Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én a helyedben nem spórolnék láncszetten. Magamból kiindulva szétb@szna az ideg, ha idő előtt körülvenné a fájdalom. És az sem vigasztalna, hogy spóroltam 10-15eFt-ot.
már mindenki forgalmaz mindent most linkelte az egyik csóka hogy nálunk az emagnál már van motul 5100 is
A Brádi az nem csak autóalkatrészel foglalkozik? Vagy én értek fére valamit....
esetleg próbáld meg a jt jt kombót többet raktam már fel nem volt gond vele , igaz nem sokkal olcsóbb mint a did
mi is kentük vasárnap
Kicsivel 30e alatt vettem az M0moto-tól a full láncszettet ajándék láncspray-vel (múlt héten), náluk olcsóbbat nem találtam, vagy "csók"-al olcsóbb? A Bárdi-nál mennyi?
Nemtudom, nekem eddig mindig did láncom volt. Gondolom csak a zwmx-et tegyem még az sv-re is. Bárdinál azért lenne jó mert majdnem fele áron van mint a did-jt kombó
Tegnap kerültünk arra egyet...Mit mondjak nagyon sok hágón végig csapatunk de ez mindent felűlír. Brutálisan jó út és kanyarok már már Ausztriában éreztem magam de ott még nem tudtam ilyen jót motorozni. Ráadásul fizetősek a jó kis döntögetős útak...H1-út kipipálva!
Szerény alkatrészes tapasztalatom alapján DID-en meg RK-n kívül a világon semmit nem érdemes feltenni. Mert legjobb esetben ár-érték arányos lesz, azaz olcsóbb, de sokkal gyorsabban cseréled. Rosszabb esetben meg elszakad, ott akkor csak a mák faktor játszhat. (legrosszabb esetben ott maradsz, és még a motor is porrá törik, legjobban megúszod egy mentéssel)
Tasi, DC márkájú lánccal(mzx2-g es msx-g) es esjot márkájú lanckerekekkel tapasztalat?
M8 vagy M10 menetjavitó kell... :-)
a tükörszár kormányhoz rögzülő részén megszűnt a menet, hiába tekerem a szárat meg az anyát nem tudom rögzíteni
külön hol kapom ezt meg vagy komplett tükör?
Kicsit perverz dolog, de működhet ennyi pénzből.

Kell hozzá egy Yamaha XTZ 750 SuperTenere, csak át kell fűzni a kerekeit 17-es ráfra. Ugyan supermotonak nevezni ettől még nem lehet, viszont hasonló lesz végeredményét tekintve, mint a ma divatos álterep izomtúrázók, mint amilyen mondjuk a Multistrada.
Jó nagy, jól megy, az úthibákat még 17-es kerékkel is jobban fogja tompítani mint egy hagyományos utcai motor.
Van egy dr600-am, az valóban kényelmes. Viszont mostanában egyre jobban vágyom egy kis aszfaltmotorozásra, ezért tervezem egy naked beszerzését. :)
Kizárólag nagyobbacska túraenduróban gondolkodj... A banditon ülve a térded túl hegyes szöget fog bezárni és gyorsan meg fog fájdulni.. (Kicsi a nyereg és a lábtartó közötti távolság... ) A másik a szélvédelem, bár ezen lehet variálni, de azért mégsem lesz tökéletes.. Próbálj ki bárhol egy túraendurót min. egy üléspróbára, meglásd igazam lesz... :-D
Nem az enyém, tőlem csak TLC-t kapott. Az egy hengeres 4T az nem az én babám, amúgy jó lenne ez a motor, kellemes ülni rajta, Jó a fék, a maga módján erős is, és jól bírja a szoftos terepet.
Itt a vissza nem térő alkalom hogy nagypapa korod előtt BMW-s legyél, erre eladod?!
Én horneten tanultam, most 650-es banditát vezetek. A hornet alacsonyabb mint a bandit, szal az neked kilőve. De ez sem lesz magas, ha a méreteidet nézzük... Egyébként a 650-es kasznija ugyanakkora, mint az 1250, szal "nagyobb" nem lesz attól, hogy nő a cm3 :)
Van egy F650 Bmw nalam, az eleg nagy, 550 ert viheted
Csak akkor ha a kinti papírjában is korlátozott és anno úgy helyezték forgalomba kint.
Akkor végül is ha veszek egy külföldi papìrosat akkor azt elméletileg le lehet papíroztatni?
Utólag gyakorlatilag lehetetlen elintézni, csak ha úgy vették itthon vagy kintről olyan papírokkal hozták be.