Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nevezzük "szóvirágnak", csak a topiktárs érti. Majdnem vettem egy ilyen "megkímélt" gépet május végén, és hát a vezérművének a csörömpölése mögött egy Ducati simán elbújhatna.
Így lett végül egy GS500-am két héttel ezelőtt. Most az okmányirodára várok, hogy végre elkészüljön az a nyomorult jogosítvány. (Még van legalább másfél hátra...)
Amúgy miért? Minden van hozzá...
Az már meg lett csinálva, láncfeszítős volt.
Ez csak valamiféle szóvirág, vagy valóság? Mert ha bárhol halálra ítélt SV400 kerül elő, nekem feltétlenül szóljatok!
amikor ova intetek az ujabb nagy bmw töl audiktol és mercictől ... nem hitem el hogy egy ilyen jármü fentartása 1/ év kb alaphangon 500 000 és ez csak alkatrész a 15 literes fogysztásért még a 250- 300 lo valahogy kárpotol szoval azt tudtam hogy motort ujat nem szabad venni minél ujabb annál szarabb .. de hogy több tiz millios autok havi szinten produkálják a hibákat ,ezt nem hitem volna ...
baátom.. ez a szép ebben ..... mindenki olyan vesz ami tetszik neki és amitöl boldogabnak érezheti magát ..
[Degec ON]: ha a csörömpölésre gerjedsz, akkor javasolnék egy rendkívül megkímélt SV400-at.
Simán lehet, de pl ez egy leinformált kocsi, 200 ezer km-rel.
Minden héten van valami baja...
No meg a tesztelők annyit mondtak hogy inkább a 3,2 szívó mint a kisebb turbó motor. Fogasztás a szívónak kevesebb mint a turbós és nincs turbó felújítás és egyéb nyűgök, ráadásul a nagy cm3 motor kisebb fordulaton megy, széthajthatatlanul túlméretezett.
Nekem még nem volt módom kipróbálni. Állítólag a futómű is elég feszes, nem a magyar utakra való. De akkor is gyönyörű kocsi.
400 ért egy olyan gixerre én is elkezdek gyűjteni. Most van egy projektem. Nemsoká kész a robogóm. Eladom, pénz beforgat télen egy másikba, és addig forgatom, míg lesz egy sportmotorom :D De az én szívem csörömpölős ducatit akar...
Mentem egy 1.8T-vel nemrég. Azon kívül, hogy csajok nézegettek befele, semmi érdemlegeset nem tudok elmondani arról az autóról, max annyit, hogy baromi szűk, valamint körforgóban gázelvétre dobja a segg ét megfelelően szűk ív és nagy fordulat esetén.
Nekem Audi TT a fétisem, turbó nélkül, 3,2 V6 motorral.
Huhh 33.-as.
Megkoptak a kamaszkori emlekek.
De jo hogy azota se hagyok teret az ilyen csabitasnak.
Az ilyen almok eleg nagy penztemetok szoktak lenni.
En speciel egy alfa 75 lohereset birnek ebbol a korbol meg boxerrel.
Anno volt plakatom tuzpirosban.
Ja, kézi váltós S8 "...something very fast... Audi S8? Something that can... Shove a little bit."
De itt az elején a sofőr specialista kikötötte hogy az Audi jobb.
A 6.9-cel már dinamikusan lehet tolatni http://youtu.be/HPI5-TSdC9w
Internet Movie Car Database:
1
2
hát igen .. mindenkinek van liblingje ..........

a fiam vizese 180 + 210 locsoltunk rá .... persze 1 honapig csinálta a gyerek ..

ahogy be jött ez a régi teknika a motorban és rendre bizonyitja hogy ha van gazdálya .. teszi a dolgát rendesen

ezzen megondolásból szeretnék csinálni magamnak valami ilyet

http://youtu.be/o7OrfnuxIcI ..

probálnán szeliden optikázni .. de mindenkép a gyári állapot lenne az irány ..... .. szerintem ez az oldskul - nak egyre nagyobb a kultusza ugy a USÁban mint az oroszoknál a japánoknál pedig egész iparág foglalkozik evvel ..

szoval én is meg probálom ......
Akkor nagy duzzogva ezt
Nna, akkor benéztem. Ettől függetlenül kéne bármelyik. Beleégett a retinámba a formája. `93-ban az egyik Autó-Motorban volt egy fotókkal bőven illusztrált cikk - azóta tetszik
Mindegyik vizes...
400e "anyagköltség" + munkadíj, amit nem számítasz fel, hisz magatoknak csináltátok :-)

Ezek jöhetnek, csinálok helyet a garázsban

Olajos

Vizes