Én a helyedben nem spórolnék láncszetten. Magamból kiindulva szétb@szna az ideg, ha idő előtt körülvenné a fájdalom. És az sem vigasztalna, hogy spóroltam 10-15eFt-ot.
Kicsivel 30e alatt vettem az M0moto-tól a full láncszettet ajándék láncspray-vel (múlt héten), náluk olcsóbbat nem találtam, vagy "csók"-al olcsóbb? A Bárdi-nál mennyi?
Nemtudom, nekem eddig mindig did láncom volt. Gondolom csak a zwmx-et tegyem még az sv-re is. Bárdinál azért lenne jó mert majdnem fele áron van mint a did-jt kombó
Tegnap kerültünk arra egyet...Mit mondjak nagyon sok hágón végig csapatunk de ez mindent felűlír. Brutálisan jó út és kanyarok már már Ausztriában éreztem magam de ott még nem tudtam ilyen jót motorozni. Ráadásul fizetősek a jó kis döntögetős útak...H1-út kipipálva!
Szerény alkatrészes tapasztalatom alapján DID-en meg RK-n kívül a világon semmit nem érdemes feltenni. Mert legjobb esetben ár-érték arányos lesz, azaz olcsóbb, de sokkal gyorsabban cseréled. Rosszabb esetben meg elszakad, ott akkor csak a mák faktor játszhat. (legrosszabb esetben ott maradsz, és még a motor is porrá törik, legjobban megúszod egy mentéssel)
a tükörszár kormányhoz rögzülő részén megszűnt a menet, hiába tekerem a szárat meg az anyát nem tudom rögzíteni
külön hol kapom ezt meg vagy komplett tükör?
Kell hozzá egy Yamaha XTZ 750 SuperTenere, csak át kell fűzni a kerekeit 17-es ráfra. Ugyan supermotonak nevezni ettől még nem lehet, viszont hasonló lesz végeredményét tekintve, mint a ma divatos álterep izomtúrázók, mint amilyen mondjuk a Multistrada.
Jó nagy, jól megy, az úthibákat még 17-es kerékkel is jobban fogja tompítani mint egy hagyományos utcai motor.
Kizárólag nagyobbacska túraenduróban gondolkodj... A banditon ülve a térded túl hegyes szöget fog bezárni és gyorsan meg fog fájdulni.. (Kicsi a nyereg és a lábtartó közötti távolság... ) A másik a szélvédelem, bár ezen lehet variálni, de azért mégsem lesz tökéletes.. Próbálj ki bárhol egy túraendurót min. egy üléspróbára, meglásd igazam lesz... :-D
Nem az enyém, tőlem csak TLC-t kapott. Az egy hengeres 4T az nem az én babám, amúgy jó lenne ez a motor, kellemes ülni rajta, Jó a fék, a maga módján erős is, és jól bírja a szoftos terepet.
Én horneten tanultam, most 650-es banditát vezetek. A hornet alacsonyabb mint a bandit, szal az neked kilőve. De ez sem lesz magas, ha a méreteidet nézzük... Egyébként a 650-es kasznija ugyanakkora, mint az 1250, szal "nagyobb" nem lesz attól, hogy nő a cm3 :)
https://www.facebook.com/29970...
külön hol kapom ezt meg vagy komplett tükör?
Kell hozzá egy Yamaha XTZ 750 SuperTenere, csak át kell fűzni a kerekeit 17-es ráfra. Ugyan supermotonak nevezni ettől még nem lehet, viszont hasonló lesz végeredményét tekintve, mint a ma divatos álterep izomtúrázók, mint amilyen mondjuk a Multistrada.
Jó nagy, jól megy, az úthibákat még 17-es kerékkel is jobban fogja tompítani mint egy hagyományos utcai motor.