Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ti dolgotok, de haver is 40-50 közötti tempó mellett törte össze így magát, csak ezért mondtam. Proti mellényt, vagy nedvszívó aláöltözőt kell venni és máris kellemesebb, de mindig be kell öltözni, az ördög (és murphy) nem alszik!
tudjuk mien itt lakunk , én is hezitáltam hogy felkötöm hátra a bőrdzsekim csak nem nagyon volt hova , piszok meleg volt még fenn is , különben lájtos tempó volt csak hazafele húztuk meg itt ott
A rövidujjús kollégának üzenem, hogy Ro-ban nagyon sz@r a kórházi ellátás. Haver 2 borda és 1 kulcsonttörését egy, azaz egy db gézcsíkkal "rögzítették", a röntgenre pedig reggelig kellett várni, és csak a rendőr kérésére engedték, hogy bent tölthessék az estét (ne kelljen 23h-kor még szállást keresniük ilyen állapotban)
nyomni kell , mondjuk idén már nem sokáig lehet
szuper vidi! Egyszer én is szeretnék átgurulni itt!
O.K., köszi!
pink és a motoralkatresz.eu
Mindkettő korrekt, gyors, rengeteg cucc polcon.
zöldi: súgsz egy kicsit, hogy Te honnan vásárolgattál korábban?
Ezeket ismerem, csak gondoltam hátha mondasz még olyat, ahol szoktak jó árak/akciók lenni:
- M0moto
- motoralkatresz.eu
- r17
- revolutionmotor
- Taylor
- Pásztóy
- olajwebshop
- Pink
Előre is köszi!
L.
Mintha a 00-K4 600 nak külön lenne...
Az osszes bandit szerianak kulon van a kormanybefogoja a villahidtol? Ertem ugy hogy a hid es a befogo nem egy ontveny ganem csavarral van rogzitve.
Egyenáramot váltóáram állásban mérni pl.. :)
a műszer nem jól érintkezett a csavarhoz , a csavar nem jól érintkezik a vázhoz stb nem jól mértél egy csomó csiribiri probléma léphet ilyenkor közbe
Hát meg van a hiba de nem tudom miért 5-voltot mutatott a műszer. A testet egy csavarhoz tartottuk úgy mértünk az 5-voltot és a led panellel is így csináltuk. Viszont ha a villogtató relének a test szálához tartom akkor szépen mutatja a 12-voltot. Ezt a szívatást most sem értem miért. Ma jöttem rá mikkor a led két szálát a villogtató reléhez érintetem szépen világit úgy ahogy kell. Remélem valaki leírja nekem hogy miért is volt ott 5-volt.
igen
Azt is fotózam le?
a másik oldala is kell a nyáknak (nyomtatott áramköri lap) hogy látszódjon az áramkör , mert így látszik hogy van egy dióda két 1 kiloohmos ellenállás meg három led , de hogy hogy van kötve az nem
Sziasztok!
Vadi Új Abus lakatok, láncok a bolti ár kb feléért
Steel o chain 110cm 7eFt
Steel o chain 85cm 5eFt
Steel o chain plus 110cm 8eFt
Steel o flex granit1000 12eFt
Granit quick maxi 12eFt
Strada 34/55 maxi 8eFt
Először is köszönöm, hogy segítesz. A led-ek piros színűek de én nem nagyon értek az elektronikus részéhez ezért kértem segítséget. A vízuális részét fel rakom ide de pontosan mit is kell mérni és hogyan?
Meg tudod mérni a jelenlegi ellenállások értékét? Ebből ki lehetne kalkulálni mekkora kell. (meg még az kéne, hogy ezek ugye piros fényű ledek viztiszta előlappal és nem fehér ledek piros előlappal? A színek szerint kicsit eltér a nyitóirányú feszültségük, bár csak hangyányival...)
VAGY
Ez alapján tutira menni fog:
http://www.bsselektronika.hu/i...
Igen pontosan így van...Csak most az a kérdés hogy milyenre kel cserélni az ellenállás ha az 5 voltot kap.
A villogtató relé 5V-ot ad. Ebből következtetek, h a féklámpád is LED-es (mivel annak gondolom megfelelő a fényereje) Amennyiben az E92 szettben az áramkorlátozó előtét ellenállások 12V tápra vannak méretezve, akkor helyes lehet a tipped miszerint azok csökkentésével rendben lehet a fényerő.
Pontosan egy Givi E92 kitt lett hozzá rendelve. Van a rendszerbe egy féklápa villogtató relé és abból a három szál jön ki egy piros egy zöld és egy fekete. A piros szálba 5 volt van és a zöld szálban is viszont a zöld az villogtatja is. A fekete a test. Én úgy szeretném, hogy a pót-féklámpa is villogna de az 5 vol-tal haloványan ég. A led panelen van ellenállás és úgy gondolom az 12 volt-hoz van kalibrálva. Vagy nem jól gondolom?
Dobozpárt tudok 70 ezerért.
Pontosan hogy köteötted be és pontosan melyik szetett? És pontosan hol méred az 5 voltot?