vizsgálódik majd a próbaút alatt.
Mondom ezt úgy, hogy én is vacilláltam eleget a 650 és az 1250 között, és ha valaki akkor én tuti körbejártam rendesen a témát..
Nem marketing célból szóltam hozzá, hanem mert elgurult a gyógyszerem.. 650 újat nézeget, aztán ajánlanak neki Versys 1000-et, de a nagy bandit nem jó.. Szerintem a kettő árban nagyon nincs pariban...
Csak tedd már hozzá végre, hogy a te 1250-es pöpec állapotú banditod éppen eladó, mert szerintem ennél jobb gazdát nem is találnál neki!
Mondomhogy sedanaszta...........azonis detto ugyanígy van.
Nem annyival erősebb, amennyivel nehezebb? Nincs a kettő között 10 kiló különbség, teljesítményben meg majd a duplája?! Miről beszélsz? Egyébként meg nem azért jobb, mert sokkal erősebb, hanem azért, mert nem kell szétpörgetni, 3500-tól ott a teljes nyomaték, aminek a fele sincs meg a 650 csúcsán sem és nem rezeg szét a segged a fordulattól. Najó, megyek lenyugodni
Nézd meg a GSX650F-et is, ugyanaz a blokk (kicsit állítgattak rajta), csak más ruhában (szerintem szebb)! 2 éve nyüstölöm 1. tulajként és hibátlan!
1250 vs. 650? Szerintem fölösleges a nagyot venni. Mire a "kisebbet" kimotorozod eltelik jópár év, főleg 10 év kihagyás után, következőnek pedig tuti nem az 1250-et veszed, nem annyival erősebb, mint amennyivel nehezebb. Sokkal inkább valami pofás, könnyű literest: Z1000SX, GSX-S1000F, esetleg Versys 1000.
Mit hajtottál előtte?
Ha megengedheted magadnak, hogy újat vegyél 650-ből, akkor vegyél inkább alig használtat 1250-ből.. Ég és föld.. Nem kell pörgetni, nyugisan kimegy a világból és ha hajtod, akkor sem bőg, csak nyugiban tol, mint a gőzmozdony. Alacsonyabb fordulat=hosszabb élet..
Akko és ott nem ez volt az elsödleges.
Majd ha beszerzek egyet,másét nem tekergetem ha nem muszáj.
Majd egyszer csavard le rajta a gázt az első 2 fokozatban,fürge tud ám lenni az a nagy vastömb!
Jaaaaa,az olyan vót mint egy jó öreg astra sedan,vagyis öcsi szerint saloon verzio.A puttonyos.
De szépen fogalmazol Marci!