Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt a vaksi mindenit Sajnálom, bosszantó, amint megláttam a képeket kimentem és kapun belül toltam az enyémet is...
Kurva jó, megbízható motor. Motor, váltó, kapcsolók, egyebek minden Honda rajta. Sajnos csak 12 literes a tankja, 9-10 litereket tankoltam 160-180 km-re az 500-ast. Ez 5-6,2/100 km. Írtam is róla egy véleményt itt a boncteremben.
Vascsovel :-)
De teged nem zavar:-):-):-)
És visszagörbíteni mivel lehet a kobzosok által is megénekelt tökéletes kormányt...? :)
Csabu...
neked volt 500-as kymcod, mennyit etettél vele?
nézegetem a 300-as xcitinget....hajlanék rá akár...
Kösz, akkor megnyugodtam. "jóvanazúgy"
Kb az az egy a cbf 600 mellett, amin a gyari is okes;-)
GS500-ra mit javasolnál? Nekem elég szélesnek tűnik, nem keskenyebb, mint a Csótány ETZ-kormánya volt, sőt....
Japan nakedeken az elso lepes a be a imadkozos kormany normalis szelessugure es dolesszogure cserelese.
Sajnalom,kellemetlen,de orulj,hogy te egyben vagy,a motor gurul,nincs tragedia,told vegig a szezont igy,javitas meg ha mar szar ido van.
Meg egy fat bar alu kormányt ami nem fog hasonló esetben a tankba hajolni. Ha már csere nem hinném hogy sokkal többe lenne egy gyárinál. A biztosítónak meg mindegy.
Nagyon sajnálom hogy így jártál. Javasolnám, hogy a javíttatás után egy olcsó bukócsövet szerelj a gépre.
Ahogy lattam van par fenyeznivalo dolog.
Egy carbon deklivedo jo lenne.
Megnyugtató lenne. Van pár apróság, amit ha nem is cserélnek nem katasztrófa, de a tank jó lenne, ha szép lenne...
Amit linkeltem alkatrész listán jelölve vannak a szinek.
De KB minden gyárnál így működik.
Remélem a biztosító és a motorszerviz is így gondolja.
De karcos is, ráadásul mélyen.
Nagy kő esik le a szívemről, ha így van!
Azta vaksit... Sajnálatos dolog. Mondjad a szomszéd csajnak vegyen egy újat. Nekik egy ilyen motor egy heti fizetés ha jó keres. Mindent szinrefújt gyárira kérni semmi javitgatás gányolás.
Ha casco vagy kötelező aki fizet,esetleg felvet a pénz.
Hirtelen nem találtam 650-est csak 08-as 1250-est de 770 dollár irtó sok pénz egy könnyen javítható horpadás miatt.O10]
link
Esetleg horpadás javítás.link
Akkor én ragaszkodnék a csere tankhoz.
A suzukinak és a többi gyárnak is színrefujtak a csere tankok.
A gyári acél csőkormány annyira gyenge hogy az enged annyit.
Osztrák rendszámos, de nem nagyon hiszem, hogy tankot cserélnek, vagy ha igen, akkor sem gyári fényezésűt kapok, hanem egy nyerset amit aztán lefújnak.